Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu, konserwacji, czyszczenia i kontroli szczelności klimatyzatorów oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu, konserwacji, czyszczenia i kontroli szczelności klimatyzatorów oraz agregatów chłodniczych

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
ul. Szpitalna 2
64-600 Oborniki
powiat: obornicki
tel.: (0-61) 29-73-600, fax. (0-61) 29-60 - 079
magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Oborniki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (0-61) 29-73-6
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, w imieniu którego działa Dyrektor Pani Małgorzata Ludzkowska,
zaprasza do złożenia ofert na przeprowadzenie postępowania w trybie Zapytania Ofertowego o wartości poniżej kwoty
130 000 zł netto, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r.. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019r. poz. 2019 z późn. zm.).
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAPYTANIA OFERTOWEGO
NA WYKONANIE PRZEGLĄDU, KONSERWACJI, CZYSZCZENIA I KONTROLI
SZCZELNOŚCI KLIMATYZATORÓW ORAZ AGREGATÓW W SP ZOZ OBORNIKI
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie przeglądu, konserwacji, czyszczenia i kontroli
szczelności klimatyzatorów oraz agregatów chłodniczych w SP ZOZ zgodnie z wykazem zadań stanowiącym
załącznik nr 1 i 2 do zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia składa się z 2 Pakietów:
oPakiet nr 1 - Klimatyzatory
oPakiet nr 2 - Agregaty chłodnicze
2. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie pakiety lub na wybrane z zastrzeżeniem, że w danym pakiecie
oferta musi być całościowa.
4. Zakres przedmiotu zamówienia na podstawie rozporządzenia wykonawczego Ministra Rozwoju i Finansów z 7
grudnia 2017r. (Dz. U. z 22.12.2017r. poz. 2417) obejmuje m.in.:
1) wykonanie przeglądów, konserwacji i utrzymania w stanie technicznym zapewniającym sprawną, skuteczną
i bezawaryjną eksploatację urządzeń zgodną z technologią określoną przez producenta oraz aktualnym
poziomem wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, zestawieniem czynności
przeglądowych/konserwacyjnych/serwisowych m. in.:
a) sprawdzanie stanu ogólnego urządzenia
b) sprawdzenie pracy wentylatora skraplacza
c) sprawdzenie instalacji odprowadzeń skroplin (dezynfekcja, odgrzybienie)
d) sprawdzenie izolacji termicznej
e) sprawdzenie, oczyszczenie, zdezynfekowanie i odgrzybienie całej instalacji oraz wymiennika jednostki
zewnętrznej
f) sprawdzenie poziomu ciśnienia układu chłodzenia
g) sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów chłodniczych
h) sprawdzenie i poprawa mocowań mechanicznych
i) sprawdzenie sprawności działania zestawu pracy letniej i zimowej wraz z kontrolą automatyki i
połączeń elektrycznych
j) czyszczenie, mycie obudowy klimatyzacji
2) przeprowadzanie kontroli szczelności urządzeń metodą pośrednią oraz dokonanie wymaganych prawem,
wpisów do kart urządzeń w Centralnym Rejestrze Operatorów, urządzeń zawierających powyżej 2,4 kg
substancji kontrolowanych fluorowanego gazu cieplarnianego (tj. FGAZ), zgodnie z ustawą z dnia
15 maja 2015r. O substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach
cieplarnianych (Dz. U. 2020 poz. 2065 ze zm.)
3) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji serwisowej z dokonanych czynności

Dokument nr: ZOU/12/24

Otwarcie ofert: 2. Zamawiający dokona otwarcia w dniu 19.04.2024r. o godz. 10:05 a informacja z otwarcia wraz z wyborem
ofert zostanie ogłoszona w terminie związania z ofertą.

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADNIA OFERT
1. Ofertę w formie elektronicznej należy przesłać (oferta musi być zaszyfrowana) na adres e-mail
magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info do dnia 19.04.2024r. do godz. 09:30.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania prac należy zrealizować do końca czerwca 2024r.
UWAGA !!!
Dokładną datę wykonania zamówienia Zamawiający ustali z Wykonawca z minimum 2 dniowym
wyprzedzeniem.
2. Umowy obowiązywać będą przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia z wybranym Wykonawcą.

