Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o
Mieszka I 7
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
Tel : +48 91 32 67 345, Fax : +48 91 321 41 74
sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel : +48 91 32 67 3
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
Do złożenia oferty na wykonanie zamówienia
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujsciu sp. zo.o. z siedzibą w Świnoujściu
Zaprasza do złożenia oferty na :
,, Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia ( II piętro rozdzielnica
obok Sali cięć cesarskich RS 114)''.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie
doziemienia:
W ramach zadania należy wymienić 1 układ IT typu Medics producent Bender,
zamontowany w rozdzielnicy obok Sali cięć cesarskich RS 114.
Nowy układ powinien posiadać minimum 12 odpływów zabezpieczonych wyłącznikami
instalacyjnymi dwubiegunowymi i być wyposażony w system lokalizacji doziemień oraz
By-pass serwisowy (np., UPL710-2-63-IS0-BP-12-B16 lub równoważny).
1OPIS URZĄDZEŃ KONTROLI SIECI TN-SIIT:
W ramach zadania należy wymienić 1 układ IT typu Medics producent Bender,
zamontowany na Oddziale ginekologiczno-położniczym( rozdzielnica Sali cięć cesarskich
RS114).Układ nr 1 powinien posiadać 12 odpływów zabezpieczonych wyłącznikami
instalacyjnymi dwubiegunowymi i być wyposażony w system: lokalizacji doziemień oraz
By-pass serwisowy (np. UPL710-2-63~ISO-BP~012-B16 lub równoważny).
W ramach zadania należy również wymienić kasetę sygnalizacyjno-kontrolną. Układ należy
połączyć z istniejącą siecią komunikacyjną rozdzielnicy izolowanych IT.
Specyfikacja urządzenia:
1. Moduł przełączająco-kontrolny dla pomieszczeń grupy 2 zgodny z PN-HD 60364-7-
710:2012, PN-EN 61508:2010, PN-EN61557-8:20071 PN-EN 61557-9:2009,PN-EN
61508:
? Diagnostyka układu poprzez sprawdzanie wszystkich jego elementów zgodnie
z PN-EN 61508 na poziomie min. SIL2,
? Kontrola napięcia na linii zasilania normalnego (linia podstawowa) wraz z wyświetleniem
wartości napięcia i częstotliwości,
? kontrola napięcia na linii zasilania ze źródła bezpiecznego zasilania (linia rezerwowa)
wraz z wyświetleniem wartości napięcia i częstotliwości,
? Kontrola napięcia na szynach rozdzielnicy (za SZRem),
? pomiar prądu za układem przełączającym dla uniemożliwienia przełączenia zwarcia
(wraz z sygnalizacją stanu zwarcia),
? Układ przełączający bez możliwości zgrzania styków z czasem przełączenia <0,5s,
? Możliwość ręcznego przełączenia zasilania i blokowania mechanicznego (np. poprzez
kłódkę lub plombę),
? bypass serwisowy do bezprzerwowego przeprowadzania testów lub wymiany urządzenia
z wymaganym załączeniem bypassu w czasie <3s.
? sygnalizacja o pracy w trybie ręcznego przełączania i po załączeniu bypassu
(także na kasecie sygnalizacyjnej),
? możliwość współpracy z agregatem (poprzez jego załączenie)
? nastawy napięć w zakresie: 160...207V dla spadków napięcia i 240.,, 275V dla wzrostu
napięcia
? nastawialny czas zwłoki przełączenia linii podstawowej na rezerwową w zakresie 50ms
do 1OOs
? nastawialny czas powrotu na linię podstawową w zakresie 200ms do 1OOs
? współpraca z kasetą sygnalizacyjną - przesłanie cyfrowo informacji o zaistniałych stanach
alarmowych (RS485),
? kontrola SZRu poprzez automatyczny test z wyświetleniem czasu przełączenia z linii 1
na linię 2.
? galwaniczne oddzielenie linii zasilających w celu uniknięcia przeniesienia zwarcia z jednej
linii na drugą,
? wymagana metoda pomiarowa przekaźnika kontroli stanu izolacji (izometru) jako aktywna,
2impulsowa - umożliwiająca pomiar rezystancji izolacji i wykrycie doziemienia także
w sieci z dołączonymi obwodami prądu stałego (DC) - (zgodnie z PN-EN61557-8:2007),
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
rezystancja wewnętrzna izometru Rwewn. >100k?,
napięcie pomiarowe izometru U < 15 V DC,
pomiar rezystancji izolacji prądem <150uA; nawet przy pełnym doziemieniu
sygnalizacja gdy R < 50k? (nie może być możliwości nastawienia mniejszej wartości niż
50k?
dopuszczalna pojemność sieci kontrolowanej do 5uF
czas reakcji powinien być <5s jeśli rezystancja izolacji obniży się nagle do 25k?
