Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie
ul. Szpitalna 7
63-600 Kępno
powiat: kępiński
numer telefonu: 62/ 782-73-45, tel. 62/782-73-22
przetargi@szpital.kepno.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kępno
Wadium: ---
Nr telefonu: numer telefonu: 62/
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na usługę pn. ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Pracowni Endoskopii w
Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfikacja głównych wymagań:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad re-
alizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Pracowni Endoskopii w Samodzielnym Publicz-
nym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
względu na okoliczności.
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
3. Zmawiający będzie wymagał od Wykonawcy sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie
branży konstrukcyjno - budowlanej.
4. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonaw-
cę:
1) pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z 7 lipca
1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz.U.2023 poz. 682),
2) kontrola prawidłowości prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy i dokonywanie w nim
wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budow-
lanego oraz wyceny robót,
3) koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego,
4) ustanowienie w imieniu zamawiającego inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teleko-
munikacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i konstrukcyjno-budowlanych.
5) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia w szczególności opracowywanej dokumentacji projek-
towej, Inspektor nadzoru zobowiązany będzie w szczególności do:
o zaopiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wy-
konalności, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, technologii robót,
zastosowania materiałów a także w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicz-
nych, materiałowych i doboru urządzeń,
o wyjaśnień wątpliwości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych,
o uzgadniania z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwią-
zań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materia-
łów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i stan-
dardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
o opiniowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego propozy-
cji rozwiązań zamiennych lub ich zastąpienie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań
występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub
nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastoso-
wania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaak-
ceptowane przez Zamawiającego.
6) sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy robót bu-
dowlanych, ubezpieczeń i gwarancji,
7) przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego,
8) informowanie Zamawiającego o postępie prac,
9) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę metodologii robót, harmonogra-
mów, planu BIOZ i przekazywanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu,
10) nadzór nad postępem kontraktu na roboty budowlane pod względem technicznym, jakościo-
wym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym,
11) współpraca z Zarządcami infrastruktury technicznej w zakresie koordynacji prac projektowych i
robót budowlanych, w szczególności,
12) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania kon-
traktu na roboty, w terminach umożliwiających ich usunięcie przez Wykonawcę robót budowla-
nych bez opóźnienia terminów zakończenia kontraktu na roboty, ocena i weryfikacja propozycji
robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie fi-
nansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego. Bez zgody Zamawiającego
Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń
wykonywania robót dodatkowych (w tym robót koniecznych) i zamiennych,
13) zatwierdzanie, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, materiałów budowlanych oraz
urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola doku-
mentów jakości oraz innych dokumentów przedstawionych na potwierdzenie zgodności materia-
łów z obowiązującymi normami,
14) weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawcę robót budowlanych z podwyko-
nawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót bu-
dowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo za-
mówień publicznych,
15) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów z kontraktem na roboty budowlane i sprawdzanie
kompletności wymaganych dokumentów potwierdzających ich zgodność z obowiązującymi nor-
mami oraz ich świadectw pochodzenia, z przedłożonymi przez Wykonawcę robót budowlanych
wnioskami materiałowymi,
16) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc skła-
dowania po zakończeniu robót,
17) zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych
przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
18) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i
zgody Zamawiającego,
19) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji,
20) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu
na roboty budowlane przy minimalnym stopniu utrudnień dla uczestników ruchu drogowego i ko-
lejowego, właścicieli gruntów, na których prowadzone są roboty oraz właścicieli nieruchomości
przyległych,
21) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia
i bezpieczeństwa,
22) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót,
23) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcę robót budowlanych o wykrytych
wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustala-
nie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad,
24) przygotowanie rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania służących do monitorowania oraz
sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów,
sprawozdań wraz z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego,
25) opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów na-
prawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i termi-
nów realizacji kontraktu na roboty,
26) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach prze-
widywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwycię-
żenia,
27) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub za-
nikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego
zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, o ile Zamawiający uzna swój
udział za konieczny,
28) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę
robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiają-
cego,
29) sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowla-
nych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności (Przejściowych i Koń-
cowego oraz Świadectwa Przejęcia),
30) sprawdzanie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez
Zamawiającego,
31) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności,
32) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdję-
cia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik
DVD lub CD - w ilości 2 egz.),
33) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji publicznej,
34) organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządza-
nie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestni-
kom spotkania,
35) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów - uczestni-
ków procesu budowlanego odpowiedzialnych za realizację inwestycji w zakresie swoich praw i
obowiązków,
36) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecz-
nych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administra-
cyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót budowlanych
o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczegól-
nym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów),
37) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót bu-
dowlanych w stosunku do Zamawiającego, sygnalizowanie takich zagrożeń odpowiednio wcześniej
Zamawiającemu,
38) w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą ro-
bót budowlanych,
39) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas re-
alizacji kontraktu na roboty budowlanej,
40) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wy-
maganiami kontraktu na roboty budowlane,
41) udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wy-
dawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach zwią-
zanych z procedurą arbitrażową,
42) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedze-
nia kontraktu na roboty budowlane,
43) rozliczenie kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia,
44) sprawdzenie i akceptacja wyników badań,
45) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych,
46) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie, a następnie dostarczenie jej Za-
mawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym,
47) bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzo-
nych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawia-
jącego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót
budowlanych,
48) identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich oraz za-
pobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania,
49) proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia - przedsta-
wienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń,
50) sprawdzanie jakości wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wy-
krytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
51) stwierdzanie i poświadczania usunięcia wad, uszkodzeń i usterek przez Wykonawcę robót bu-
dowlanych,
52) zatwierdzanie/ akceptowanie/ zgłaszanie ewentualnych uwag do wszelkich dokumentów, które
wymagają opinii inspektora nadzoru w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze,
53) wnioskowanie z odpowiednim wyprzedzeniem, o przesunięcie planowanego terminu zakończe-
nia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez Wykonawcę ro-
bót budowlanych skrócenia terminu wykonywania prac,
54) w przypadku wystąpienia m.in. robót dodatkowych, robót zamiennych, zmian w zakresie tech-
nologii wykonania robót, zmian materiałowych - sporządzanie protokołów konieczności (wraz z
aneksem do umowy) z Wykonawcą robót budowlanych i przedkładanie ich Zamawiającemu,
55) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad, uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo
celem zbadania przyczyn powstania niezgodności,
56) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami
nadzorowanego kontraktu na roboty,
57) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad,
58) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy,
59) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunię-
cia stwierdzonych wad i ich odbiór,
60) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń
i
sporów,
61) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na
każde wezwanie Zamawiającego,
62) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad,
63) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawcy robót budowlanych
oraz potwierdzenia usuwania usterek,
64) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym,
65) przygotowanie wszelkiego rodzaju sprawozdań dotyczących prowadzonych robót budowlanych
do organu monitorującego.
5. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej będzie obecny na placu budowy minimum
dwa razy w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży i będą prze-
bywać tam tak długo jak wymaga tego skuteczność nadzoru, ale nie mniej niż 2 godz. dziennie,
w tym będą gotowi w terminie ustalonym z Zamawiającym do osobistego udzielenia wyczerpują-
cych informacji (na budowie lub w siedzibie Zamawiającego) na temat nadzorowanych robót.
6. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i
zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, któ-
re będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia intere-
sów Zamawiającego.
7. Cena za usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru w ramach zamówienia zostanie określona
przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. do zapytania ofertowe-
go, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za usługę pełnienia funkcji inspektora nadzo-
ru w ramach zamówienia wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym za-
łącznik nr 1 do zapytania ma jednoznacznie wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym stano-
wiącym załącznik nr 1.1. do zapytania ofertowego.
8. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej w ramach niniejsze-
go postępowania umowy, z tytułu czego wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń.
9. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaniem funkcji inspektora
nadzoru leży po stronie Wykonawcy.
10. W wypełnianiu obowiązków inspektora nadzoru Wykonawca będzie podlegał Zamawiającemu
tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie reprezentowanym przez Beatę An-
drzejewską - Dyrektor SPZOZ w Kępnie.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
12. Przerób na zadaniach objętych zamówieniem podstawowym szacuje się na kwotę ok. 2 000 000
zł łącznie z podatkiem VAT.
13. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: SPZOZ-ZP/16BU/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 22.04.2024r. , godz.11:10

