dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Pl. Wolności 1 50-071 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71 715 97 23, tel. 71 715 97 01 przetargi@nfm.wroclaw.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 715 97 23, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg użytkowanych przez muzyków Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu." 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i naprawy krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg, które służą muzykom do ćwiczeń podczas prób czy występów w czasie koncertów w Sali Głównej i w salach kameralnych Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu. 3.3. Głównym celem wykonania serwisu i naprawy krzeseł Kolberga będzie przywrócenie ich pierwotnej funkcjonalności, czyli doprowadzenie do jak najlepszego wyglądu tapicerki jak i pozostałych widocznych części jak i ich stanu użytkowania, aby w łatwy i wygodny sposób można było regulować wszystkimi mechanizmami, co umożliwi pracownikom technicznym ich składowanie, a muzykom ustawianie najbardziej ergonomicznej pozycji podczas gry na różnego rodzaju instrumentach, czy też w przypadku krzeseł dyrygenckich właściwe ich zastosowanie w czasie dyrygowania orkiestrą. W tym celu należy naprawić i pouzupełniać wszelkiego rodzaju ubytki w stałych elementach krzeseł oraz wymienić zużyte części lub przesmarować podzespoły ruchomych mechanizmów, odpowiedzialnych za regulację poziomej i pionowej pozycji oparć lub siedzisk. Oprócz umożliwienia ergonomicznej pracy z krzesłami orkiestrowymi istotnym zadaniem konserwacji i naprawy będzie także eliminacja wszelkich niepożądanych dźwięków, które negatywnie wpływałyby na jakość odbioru muzyki, czy to w postaci emitowania skrzypienia drewnianych elementów siedzisk oraz pisków i tarć metalowych podzespołów, jakie mogą powstawać w czasie ruchów wykonywanych przez muzyków podczas gry na próbach lub koncertach, jak również, co bardzo ważne w czasie rejestrowanych nagrań Wszystkie elementy i podzespoły podlegające wymianie muszą być uzupełnione i wykonane z oryginalnych części firmy Kolberg i posiadać stosowne atesty producenta. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. CPV: 50850000-8 Dokument nr: OZP.261.WZO27.2024 Otwarcie ofert: 9.6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. godz.: 11:15 w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, piętro IV pok. 4.14. Składanie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 9.1. Ofertę należy złożyć w postaci: 1) elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@nfm.wroclaw.pl 2) lub papierowej w zamkniętej kopercie na adres korespondencyjny siedziby Zamawiającego (pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław) w terminie do 22.04.2024 r. do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 3.4. Termin realizacji: 10 miesięcy, nie później niż do 31 grudnia 2024 r. Wymagania: RODZAJ ZAMÓWIENIA Dostawa/Usługa Dni i godziny pracy prowadzącego postępowanie: od poniedziałku do piątku, w godz.: 8.00 - 16.00 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie § 11 Regulaminu udzielania zamówień publicznych (Zarządzenie nr 17 z dnia 27.03.2023 r.) z wyłączeniem stosowania ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) art.2 ust. 1 pkt 1 Ustawy. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczeń według wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. 4.1. Warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że spełnia następujące wymagania: a) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. serwisowaniu krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg; b) zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów firmy Kolberg, posiadających stosowne atesty producenta. 4.2. Podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: a) wskazanego w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111/1 z 08.04.2022), tj: ? lit. a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; ? lit. b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub ? lit. c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. b) wskazanego w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) tj: pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; pkt 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; pkt 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 5. OŚWIADCZENIA ORAZ DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Wykonawca potwierdza spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczeń według wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania oraz następujących dokumentów: - w formie oryginału: 1) oświadczenia Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia - na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (część II Załącznika nr 1) Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą - jeśli dotyczy Wykonawcy: - w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w formie oryginału: 3) pełnomocnictwo - jeżeli oferta składana jest przez osobę, której upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej. 6. KRYTERIUM, JEGO ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY OFERT 6.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów: 1) Kryterium Cena (C) - waga 100 % 6.2. Opis kryteriów oceny ofert: 1) Punktacja w kryterium - Cena (C) - waga 100 % Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach w/w kryterium, przyjmując zasadę, że 1%=1 pkt. Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone wg wzoru: ? ?? = ???? ? ???, gdzie: ? Wc - wartość punktowa w kryterium ,,Cena" Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 6.3. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 7. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO 7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@nfm.wroclaw.pl 7.2. Przesyłając korespondencję dotyczącą Zapytania ofertowego należy w tytule wiadomości e-mail podać informacje jednoznacznie identyfikujące dane postępowanie zawierające co najmniej numer postępowania (OZP.261.WZO27.2024) lub numer i nazwę postępowania. 8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 8.1. 8.2. 8.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca przygotuje i przedstawi swoją ofertę zgodnie z wymaganiami zapytania. