mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego ul. Konwiktorska 3/5 00-217 Warszawa powiat: Warszawa tel.: 22 628-58-80, faks: 22 635-62-92, tel. 603862090 zamowieniacps@um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 22 628-58-80, |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
W związku z przeprowadzaną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych netto, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.), Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego zaprasza do składania ofert dla zadania pn.: ,,Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek w budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a" Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie adaptacji łazienek w budynku przy ul. Świętojerskiej 12 a, w ramach realizacji projektu pod nazwą ,,Zwiększenie dostępności budynku przy Ul. Świętojerskiej 12 w Warszawie", dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, z programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna", zwanymi dalej pracami adaptacyjnymi lub przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób kompletny, zgodny z zakresem i warunkami określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącej załącznikiem nr 8 do PO, opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego PO, ofertą Wykonawcy, obowiązującym prawem, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną oraz ustaleniami z Zamawiającym. 3. Wykonanie prac adaptacyjnych uwzględnia wykonanie remontu 2 (dwóch) łazienek wraz korytarzem prowadzącym z części głównej, ogólnodostępnej znajdujących się na poziomie parteru budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a w Warszawie. CPV: 45450000-6 Dokument nr: DAG.26.W.68.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać do 24.04.2024 r. do godz. 10:00, na adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl lub osobiście, pocztą lub pocztą kurierską, w budynku Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego - Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5 - w kancelarii w godz.ch: 8:00 - 15:00, w zamkniętym opakowaniu/ 3kopercie, w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, z zamieszczeniem na zewnątrz koperty pełnej nazwy i adresu Wykonawcy oraz opisu: ,,Wykonanie prac adaptacyjnych łazienek w budynku przy Ul. Świętojerskiej 12a" Nr sprawy: DAG.26.W.68.2024 Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, obowiązuje od dnia zawarcia umowy do 30.11.2024 r., z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Rozpoczęcie prac adaptacyjnych nastąpi protokołem przekazania robót, jednak nie wcześniej niż 23.09.2024 r. Wymagania: Tryb udzielania zamówienia Procedura na udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 złotych, do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) prowadzona jest w formie procedury z Publicznym Ogłoszeniem. Publiczne Ogłoszenie oraz informacje dotyczące procedury zamieszczone są stronie internetowej Zamawiającego: https://cpssrodmiescie.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Zamowienia_publiczne_ ponizej_130_000_zl/default.htm 3. Termin rękojmi za wady na wykonane prace adaptacyjne oraz użyte materiały, obejmuje okres .... miesięcy, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. V. Warunki udziału w procedurze, podstawy wykluczenia O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w procedurze, określone przez Zamawiającego w PO, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności opisanych w PO, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 2) posiada zdolność techniczną lub zawodową oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w PO za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem wykonanie remontu łazienki dla osób ze szczególnymi potrzebami, gdzie wartość zrealizowanego zadania wynosiła nie mniej niż 80 000 złotych brutto; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 4) nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu 2Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.). VI. Wykaz wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz OFERTA sporządzony, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszego PO, zawierający cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w procedurze - załącznik nr 3 do niniejszego PO; 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4 do niniejszego PO; 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym - załącznik nr 5 do niniejszego PO; 5) wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do niniejszego PO; 6) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. VII. Sposób i termin składania ofert 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego PO, oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI niniejszego PO. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej. 3. Oferta musi być kompletna, tj. cena, w tym podatek VAT, zawarta w ofercie musi uwzględniać wymagania określone w niniejszym PO, oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia w zaoferowanym czasie. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i oświadczenie muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z danymi ujawnionymi we właściwym rejestrze lub ewidencji. 6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą maila: zamowieniacps@um.warszawa.pl. 8. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) - o terminie złożenia oferty decyduje termin jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską. 9. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej (e-mail), terminem złożenia będzie data i godzina potwierdzająca wpływ e-maila na pocztę elektroniczną Zamawiającego, wskazaną w ust. 7 tego Rozdziału. 10. Oferta złożona: 1) pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) po terminie składania ofert, nie będzie polegała rozpatrzeniu i bez jej otwierania zostanie zwrócona na adres Wykonawcy; 2) w formie elektronicznej, na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, po wymaganej godzinie składania ofert, nie będzie podlegała rozpatrzeniu i zostanie odrzucona (liczy się godzina i minuty wyświetlone na poczcie Zamawiającego). 11. W przypadku składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej, Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oryginał oferty oraz wymagane dokumenty. 