Wymagania:
3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Wykonawca oświadcza, że:
- Posiada niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia pozwalające wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z
technologią określoną przez producenta oraz aktualnym poziomem wiedzy technicznej i obowiązującymi
przepisami prawa w tym zakresie.
- Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu
zamówienia tzn. pracownicy muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Dysponuje aktualnym na dzień składania oferty certyfikatem FGAZ wydanym przez Urząd Dozoru
Technicznego potwierdzającym, że Wykonawca jest uprawniony do instalacji, naprawy,konserwacji i
serwisowania urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane powyżej 2,4 kg zgodnie z wymogami
ustawy z dnia 15 maja 2015r. O substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020 poz. 2065 ze zm.)
-
Po wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca wystawi stosowny dokument do rejestru wykonanych
czynności CRO.
III. ZASADY OCENY OFERT
1.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena oferty
- 100 %
-
max 100 pkt
2. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób:
a) oferent oblicza wartość poszczególnych pozycji poprzez przemnożenie ceny jednostkowej netto x ilość
sztuk /opakowań i jest to - wartość netto, następnie poda wartość brutto i jest to suma wartości netto i
kwoty podatku VAT. W cenie brutto należy uwzględnić: cenę netto + stawkę 5 %, 8% lub 23% podatku
VAT, zależną od danego produktu, stosowanie do nowej matrycy stawek VAT z dnia 01.07.2020r.(Dz. U. z
2020r. poz. 106 z późn. zm. - załącznik nr 10).
b) cena winna być określona przez Wykonawcę z uwzględnieniem ewentualnych upustów oraz promocji
jakie Wykonawca oferuje na cały okres trwania umowy.
c)
oferent określi wartość netto i brutto każdego pakietu oddzielnie.
e) Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
-) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół,
-) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.
3. W zakresie kryterium ,,Cena": Punkty wyliczone w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę 100%;
oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Wynagrodzenie zostanie wyliczone na podstawie wzoru:
Cena oferty najtańszej - wartość brutto
C = --------------------------------------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej - wartość brutto
IV. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW
ZAPYTANIA OFERTOWEGO ORAZ SPOSÓB POROZUMIEWANIA
1.Wykonawca w przypadku wątpliwości zwraca się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich
wątpliwości związanych z zapytaniem ofertowym najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert,
celem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytania drogą elektroniczną na adres e-mail:
magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info wraz z podaniem swojej poczty elektronicznej, na którą
Zamawiający ma przesłać odpowiedź.
4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru
określone w zapytaniu ofertowym (tj. ofertę z najniższą ceną) w momencie zatwierdzenia przez Dyrektora SP
ZOZ. Wybór zostanie wysłany drogą elektroniczną.
5. Brak załącznika nr 1 i 2 do Oferty, złożonej w sposób niezgodny z wymaganiami bądź w niewłaściwej formie,
spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem poprawek wynikających z omyłek tj. nieprawidłowo wypełniony
formularz oferty np. brak NIP-u, REGON-u, e-maila itp. dokona brakujących wpisów, zwróci się do
Zamawiającego o podanie brakujących danych. Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę, której nie można
zmienić. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Wykonawcy ponoszą wszelkie ewentualne koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności na
Formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZO bez dokonywania w nim zmian przez Wykonawcę.
3. Załącznik nr 1 stanowi pierwszą stronę przygotowanej oferty przez Wykonawcę.
4. Dokumenty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (pełnomocnictwo).
5.
Ofertę
wraz
z
załącznikami
składa
się
w
formie
elektronicznej
na
adres:
magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info
6. Informacje dotyczące składania ofert elektronicznie:
a) Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej przyjmuje się datę jej dostarczenia na podany w
zapytaniu ofertowym adres mail (obie strony winny wymagać potwierdzenia dostarczenia wiadomości
wraz z załącznikami).
