Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja boisk na stadionie miejskim

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja boisk na stadionie miejskim

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIASTA GARWOLINA
ul. Staszica 15
08-400 Garwolin
powiat: garwoliński
telefon 257864242, fax 256843466 , tel. (25) 786 42 41,697969643
umg.tip@garwolin.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Garwolin
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 257864242, f
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania pn.:
,,Mazowsze dla sportu - modernizacja boisk na stadionie miejskim w Garwolinie -wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej do streetballu i tenisa ziemnego"
Miasto Garwolin reprezentowane przez Burmistrza Miasta Garwolina, mające siedzibę w Garwolinie przy Ul. Staszica 15, województwo mazowieckie, działając na podstawie zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej w Art. 2.1. Ustawy - Prawo zamówień publicznych, zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym na realizację zadania pod nazwą:
,,Mazowsze dla sportu - modernizacja boisk na stadionie miejskim w Garwolinie -wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej do streetballu i tenisa ziemnego"
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na ażurowej modułowej nawierzchni sportowej wykonanej z polipropylenu do streetballu i tenisa ziemnego
Nawierzchnię sportowąo wymiarach (min. wym.) 40 m x 20 m należy dostarczyć i zamontować na betonowej płycie zlokalizowanej na stadionie miejskim w Garwolinie przy Ul. Sportowej.
2.1. Wymagane cechy nawierzchni:
- boisko do streetballu w kolorze szarym
- boisko do tenisa w kolorze niebieskim
- linie w kolorze białym
- przeznaczona do użytku zewnętrznego
- odporna na uszkodzenia mechaniczne,
- odporna na zmianę temperatur (system łączący moduły powinien wokół modułów tworzyć dylatację, umożliwiając tym samym ich rozszerzanie i kurczenie się na skutek działania temperatury, chroniąc jednocześnie przed odkształceniami powierzchni
- odporna na wilgoć,
- odporna na degradację biologiczną grzyby, bakterie, pleśń
- odporna na działanie promieniowania UV (powinna mieć zapewnioną ochronę przed utratą koloru i utlenianiem tworzywa sztucznego)
- moduły nawierzchni powinny być łączone na zatrzaski oraz powinny być wyposażone system amortyzacji pozwalający na poziomą pracę modułów
- minimalny rozmiar modułów: 25,00 cm x 25,00 cm x 1,5 cm
- nawierzchnia powinna posiadać oznakowanie CE
Na zamontowanej nawierzchni sportowej należy trwale namalować z zastosowaniem PRIMERA linie boisk do streetballu i tenisa (wyznaczenie linii dla pól gry wg regulaminów poszczególnych dyscyplin sportowych z dostosowaniem do dostępności terenu - w uzgodnieniu z Użytkownikiem CSiK)
2.2. Gwarancja
- Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na modułową nawierzchnię sportową
- Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na trwałość wszystkich linii
2.3. Przed wbudowaniem nawierzchni modułowej polipropylenowej Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty potwierdzające jakość oferowanej nawierzchni:
a) Kartę technicznąoferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta
b) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni
d) Autoryzację producenta nawierzchni polipropylenowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię
e) Świadectwo badań na niepalność
f) Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02
g) Certyfikat FI BA
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
o właściwego zabezpieczenia pomieszczeń (terenu), w których realizowane będzie zadanie,
o po zakończeniu prac doprowadzenie pomieszczeń (terenu) przylegającego do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
o wywozu do utylizacji materiałów rozbiórkowych kosztów na własny koszt
Realizacja zadania dofinansowana jest z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej ,,Mazowsze dla sportu".
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
§1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania pn.: ,,Mazowsze dla sportu - modernizacja boisk na stadionie miejskim w Garwolinie - ,,Wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej do streetballu i tenisa ziemnego"
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na ażurowej modułowej nawierzchni sportowej wykonanej z polipropylenu do streetballu i tenisa ziemnego
1.2. Nawierzchnię sportową o wymiarach (min. wym.) 40 m x 20 m należy dostarczyć i zamontować na betonowej płycie zlokalizowanej na stadionie miejskim w Garwolinie przy Ul. Sportowej.
1.3. Wymagane cechy nawierzchni:
- boiska do streetballu w kolorze szarym
- boisko do tenisa w kolorze niebieskim
- linie boisk w kolorze białym
- przeznaczona do użytku zewnętrznego
- odporna na uszkodzenia mechaniczne,
- odporna na zmianę temperatur (system łączący moduły powinien wokół modułów tworzyć dylatację, umożliwiając tym samym ich rozszerzanie i kurczenie się na skutek działania temperatury, chroniąc jednocześnie przed odkształceniami powierzchni
- odporna na wilgoć,
- odporna na degradację biologiczną grzyby, bakterie, pleśń
- odporna na działanie promieniowania UV (powinna mieć zapewnioną ochronę przed utratą koloru i utlenianiem tworzywa sztucznego)
- moduły nawierzchni powinny być łączone na zatrzaski oraz powinny być wyposażone system amortyzacji pozwalający na poziomą pracę modułów
- minimalny rozmiar modułów: 25,00 cm x 25,00 cm x 1,5 cm
- nawierzchnia powinna posiadać oznakowanie CE