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: przetargi@szpital.kepno.pl
w terminie do dnia 22.04.2024r. , godz.11:00

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
od dnia podpisania umowy do 30.11.2024r. zgodnie z harmonogramem realizacji inwestycji pn.
,,Przebudowa Pracowni Endoskopii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w
Kępnie".

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 złotych netto
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
14. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
15. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
IV. Warunki kwalifikacyjne
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają doświadczenie zawodowe
a. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie) minimum 1 usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwe-
storskiego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie
obiektu kubaturowego o wartości robót 2.000.000,00 zł brutto -załącznik nr 4.
b. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże inspektorów nadzoru inwestorskiego
w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroener-
getycznych, telekomunikacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepl-
nych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i konstrukcyjno-budowlanych -
załącznik nr 5.
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -według załączonego wzoru Załącznik nr 1
2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -według załączonego wzoru Załącznik nr 3
3) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -według załączonego wzoru Załącznik nr 4
4) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -według załączonego wzoru Załącznik nr 5
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą na adres e-mail: przetargi@szpital.kepno.pl
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1), należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto
wraz z właściwie wyliczoną stawką i wartością podatku VAT za wykonanie przedmiotu zamówie-
nia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po prze-
cinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Zamawiający oceni oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: cena = 100%.
X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonaw-
ców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich po-
nownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach
organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo
zamówień publicznych.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w
Kępnie ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, tel.: (62)78 27 300, faks: (62) 78 27 401;
?inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
jest: Pani Anita Lasota iodo@szpital.kepno.pl tel. (62) 78 27 407*;
?Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem w trybie zapytania ofertowego;
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp", a także inne organy uprawnione na
podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, czy
też organizacji międzynarodowej;
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących po-
stępowania w jest Pani
Joanna Zawadka ; numer telefonu: 62/ 782-73-45
adres e-mail: przetargi@szpital.kepno.pl; w zakresie merytorycznym: Marika Możdżanowska, tel.
62/782-73-22, e-mail: marika.mozdzanowska@szpital.kepno.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia za-
mówienia w formie pisemnej - na adres e-mail: przetargi@szpital.kepno.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.