Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie
Międzyzakładowa 3
98-330 Pajęczno
powiat: pajęczański
343111216, faks 343111216
mzk@mzkpajeczno.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pajęczno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 343111216, faks 3431
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
" DOSTAWA materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej -
ul. Długa w Pajęcznie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: DOSTAWA materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
o Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 200, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 852,0 m
o Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 160, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 264,0 m
o Korek kanalizacyjny PCV śr. 160 - 64 szt.
o Nasuwka PCV śr. 200, kanalizacja - 32 szt.
o Trójnik PCV 200/160/45 kanalizacja - 32 szt.
o Kolano PCV śr. 160/45 kanalizacja - 32 szt.
o Właz kanałowy typu ciężkiego 40 ton - 2 szt.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
o Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
o Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
o Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
o Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
o Wymagane atesty.
Część II: DOSTAWA materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
o Studnia żelbetonowa śr 1000 (zgodnie z załączonym rysunkiem):
a) wysokości 1,0 - 1,5 m - 3 szt.
b) wysokości 1,5 - 2,0 m - 2 szt.
c) wysokości 2,0 - 2,5 m - 2 szt.
d) wysokości 2,5 - 3,0 m - 10 szt.
e) wysokości 3,0 - 3,5 m - 5 szt.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną część zamówienia jak i również w jednej ofercie na dwie części zamówienia.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
o Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
o Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
o Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
o Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
o Wymagane atesty.

CPV: 44160000-9, 44163000-0,44163112-8,44423700-8,44114220-0, 44114220-0

Dokument nr: 2024/BZP 00287227, MZK.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c lub poczty elektronicznej mzk@mzkpajeczno.pl,
b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami : Pan Jerzy Durys, tel. 34 311 12 16
c) Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformyhttps://ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
d) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c
e) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84cinformacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl/ do konkretnego wykonawcy,
f) Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie https://ezamowienia.gov.pl/ tj.:
f1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
f2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
f3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
f4) włączona obsługa JavaScript,
f5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
g) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
g1) akceptuje warunki korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ określone w Regulaminie
g2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", dotycząca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiającego - Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, Ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę jest Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie, Ul. Międzyzakładowa 3, 98 - 330 Pajęczno, mzk@mzkpajeczno.pl.
2. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: mzk@mzkpajeczno.pl
3. Ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: " DOSTAWA materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - Ul. Długa w Pajęcznie", prowadzonego w trybie podstawowym jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U.2022 poz.902 z późn. zm.).
5. Ww. dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy
- okres przedawnienia roszczeń.
6. W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych*;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
o żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.