Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Pl. Wolności 1
50-071 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71 715 97 23, tel. 71 715 97 01
przetargi@nfm.wroclaw.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 715 97 23, t
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg użytkowanych przez muzyków Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu."
3.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i naprawy krzeseł orkiestrowych firmy
Kolberg, które służą muzykom do ćwiczeń podczas prób czy występów w czasie koncertów w
Sali Głównej i w salach kameralnych Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
3.3. Głównym celem wykonania serwisu i naprawy krzeseł Kolberga będzie przywrócenie ich
pierwotnej funkcjonalności, czyli doprowadzenie do jak najlepszego wyglądu tapicerki jak i
pozostałych widocznych części jak i ich stanu użytkowania, aby w łatwy i wygodny sposób można
było regulować wszystkimi mechanizmami, co umożliwi pracownikom technicznym ich
składowanie, a muzykom ustawianie najbardziej ergonomicznej pozycji podczas gry na różnego
rodzaju instrumentach, czy też w przypadku krzeseł dyrygenckich właściwe ich zastosowanie w
czasie dyrygowania orkiestrą. W tym celu należy naprawić i pouzupełniać wszelkiego rodzaju
ubytki w stałych elementach krzeseł oraz wymienić zużyte części lub przesmarować podzespoły
ruchomych mechanizmów, odpowiedzialnych za regulację poziomej i pionowej pozycji oparć lub
siedzisk.
Oprócz umożliwienia ergonomicznej pracy z krzesłami orkiestrowymi istotnym zadaniem
konserwacji i naprawy będzie także eliminacja wszelkich niepożądanych dźwięków, które
negatywnie wpływałyby na jakość odbioru muzyki, czy to w postaci emitowania skrzypienia
drewnianych elementów siedzisk oraz pisków i tarć metalowych podzespołów, jakie mogą
powstawać w czasie ruchów wykonywanych przez muzyków podczas gry na próbach lub
koncertach, jak również, co bardzo ważne w czasie rejestrowanych nagrań
Wszystkie elementy i podzespoły podlegające wymianie muszą być uzupełnione i wykonane
z oryginalnych części firmy Kolberg i posiadać stosowne atesty producenta.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

CPV: 50850000-8

Dokument nr: OZP.261.WZO27.2024

Otwarcie ofert: 9.6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2024 r. godz.: 11:15 w Narodowym Forum Muzyki we
Wrocławiu, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, piętro IV pok. 4.14.

Składanie ofert:
9.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
9.1. Ofertę należy złożyć w postaci:
1) elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@nfm.wroclaw.pl
2) lub papierowej w zamkniętej kopercie na adres korespondencyjny
siedziby
Zamawiającego (pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław)
w terminie do 22.04.2024 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
3.4. Termin realizacji: 10 miesięcy, nie później niż do 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
RODZAJ ZAMÓWIENIA
Dostawa/Usługa
Dni i godziny pracy prowadzącego postępowanie: od poniedziałku do piątku, w godz.: 8.00 - 16.00
2.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie
zapytania ofertowego na podstawie § 11 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
(Zarządzenie nr 17 z dnia 27.03.2023 r.) z wyłączeniem stosowania ustawy z 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) art.2 ust. 1 pkt 1 Ustawy.
4.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z
POSTĘPOWANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza brak podstaw wykluczenia z
postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą
oświadczeń według wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
4.1. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że spełnia następujące wymagania:
a) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. serwisowaniu krzeseł orkiestrowych
firmy Kolberg;
b) zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem oryginalnych części i
materiałów firmy Kolberg, posiadających stosowne atesty producenta.
4.2. Podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
a) wskazanego w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.
w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających
w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111/1
z 08.04.2022), tj:
? lit. a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów
z siedzibą w Rosji;
? lit. b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub
pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu;
lub
? lit. c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod
kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym
podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu
dyrektyw w sprawie zamówień publicznych w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10
% wartości zamówienia.
b) wskazanego w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) tj:
pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
pkt 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
pkt 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz.
217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ww. ustawy.