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z treścią Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania. 8.4. Oferta musi zawierać dokumenty wskazane w punkcie 5 zapytania. 8.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę). 8.6. Ofertę można złożyć w postaci elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@nfm.wroclaw.pl lub w postaci papierowej w zamkniętej kopercie. na adres korespondencyjny siedziby NFM (pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław). 8.7. Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być przesłana w postaci plików w formatach uniemożliwiających ich edytowanie i zmianę treści (ze szczególnym wskazaniem na format .pdf). 8.8. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać podpisana przez osobę/osoby upełnomocnioną/ne do złożenia oferty. 8.9. Zamawiający oczekuje, że oferta (oraz załączniki do niej) będzie podpisana przy użyciu podpisu elektronicznego: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem osobistym lub zaufanym przez Wykonawcę lub własnoręcznym podpisem i pieczątką, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego Pełnomocnika. Zamawiający dopuszcza również w niniejszym postępowaniu złożenie kopii oferty w formie skanu. 8.10. W przypadku gdy ofertę podpisuje Pełnomocnik - stosowne pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notariusza. 8.11. Składane dokumenty, w tym wszelkie oświadczenia i zaświadczenia muszą być załączone do oferty w formie oryginałów lub jako kopie poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. 8.12. Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem co najmniej jednej z osób podpisujących ofertę. 8.13. Oferty nie spełniające wszystkich wymogów wymienionych w niniejszym zapytaniu będą odrzucone. 8.14. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Organizator otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed upływem terminu do składania ofert. 8.15. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowana z dopiskiem (w temacie wiadomości mailowej lub na kopercie) ,,ZMIANA". 8.16. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z informacją w tytule wiadomości ,,WYCOFANE". 8.17. Oferta złożona po terminie zostanie trwale usunięta z zasobów Zamawiającego po ogłoszeniu wyniku postępowania. 8.18. Wiadomości oznaczone napisem ,,WYCOFANE" będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami, wiadomości zawierające oferty wycofane nie będą otwierane. 8.19. Wiadomości oznaczone dopiskiem ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty. 9.2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej w tytule wiadomości należy podać następującą informacje identyfikujące postępowanie: ,,Oferta - (OZP.261.WZO27.2024) Naprawa krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg." 9.3. Zamawiający zaleca, aby wykonawca żądał potwierdzenia otrzymania oferty składanej drogą elektroniczną. 9.4. W przypadku składania oferty w postaci pisemnej, oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta na zadanie: ,,Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg użytkowanych przez muzyków Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu." (OZP.261.WZO27.2024) Nie otwierać przed 22.04.2024 r. godz.: 11:15 9.5. Organizator uznaje za termin złożenia oferty - termin i godzinę wpływu dokumentacji do Sekretariatu Organizatora lub na skrzynkę e-mail Zamawiającego. 9.7. Organizator nie przewiduje możliwości uzupełnienia i zmian w ofercie Wykonawcy po terminie ich otwarcia. 10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 10.1. Cena musi obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania. 10.2. Cenę należy podać zgodnie ze wzorem w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym cen jednostkowych. 10.3. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich, z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku, w wymiarze netto wraz z podatkiem VAT (jeżeli dotyczy Wykonawcy), wyliczonym przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert i zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym. 10.4. UWAGA: Określenie stawki podatku VAT jest obowiązkiem Wykonawcy. Zgodnie z ust. 1 Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 24 stycznia 2005 r. (Dz. Urz. GUS Nr 1 z 2005 r., poz. 11) w sprawie trybu udzielania informacji dotyczących standardów klasyfikacyjnych - ,,Zasadą jest, że zainteresowany podmiot sam klasyfikuje prowadzoną działalność, swoje produkty (wyroby i usługi), towary, środki trwałe i obiekty budowlane według zasad określonych w poszczególnych klasyfikacjach i nomenklaturach, wprowadzonych rozporządzeniami Rady Ministrów lub stosowanych bezpośrednio na podstawie przepisów Wspólnoty Europejskiej". 10.5. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny w kilku wariantach, w zależności od zastosowanych rozwiązań. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona. 11. PODWYKONAWSTWO Organizator dopuszcza realizację umowy z udziałem podwykonawców. 12. WYBÓR OFERTY 12.1. Postępowanie uważa się za ważne, jeżeli wpłynie chociaż jedna oferta, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do uznania, że Postępowanie nie dało rezultatu oraz do unieważnienia Postępowania bez podawania przyczyny. 12.2. Postępowanie uważa się za zakończone wynikiem negatywnym, jeżeli nie wpłynęła żadna oferta, a także jeśli Organizator odrzuci wszystkie oferty. 12.3. Organizator podejmuje rozstrzygnięcie w oparciu o kryteria określone w punkcie 6 zapytania. 12.4. Zastrzega się prawo do zmiany zapytania ofertowego, w tym warunków udziału i kryteriów przed otwarciem ofert. 12.5. Zamawiający zastrzega możliwość wzywania Wykonawców do uzupełnienia oferty o wymagane dokumenty oraz do żądania wyjaśnień treści oferty. 12.6. Wykonawcom przysługuje środek ochrony prawnej w postaci wniesienia w formie pisemnej zastrzeżenia na czynność lub jej zaniechanie przez Zamawiającego do Dyrektora Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego - w terminie 2 dni od daty czynności bądź zaniechania czynności przez Organizatora. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Andrzej Wysmyk tel. 71 715 97 23 w zakresie przedmiotu zamówienia oraz Pani Dominika Ślęzak tel. 71 715 97 01 w zakresie procedury. |
© eurobudowa.pl 2004-2024