1.4. Na zamontowanej nawierzchni sportowej należy trwale namalować z zastosowaniem PRIMERA linie boisk do streetballu i tenisa (wyznaczenie linii dla pól gry wg regulaminów poszczególnych dyscyplin sportowych z dostosowaniem do dostępności terenu - w uzgodnieniu z Użytkownikiem CSiK w Garwolinie)
2. Przed zamontowaniem nawierzchni modułowej polipropylenowej Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty potwierdzające jakość oferowanej nawierzchni:
a) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta
b) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni
d) Autoryzację producenta nawierzchni polipropylenowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię
e) Świadectwo badań na niepalność
f) Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02
g) Certyfikat FIBA
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
o właściwego zabezpieczenia pomieszczeń (terenu), w których realizowane będzie zadanie,
o po zakończeniu prac doprowadzenie pomieszczeń, terenu przylegającego do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
o wywozu do utylizacji materiałów rozbiórkowych kosztów na własny koszt

CPV: 395314007, 452361104

Dokument nr: Tl. 7013.1.2024

Otwarcie ofert: Zamawiający otworzy koperty z ofertami lub oferty złożone elektronicznie w dniu 25.04.2024r. o godz. 10:30 w Urzędzie Miasta Garwolin, Ul. Staszica 15; 08-400 Garwolin, pokój nr 24.

Składanie ofert:
Ofertę - wypełniony załącznik nr 1 można złożyć:
a) w formie elektronicznej na adres umg.tip@garwolin.pl, z dopiskiem w temacie korespondencji - ,,Wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej", nie później niż do dnia 25.04.2024r. do godz. 10:00
lub
b) w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Garwolina Ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin). Oferta musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie), nie później niż do dnia 25.04.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 28 czerwca 2024 roku
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wymaganych dokumentów
(certyfikaty, atesty, gwarancje itp.) - do dnia 30.06.2024 r.

Wymagania:
4. Termin związania ofertą
Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Istotne warunki zamówienia
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zadania przed podpisaniem umowy bez podawania przyczyn.
- Zamawiający informuje, że za wykonanie przedmiotu umowy zapłaci wynagrodzenie ryczałtowe.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania.
6.2. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym Zapytaniu tylko jedną ofertę.
6.3. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafąosoby upoważnionej.
6.4. Zamawiający nie dokona zwrotu kosztów udziału w Zapytaniu.
6.5. Zamawiający informuje, iż oferty składane w niniejszym Zapytaniu są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
Wykonawca nie może zastrzec w szczególności nazwy (firmy) oraz danych adresowych a także informacji dotyczącej ceny
Opakowanie (koperta) powinno być opatrzone następującym napisem:
Zapytanie ofertowe
,,Modernizacja boisk na stadionie miejskim w Garwolinie - wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej'
nie otwierać do dnia 25.04.2024r. do godz. 10:30
oraz powinno posiadać nazwę i dokładny adres Wykonawcy (aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia)
7.2. Zamawiający zwróci Ofertę złożoną po terminie składania ofert
7.3. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
8. Opis sposobu obliczania ceny
8.1. Cena oferty musi zawierać w szczególności:
a) koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z Zapytania ofertowego,
b) wszelkie pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia (m.in. koszt przygotowania oferty; koszt dojazdu, koszt zabezpieczenia terenu; koszt uporządkowania terenu; koszt wywozu do utylizacji materiałów rozbiórkowych itp.)
8.2. Wykonawca w przedstawionej ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia powinien zaoferować cenę ostateczną nie podlegającą zmianie - cenę ryczałtową.
8.3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą realizowane będzie w polskich złotych (w PLN).
8.4. Cena oferty musi być podana w polskich złotych (w PLN)

