Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenach rekreacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenach rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkoino-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich
ul. Akacjowej 1
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. 71 390 16 41
administracja@zspbielany.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 390 16 41
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie i montaż żagli przeciwsłonecznych na terenach rekreacyjnych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bielanach Wr.".
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
Wykonaniu i montażu żagli przeciwsłonecznych według projektu Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż:
1. Potrójnego żagla trójkątnego (na 5 wspólnych masztach) wraz z elementami mocującymi.
Opis j.m. ilość
Maszt malowany proszkowo, profil fi min. 90mm, wysokość ponad grunt min.320 em, max. 400 em, śruba oczkowa nierdzewna (regulacja mocowania żagla co 25 em) szt. 5
Tkanina HDPE odporna na UV, min. 270 g/m2, przewiewna, przeciwsłoneczna, linki stalowe w tunelach po obrzeżu. Zakładana wielkość ok. 12m2 (powierzchnia montażowa trójkąt prostokątny 5,00x5,00x7,07 m) szt. 3
Osprzęt do mocowania żagla (śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe) kpl. 3
2. Wachlarza z 6 żagli w kształcie trójkąta prostokątnego o wymiarach ok. 5x5x7,07 ni
Opis j.m. ilość
Maszt malowany proszkowo, profil fi min. 90mm, wysokość ponad grunt min.320 em, max. 400 em, śruba oczkowa nierdzewna (regulacja mocowania żagla co 25 em) szt. 9
Tkanina HDPE odporna na UV, min. 270 g/m2, przewiewna, przeciwsłoneczna, linki stalowe w tunelach po obrzeżu. Zakładana wielkość ok. 12 m2 (powierzchnia montażowa - trójkąt prostokątny 5,00x5,00x7,07 m) szt. 6
Osprzęt do mocowania żagla (śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe) kpl. 6
Specyfikacja
System masztów - stalowe malowane proszkowo, profil rurowy min. fi 90 mm.
W miejscach gdzie schodzi się kilka żagli należy przyjąć odpowiednio wzmocniony/ zwiększony profil. Wg wytycznych producenta.
Wysokość masztu nad ziemią min. 320 cni max. 400 em. Minimalna długość profilu obsadzona w fundamencie 80 cm.
Śruba oczkowa nierdzewna, regulacja wysokości zaczepienia żagla co 25 em. Kolor masztów' -wybrany z palety RAL.
Maszty zintegrowane, kotwione w stopie betonowej na stałe przytwierdzone do podłoża.
Kotwienie: maszty osadzone w fundamencie betonowym.
Wymiary fundamentu: min. fi40cm lub 40cmx40cm. Głębokość min. 90cm. Beton min. B25.
Żagle z tkaniny HDPE odpornej na UV, min.270 g/m2, przewiewna, przeciwsłoneczna. Wzmocnione linkami stalowymi wszytymi w tunelach na obrzeżu. Kolor tkaniny: piaskowy.
Osprzęt do mocowania żagla: śruby oczkowe nierdzewne, karabińczyki, śruby rzymskie, łańcuchy naciągowe.
Prace montażowe z posadowieniem kotew w stopie betonowej po stronie Wykonawcy.

CPV: 39522130-7

Dokument nr: ZSP.B.261-003.2024

Składanie ofert:
7. SKŁADANIE OFERT:
1) Oferty należy przekazać: osobiście, e-mailem lub przesłać pocztą. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia:
,, Wykonanie i montaż żagli przeciwsłonecznych - ZSP w Bielanach Wr. ", nazwy i adresu Wykonawcy.
Składanie ofert do dnia 22.04.2024 r. do godz. 13.00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich, Ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat (pokój Al).
W przypadku złożenia oferty w sposób elektroniczny, skan oferty należy przesłać na skrzynkę pocztowa e-mail: administracja@zspbielany.pl
Uwaga: Oferty wraz z załącznikami złożone w formie skanu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w oryginale (pocztą lub osobiście) do siedziby Zamawiającego do dnia 24.04.2024 r. do godz.: 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN REALIZACJ UMOWY: od momentu podpisania umowy do dnia 03.06.2024 r.

Wymagania:
Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w §6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w ZSP w Bielanach Wr. o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł (netto) prowadzonych przez ZSP w Bielanach Wr.
2) Postępowanie w celu wyłonienia Wykonawcy prowadzone będzie wg zasad określonych w niniejszym Zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego Zaproszenia stanowi: projekt żagli, formularz oferty, projekt umowy i wykaz usług.
3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.
2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu realizacji przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się Wykonawcy z terenem, na którym będą prowadzone prace.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie oględzin po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin. Wszelkie koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 5 usług polegających na wykonaniu wraz z montażem żagli przeciwsłonecznych na terenach zewnętrznych na kwotę nie mniejszą niż 20 tyś. zł brutto (każda)
Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Wykaz usług stanowi uzupełniona tabela - Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.
6. KRYTERIA OCENY OFERT:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o najkorzystniejszą cenę ofertową, podaną za realizację przedmiotu zamówienia w Formularzu Oferty. Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego:
Cena oferty (brutto) - waga 100%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza). Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
On = (Cmin. : Cn ) x 100 pkt, gdzie:
On - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto Cmin. - najniższa cena oferty brutto Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium ceny. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia
nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Dostarczenie na wskazane miejsce i we wskazanym terminie odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.
1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
2) Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu.
3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.
5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. WYMAGANE DOKUMENTY(* ):
1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:
a) Formularz Oferty
b) Zaparafowany projekt Umowy (sporządzony przez Zamawiającego) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) Wykaz usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
3) Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę oraz uzyskać jego zgodę na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek.
10. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: (* ):
1) zapłata za przedmiot umowy nastąpi jedną fakturą wystawioną przez Wykonawcę po zakończeniu prac, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez uprawnionych pracowników ZSP w Bielanach Wrocławskich bez zastrzeżeń.
2) zapłata na wskazane konto wykonawcy nastąpi przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3) Dane do faktury: Nabywca: Gmina Kobierzyce Al. Pałacowa 1 55-040 Kobierzyce NIP:896-13-08-
068 Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich, Bielany Wr.
ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce.
11. INNE POSTANOWIENIA:
1) Oferty niespełniające warunków określonych w Zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym Zaproszeniu.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzjelenia zamówienia.
4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
6) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest: Ewelina Krzywicka-Gębura, Anna Ozarczuk, Monika Wawrzyńczyk,
tel. 71 390 16 41; e-mail: administracja@zspbielany.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.