5.
OŚWIADCZENIA ORAZ DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO
ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
Wykonawca potwierdza spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia z postępowania poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczeń według wzoru
zawartego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania oraz następujących dokumentów:
- w formie oryginału:
1) oświadczenia Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia - na wzorze
stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (część II Załącznika nr 1)
Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą - jeśli dotyczy Wykonawcy:
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
- w formie oryginału:
3) pełnomocnictwo - jeżeli oferta składana jest przez osobę, której upoważnienie do złożenia
oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej.
6.
KRYTERIUM, JEGO ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY OFERT
6.1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:
1) Kryterium Cena (C) - waga 100 %
6.2. Opis kryteriów oceny ofert:
1) Punktacja w kryterium - Cena (C) - waga 100 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach w/w kryterium, przyjmując zasadę,
że 1%=1 pkt.
Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone wg wzoru:
?
?? = ???? ? ???, gdzie:
?
Wc - wartość punktowa w kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6.3. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów,
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
7.
KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ DO ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego:
przetargi@nfm.wroclaw.pl
7.2. Przesyłając korespondencję dotyczącą Zapytania ofertowego należy w tytule wiadomości e-mail
podać informacje jednoznacznie identyfikujące dane postępowanie zawierające co najmniej numer
postępowania (OZP.261.WZO27.2024) lub numer i nazwę postępowania.
8.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
8.1.
8.2.
8.3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wykonawca przygotuje i przedstawi swoją ofertę zgodnie z wymaganiami zapytania.
Oferta powinna być sporządzona zgodnie z treścią Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr
1 do zapytania.
8.4. Oferta musi zawierać dokumenty wskazane w punkcie 5 zapytania.
8.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty
i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język
polski poświadczone przez Wykonawcę).
8.6. Ofertę można złożyć w postaci elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego:
przetargi@nfm.wroclaw.pl lub w postaci papierowej w zamkniętej kopercie. na adres
korespondencyjny siedziby NFM (pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław).
8.7. Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być przesłana w postaci plików w formatach
uniemożliwiających ich edytowanie i zmianę treści (ze szczególnym wskazaniem na format .pdf).
8.8. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać podpisana przez osobę/osoby
upełnomocnioną/ne do złożenia oferty.
8.9. Zamawiający oczekuje, że oferta (oraz załączniki do niej) będzie podpisana przy użyciu podpisu
elektronicznego: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem osobistym lub
zaufanym przez Wykonawcę lub własnoręcznym podpisem i pieczątką, zgodnie z zasadami
reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę upoważnioną
do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego Pełnomocnika. Zamawiający dopuszcza
również w niniejszym postępowaniu złożenie kopii oferty w formie skanu.
8.10. W przypadku gdy ofertę podpisuje Pełnomocnik - stosowne pełnomocnictwo powinno być
załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
mocodawcę albo notariusza.
8.11. Składane dokumenty, w tym wszelkie oświadczenia i zaświadczenia muszą być załączone do
oferty w formie oryginałów lub jako kopie poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez
Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
8.12. Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń.
Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć
podpisem co najmniej jednej z osób podpisujących ofertę.
8.13. Oferty nie spełniające wszystkich wymogów wymienionych w niniejszym zapytaniu będą
odrzucone.
8.14. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert
pod warunkiem, że Organizator otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.
przed upływem terminu do składania ofert.
8.15. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań jak
składana oferta, odpowiednio oznakowana z dopiskiem (w temacie wiadomości mailowej lub na
kopercie) ,,ZMIANA".
8.16. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się
z postępowania poprzez złożenie powiadomienia (według takich samych zasad jak wprowadzenie
zmian i poprawek) z informacją w tytule wiadomości ,,WYCOFANE".
8.17. Oferta złożona po terminie zostanie trwale usunięta z zasobów Zamawiającego po ogłoszeniu
wyniku postępowania.
8.18. Wiadomości oznaczone napisem ,,WYCOFANE" będą otwierane w pierwszej kolejności
i po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami,
wiadomości zawierające oferty wycofane nie będą otwierane.