12. W przypadku składania oferty oraz wymaganych dokumentów w formie elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Wykonawca nie dostarcza Zamawiającemu oryginału oferty oraz wymaganych dokumentów. 13. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę (osoby uprawnione do reprezentacji podpisują druk oferty, wszystkie załączniki, miejsca w których zostały wniesione poprawki). 14. Zamawiający w toku oceny oferty może żądać od Wykonawcy uzupełnienia braków w ofercie, złożenia wyjaśnień dotyczących oferty itp., wyznaczając w tym celu niezbędny na te czynności termin, a także dopuszcza się możliwość poprawiania w ofertach omyłek pisarskich i rachunkowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI tego PO lub złożone oświadczenia i dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie chyba, że: 1) udział w procedurze lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie; 2) zachodzą przesłanki unieważnienia procedury. VIII. Sposób obliczenia ceny i kryterium wyboru oferty 1. Wykonawca wypełnia Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do niniejszego PO, podając cenę netto, kwotę podatku VAT, łączną wartość brutto. 2. W ramach ceny należy uwzględnić wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena powinna zawierać 4również wszelkie koszty dodatkowe konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m. im. koszt ubezpieczenia, koszty udzielenia gwarancji i rękojmi za wady, zysk, wynagrodzenia pracowników, oraz pozostałe składniki cenotwórcze, wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT oraz wszelkie opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia, dotyczące wykonania zamówienia określonego i zestawionego w tabeli Formularza OFERTA. 3. Cenę oferty należy wyliczyć następująco: 1) wartość netto przedmiotu zamówienia należy powiększyć o wartość podatku VAT, według prawidłowej stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) tak otrzymamy wartość brutto przedmiotu zamówienia. Łączną cenę netto, kwotę VAT i brutto należy wpisać również słownie. 2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku, tj. na każdym etapie obliczania ceny kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 3. Błąd w obliczeniu ceny niemożliwy do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty. IX. Kryterium wyboru oferty Wybór najkorzystniejszej oferty oparty jest na podstawie kryteriów: cena - 90% okres gwarancji i rękojmi - waga 10% Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Zamawiający będzie oceniał ofertę według poniższych wzorów: Ocena kryterium: cena - 90% CN PW = -------- x 90 COB gdzie: PW - liczba punktów przyznana Wykonawcy CN - najniższa łączna cena brutto spośród złożonych ofert COB - łączna cena brutto badanej oferty Ocena kryterium: okres gwarancji i rękojmi - 10% Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 10 pkt. Ocena kryterium okres gwarancji i rękojmi zawarty w ofercie jest obliczany według wskazanej poniżej punktacji: Okres gwarancji i rękojmi Przyznane punkty 36 miesięcy 0 pkt 48 miesięcy 5 pkt 60 miesięcy 10 pkt 5Zaoferowany przez Wykonawcę ,,Okres gwarancji i rękojmi" na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi jako warunek konieczny wynosi - 36 miesięcy, nie powoduje przyznania punktacji. Jeżeli Wykonawca w Formularzu OFERTA nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Całkowity okres gwarancji i rękojmi należy podać w miesiącach. Oferta z maksymalnym okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy, otrzyma 10 pkt. Średnia arytmetyczna ocen punktowych stanowi końcową liczbę punktów uzyskanych przez każdą ofertę z uwzględnieniem kryteriów: cena - 90% i okres gwarancji i rękojmi - 10%. Działania matematyczne związane z obliczaniem punktów zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, wynikającą z punktów, uzyskanych w ww. kryteriach, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. X. Informacje o formalnościach dotyczących wyboru najkorzystniejszej oferty oraz udzielenie zamówienia publicznego 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, jeśli w procedurze zostanie złożona co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium oceny ofert określone w niniejszym PO. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta; 2) odrzucenia oferty, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego PO i jest niezgodna z warunkami zamówienia; 3) odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VII ust. 17 niniejszego PO; 4) odrzucenia oferty jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia; 5) odrzucenia oferty, jeżeli Wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w przypadku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 14 niniejszego PO lub innych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie; 6) odrzucenia oferty Wykonawcy, na którego Zamawiający nałożył karę umowną w okresie 24 miesięcy poprzedzających dzień złożenia oferty; 7) odrzucenia oferty w przypadku błędu w obliczeniu ceny niemożliwego do poprawienia jako oczywistej omyłki rachunkowej; 8) odrzucenia oferty, która wpłynęła po terminie wyznaczonym w Rozdziale VII ust. 7 niniejszego PO; 9) unieważnienia procedury, jeżeli w wyznaczonym czasie nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu; 10) unieważnienia procedury, jeżeli całkowita cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, chyba że Zamawiający może ją zwiększyć do kwoty najkorzystniejszej oferty; 11) unieważnienia procedury na każdym jej etapie; 12) zmiany okresu realizacji zamówienia. 64. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego PO. 5. W przypadku, gdy w procedurze wpłynęły co najmniej dwie oferty, a Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy lub przyjęcia zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez konieczności ich ponownego badania i oceny. 6. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia na każdym etapie jej przeprowadzania bez podania przyczyny. Zamawiający wyznacza dzień 22.04.2024 r. godzinę 10:00 na przeprowadzenie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mail. Kontakt: Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej jest Pan Michał Gnas - Główny specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym, tel. 603862090, e-mail: m.gnas@um.warszawa.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024