b) Wykonawca zobowiązany jest zaszyfrować ofertę w formie pliku 7-zip. (instrukcja w załączniku nr 6).
c) W dniu otwarcia tj. 19.04.2024r. Wykonawca zobowiązany jest wysłać hasło dostępu SMS-em na
numer telefonu 664-734-510 lub na adres e-mail: magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info w celu
odszyfrowania oferty. Wykonawca ma 5 minut czasu na przesłanie hasła do Zamawiającego licząc czas
od godziny 10:00 do godziny 10:05.
d) Wszelkie inne dokumenty na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie składać elektronicznie na adres
magdalenaklossowska@szpital.oborniki.info bez ponownego szyfrowania hasłem, w formie załączników, skanów
(PDF) z wyraźnym podpisem lub z podpisem elektronicznym.
3. Wymagane dokumenty składane z ofertą:
oFormularz oferty - załącznik nr 1
oFormularz cenowy - załącznik nr 2
oWzór umowy - załącznik nr 3
oOświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 4
oCertyfikat FGAZ wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający, że Wykonawca jest
uprawniony do instalacji, naprawy, konserwacji i serwisowania urządzeń zawierających fluorowane gazy
cieplarniane powyżej 2,4 kg
oKserokopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
oPełnomocnictwo
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnia wymaganych dokumentów
poza załącznikiem nr 1.
5. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
6. Każdy zainteresowany ma prawo wglądu w dokumentację prowadzonego postępowania.
7. Termin związania ofertą wynosi 20 dni liczonych od dnia otwarcia ofert.
8. Wyniki obowiązują po zatwierdzeniu przez Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Obornikach.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wybór najkorzystniejszej oferty - Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty po sprawdzeniu ofert
pod względem formalnym i dokonaniu oceny ofert na podstawie przyjętych kryteriów wyboru.
2. Postępowanie będzie prowadzone na podstawie Regulaminu postępowania:
Pracownik prowadzący postępowanie otwiera oferty
Sprawdza oferty pod względem formalno - prawnym,
Oferta niespełniająca wymogów formalno - prawnych zostaje odrzucona i nie bierze udziału w dalszym
postępowaniu z zastrzeżeniem poprawek wynikających z omyłek tj. nieprawidłowo wypełnionym formularzu
oferty np. brak NIP-u, REGON, adres e-mail itp., dokona brakujących wpisów lub zwróci się do Wykonawcy o
podanie brakujących danych.
Zawiadomienie o odrzuceniu wykonawcy przekłada Dyrektorowi w celu zatwierdzenia.
Następnie pracownik prowadzący postępowanie na podstawie przyjętych kryteriów ocenia nadesłane oferty.
Na podstawie wszystkich czynności sporządzony jest protokół, który akceptuje Dyrektor.
Wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie określonych kryteriów akceptuje Dyrektor.
Postępowanie kończy się w dniu podpisania umowy z danym Wykonawcą.
Po zakończeniu postępowania, oferty złożone Udzielającemu zamówienia wraz z wszelkimi załączonymi
dokumentami nie podlegają zwrotowi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny w przypadku, gdy oferta będzie odbiegała od
wartości szacunkowej jaką Zamawiający przeznacza na finansowanie przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
VIII. KLAUZULA
Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane
osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w
Obornikach, z siedzibą: ul. Szpitalna 2, 64 - 600 Oborniki, Dane kontaktowe:
- kontakt listowny na adres: ul. Szpitalna 2, 64 - 600 Oborniki,
- adres e-mail: szpital@szpital.oborniki.info
- telefon: 61/29 - 73 - 617
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych.
3. Z Inspektorem można kontaktować w następujący sposób :
- listownie na adres: ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki
- przez e-mail: rodo@szpital.oborniki.info
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZOU/12/24 na: Wykonanie przeglądów,
konserwacji, czyszczenia i prób szczelności klimatyzatorów oraz agregatów chłodniczych znajdujących się
w SP ZOZ Oborniki prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PzP
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1 ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
3. Do kontaktu z Oferentami upoważnione są osoby:
a) w sprawach merytorycznych:
Kierownik działu zamówień: mgr Maria Sak, tel. 61/29-73-619
b) w sprawach związanych z organizacją postępowania:
St. Inspektor ds. zamówień publicznych: mgr Magdalena Kłossowska, tel. 61/29-73-669.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.