Na podstawie zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej w Art. 2.1. Ustawy - Prawo zamówień publicznych i w wyniku rozstrzygniętego postępowania zapytania ofertowego, została zawarta umowa następującej treści.
WYNAGRODZENIE I TERMIN REALIZACJI §2
1. Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 niniejszej umowy, strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto przedstawione w ofercie Wykonawcy, w wysokości:
brutto..............zł, słownie:................................
w tym podatek VAT w wysokości 23 %,
słownie:................................................................
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu.
3. Realizacja zadania dofinansowana jest z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej ,,Mazowsze dla sportu".
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
5. Koszty transportu ponosi Wykonawca
GWARANCJA JAKOŚCI I RĘKOJMIA §4
1. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na modułową nawierzchnię sportową na zrealizowany przedmiot umowy, która rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego robót
2. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na trwałość wszystkich na zrealizowany przedmiot umowy, która rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego robót linii
3. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad i usterek Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie, wyznaczając mu termin do ich usunięcia.
4. W przypadku nieusunięcia wad i usterek w wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 3 Zamawiający może naliczyć karę umowną zgodnie postanowieniami niniejszej umowy.
5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w terminie wskazanym przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
6. Roszczenia z tytułu gwarancji i rękojmi mogą być dochodzone także po upływie terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Zamawiający zgłosił Wykonawcy istnienie wady w okresie gwarancji i rękojmi.
PRZEKAZANIE PLACU MONTAŻU NAWIERZCHNI §5
Strony ustalają że przekazanie placu, na którym realizowany będzie przedmiot umowy, Wykonawcy nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
MATERIAŁY
§6
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów fabrycznie nowych (nieużytkowanych nigdzie wcześniej), zgodnie z treścią umowy.
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO §7
Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności:
1. Protokólarne przekazanie Wykonawcy obiektu na którym będzie zamontowana nawierzchnia sportowa,
2. Protokolarny odbiór przedmiotu umowy.
3. Zapłata umownego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY §8
Obowiązki wykonawcy:
1. Zatrudnienie wystarczającej liczby pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami i odpowiedniej liczby sprzętu pozwalającego na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w tym osób z odpowiednimi kwalifikacjami.
2. Przyjęcie obiektu i rozpoczęcie prac w terminie.
3. Zagospodarowanie miejsca składowania oraz zapewnienie wody i energii w okresie realizacji przedmiotu umowy na własny koszt;
4. Utrzymanie porządku, ochrona mienia znajdującego się na przekazanym terenie, zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów.
6. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie wykonywanych prac, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania prac montażowych na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami.
7. Terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy.
8. Realizacja Przedmiotu Umowy z najwyższą starannością zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami Prawa oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa. Prace muszą być wykonywane przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej stosownym przepisom, normom, a także z pisemnymi uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy.
9. Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania prac w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia.
10. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia przedmiotu umowy.
11. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
12. Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie prowadzonych prac i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
13. Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy.
14. Wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne do wykonania prac podstawowych, w tym odpowiedniego zabezpieczenia urządzeń i obiektów sąsiednich przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
15. Realizacja przedmiotu umowy w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia prac przez Wykonawcę nastąpi ww. uszkodzenie lub zniszczenie, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność.
16. Jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: Ustawy: Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach. Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
17. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
18. Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń.
19. Wykonawca musi oddać Przedmiot umowy Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania, po dokonaniu odbioru przez przedstawicieli Zamawiającego.
20. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do celów rozliczeń i sprawozdań otrzymanego dofinansowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§9
Osobą do kontaktów z Zamawiającym będzie Pani/Pan....................................................
tel............................................
ODBIÓR KOŃCOWY ROBÓT §10
1. Strony postanawiają że przedmiotem odbioru końcowego będzie Przedmiot Umowy.
2. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie odbiór w ciągu 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o osiągnięciu gotowości do odbioru, zawiadamiając o tym Wykonawcę.
3. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
1) jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
2) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to:
a) jeżeli nie uniemożliwiająone użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie,
b) jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu odbioru po raz drugi.
4. Strony postanawiają że z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
5. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad oraz do żądania wyznaczenia terminu na odbiór zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych.
ZASADY ROZLICZEŃ KOŃCOWYCH §11
1. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonany przedmiot umowy nastąpi jednorazowo, na podstawie faktury końcowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego i wystawionej przez Wykonawcę, na podstawie podpisanego przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Fakturę Wykonawca wystawi na: Miasto Garwolin, 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15, NIP: 826-219-77-98
2. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu przez Wykonawcę na Zamawiającego.
3. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi dokonanie przelewu wynagrodzenia Wykonawcy na jego konto wskazane na fakturach.
4. W przypadku wystąpienia zwłoki w oddaniu przedmiotu zamówienia lub zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, wartość faktury zostanie pomniejszona o wysokość kar umownych, ustaloną w oparciu o zapisy zamieszczone w § 13 umowy.
5. Faktury za prace stanowiące przedmiot umowy będą płatne przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze.
6. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony.
7. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i jest uprawniony do wystawiania faktur.
8. Protokół odbioru końcowego i rozliczenie końcowe robót stanowi potwierdzenie pełnego i ostatecznego rozliczenia wszelkich kwot pieniężnych należnych Wykonawcy na podstawie niniejszej Umowy.
KARY UMOWNE §12
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kar umownych:
1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki licząc od terminu ustalonego w § 3 umowy.
2) za zwłokę w usunięciu wad lub usterek, licząc od dnia wyznaczonego na usunięcie wad - w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1, za każdy dzień zwłoki.
3) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy - 30% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.
4) za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność w wysokości 30% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych, o których mowa w ust. 1 z należności wynikającej ze złożonej faktury.
3. Zamawiający zobowiązany jest zapłacić Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy ze swojej winy - w wysokości 30% wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1, za wyjątkiem przypadków zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
5. Strony przewidują możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY §13
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
1) Wykonawca realizuje przedmiot umowy niezgodnie z treścią zawartej umowy lub w sposób niezgodny ze wskazaniami Zamawiającego, jednakże odstąpienie takie jest uzależnione od wezwania Wykonawcy do zmiany sposobu wykonania i wyznaczenia mu w tym celu odpowiedniego terminu,
2) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy,
3) wydany zostanie nakaz zajęcia majątku Wykonawcy lub jego znacznej części lub zrzeczenie się przez Wykonawcę majątku na rzecz wierzycieli,
4) nastąpi upadłość Wykonawcy lub zostanie Zamawiającemu przedłożony przez Wykonawcę wniosek o ogłoszeniu jego upadłości,
5) rozpocznie się procedura likwidacji Wykonawcy, również w razie likwidacji w celu przekształcenia lub restrukturyzacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE §14
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
2. W przypadku zaistnienia pomiędzy Stronami sporu, wynikającego z Umowy lub pozostającego w związku z Umową, co do którego dopuszczalne jest zawarcie ugody Strony zobowiązująsię do podjęcia próby rozwiązania sporu w drodze mediacji przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Regulaminem tego Sądu.
3. W przypadku braku możliwości rozstrzygnięcia sporu w sposób przewidziany w ust. 2, spór zostanie poddany rozstrzygnięciu sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
§15
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego, a jeden dla Wykonawcy.

Kontakt:
9. Kontakt
Wydział Techniczno- Inwestycyjny -tel. (25) 786 42 41,697969643 w godz. 9.00-15.00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.