8.19. Wiadomości oznaczone dopiskiem ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania
zmian zostaną dołączone do oferty.
9.2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej w tytule wiadomości należy podać
następującą informacje identyfikujące postępowanie: ,,Oferta - (OZP.261.WZO27.2024) Naprawa
krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg."
9.3. Zamawiający zaleca, aby wykonawca żądał potwierdzenia otrzymania oferty składanej drogą
elektroniczną.
9.4. W przypadku składania oferty w postaci pisemnej, oferta winna być złożona w zamkniętej
kopercie. Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona dopiskiem:
Oferta na zadanie:
,,Konserwacja i naprawa krzeseł orkiestrowych firmy Kolberg użytkowanych przez
muzyków Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu."
(OZP.261.WZO27.2024)
Nie otwierać przed 22.04.2024 r. godz.: 11:15
9.5. Organizator uznaje za termin złożenia oferty - termin i godzinę wpływu dokumentacji do
Sekretariatu Organizatora lub na skrzynkę e-mail Zamawiającego.
9.7. Organizator nie przewiduje możliwości uzupełnienia i zmian w ofercie Wykonawcy po terminie
ich otwarcia.
10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
10.1. Cena musi obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Opisem
przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania.
10.2. Cenę należy podać zgodnie ze wzorem w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym cen
jednostkowych.
10.3. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich, z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc
po przecinku, w wymiarze netto wraz z podatkiem VAT (jeżeli dotyczy Wykonawcy),
wyliczonym przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert i
zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym.
10.4. UWAGA: Określenie stawki podatku VAT jest obowiązkiem Wykonawcy. Zgodnie z ust. 1
Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 24 stycznia 2005 r. (Dz. Urz.
GUS Nr 1 z 2005 r., poz. 11) w sprawie trybu udzielania informacji dotyczących standardów
klasyfikacyjnych - ,,Zasadą jest, że zainteresowany podmiot sam klasyfikuje prowadzoną
działalność, swoje produkty (wyroby i usługi), towary, środki trwałe i obiekty budowlane
według zasad określonych w poszczególnych klasyfikacjach i nomenklaturach,
wprowadzonych rozporządzeniami Rady Ministrów lub stosowanych bezpośrednio
na podstawie przepisów Wspólnoty Europejskiej".
10.5. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ceny w kilku wariantach, w zależności
od zastosowanych rozwiązań. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie
odrzucona.
11. PODWYKONAWSTWO
Organizator dopuszcza realizację umowy z udziałem podwykonawców.
12. WYBÓR OFERTY
12.1. Postępowanie uważa się za ważne, jeżeli wpłynie chociaż jedna oferta, przy czym Organizator
zastrzega sobie prawo do uznania, że Postępowanie nie dało rezultatu oraz do unieważnienia
Postępowania bez podawania przyczyny.
12.2. Postępowanie uważa się za zakończone wynikiem negatywnym, jeżeli nie wpłynęła żadna oferta,
a także jeśli Organizator odrzuci wszystkie oferty.
12.3. Organizator podejmuje rozstrzygnięcie w oparciu o kryteria określone w punkcie 6 zapytania.
12.4. Zastrzega się prawo do zmiany zapytania ofertowego, w tym warunków udziału i kryteriów przed
otwarciem ofert.
12.5. Zamawiający zastrzega możliwość wzywania Wykonawców do uzupełnienia oferty o wymagane
dokumenty oraz do żądania wyjaśnień treści oferty.
12.6. Wykonawcom przysługuje środek ochrony prawnej w postaci wniesienia w formie pisemnej
zastrzeżenia na czynność lub jej zaniechanie przez Zamawiającego do Dyrektora Narodowego
Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego - w terminie 2 dni od daty czynności bądź
zaniechania czynności przez Organizatora.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Andrzej Wysmyk tel. 71 715 97 23
w zakresie przedmiotu zamówienia oraz Pani Dominika Ślęzak tel. 71 715 97 01 w zakresie
procedury.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.