mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Sępopolu ul. 11 Listopada 7 11-210 Sępopol powiat: bartoszycki tel: 89 76 13 181 , fax: 89 679 08 21, tel. 89-761-31-35 sepopol@sepopol.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Sępopol |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 89 76 13 181 , |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: ,,Polski Ład to szansa na zniwelowanie różnic rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej" Projekt realizowany jest w ramach Programu Rządowego POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Szczegółowa charakterystyka podanej inwestycji znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Sępopolu w zakładce Zamówienia publiczne 1. Opis przedmiotu zamówienia Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Składanie ofert: 4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępopolu Ul. 11 Listopada 7,11-210 Sępopol, lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Sępopolu za pośrednictwem poczty z dopiskiem: Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania,,Polski Ład to szansa na zniwelowanie różnic rozwojowych na tremach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej. " 5. Termin złożenia ofert do: 22 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wymagania: 2. Kwalifikacje/wymogi stawiane wykonawcy: - Posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych. w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej. - Posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych. w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej. - Posiadać wiedzę z zakresu polskiego prawa budowlanego i polskich norm budowlanych. - Posiadać wykształcenie techniczne - budowlane, wiedzę zawodową powiązaną z planowanymi do wykonania robotami. - Posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Usługa pełnienia funkcji Inspektora nadzoru zostanie zrealizowana po uprzednim pisemnym zamówieniu złożonym przez Burmistrza Sępopola określającym termin realizacji zamówienia i pozostałe szczegóły. Zamówienie zostanie złożone pisemnie w formie umowy. 7. Ocena ofert: cena ofertowa -100% 9. Sposób przygotowania oferty: a) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1) z określeniem ceny netto i brutto za wykonanie całości zamówienia. b) Oferta powinna zawierać:. > pełną nazwę i adres wykonawcy, > rozliczone ceny netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, > kopię posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne, > kopię posiadanych uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub równoważne > kopię zaświadczeń o przynależości do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego > odpis aktualny z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, np. krajowego rejestru sądowego, centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 10. Warunki płatności: płatność nastąpi przelewem, w terminie 30 dni na wskazany przez niego numer konta bankowego. 11. Zamawiający powiadomi Wykonawcę którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niekompletnych. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę. Gmina Sępopol zastrzega sobie prawo do rezygnacji z oferty bez podania przyczyny i nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez potencjalnych oferentów. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu: Ewa Skałecka tel. 89-761-31-35 |
© eurobudowa.pl 2004-2024