(50% z 50k?). Wyłączenie alarmu powinno nastąpić w ciągu 5s jeśli rezystancja izolacji
nagle wzrośnie od 25k? do 1OM? (zgodnie z PN-EN61557-8:2007).
Kontrola
połączenia
izometru
z
siecią
i
przewodem
PE (zalecane przez PN-HD 60364-7-710:2012 i PN-EN 61557-8:2007)
pomiar prądu obciążenia: sygnalizacja, gdy prąd > In (zgodnie z PN-EN 61557-8:2007)
ciągły
pomiar
temperatury
uzwojeń
transformatora
(wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012 oraz PN- EN 61557-8:2007: sygnalizacja
gdy temperatura przekroczy dopuszczalną)
przycisk ,,TEST" umożliwiający przetestowanie przekaźnika kontroli stanu izolacji
programowalne wejście cyfrowe i wyjście przekaźnikowe
współpraca z systemem lokalizacji doziemień (wbudowane urządzenie testowe)
współpraca z przekaźnikiem kontroli izolacji dla lamp operacyjnych
historia zdarzeń alarmów.
2. Kaseta sygnalizacyjna:
? zielona lampka sygnalizująca normalny stan pracy (wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012),
? żółta lampka sygnalizująca, gdy osiągnięty zostanie poziom minimalnej rezystancji izolacji
przekaźnika ( wymaganie PN-HD 6034-7-710:2012)- nie może być możliwości jej
wyłączenia,
? alarm akustyczny, gdy osiągnięty zostanie poziom minimalnej rezystancji izolacji
przekaźnika-ten alarm może być wyłączony (wymaganie PN-HD 60364-7-710:2012),
? żółta lampka musi zgasnąć, gdy zostanie usunięta przyczyna alarmu(wymaganie PN-HD
60364-7-710:2012),
? ciekłokrystaliczny ekran dotykowy min.4,
? wskazanie wartości prądu obciążenia transformatora przy nominalnej pracy sieci,
? wskazanie czasu rzeczywistego,
? stoper i minutnik,
? min. 12 wejść cyfrowych,
? 2 wyjścia programowalne,
? Możliwość programowania i wyświetlania informacji alarmowych z innych elementów sieci
elektrycznej (np. układu lokalizacji doziemień, gazów medycznych, UPSów),
? Możliwość wpisania własnych tekstów alarmowych poprzez gniazdo RJ45,
? Programowanie nastaw bezdotykowo poprzez NFC (ze smartphone),
3? Przycisk ,,clean'' do bezpiecznego czyszczenia kasety-wstrzymuje on pracę przycisków
na kasecie,
? Praca pionowa lub pozioma- wybór programowo.
3.Układ lokalizacji doziemień:
? współpraca z przekaźnikiem kontroli stanu izolacji (zgodnie z PN-EN 61557-9:2009)
? lokalizowanie uszkodzonego (doziemionego) odpływu zarówno dla doziemień
symetrycznych jak i niesymetrycznych (zgodnie z PN-EN 61557-9:2009),
? prąd pomiarowy < 1 mA,
? wskazanie doziemionego odpływu na urządzeniu i kasecie sygnalizacyjnej
współpraca z kasetą sygnalizacyjną - przesłanie cyfrowo informacji o doziemionym
odpływie i wartości prądu doziemienia.
Dla zagwarantowania wysokiego stopnia bezpieczeństwa zasilania w Szpitalu muszą być
zastosowane urządzenia kontrolne do kontroli sieci TN-S i IT spełniające wymagania
norm:
? PN-HD 60364-7-710. Maj 2012, Instalacje elektryczne niskiego napięcia - Część 7-
710:Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji - Pomieszczenia
medyczne;
? PN-EN 61557-8. Październik 2007. Bezpieczeństwo elektryczne w niskonapięciowych
sieciach elektro energetycznych o napięciach przemiennych do 1000V i stałych do
1500V -- Urządzenia przeznaczone do sprawdzania, pomiarów lub monitorowania
środków ochronnych - Część 8: Urządzenia do monitorowania stanu izolacji w sieciach
IT, Anex A: Medyczne urządzenia kontroli izolacji;
? PN-EN 61557-9. Maj 2009, Bezpieczeństwo elektryczne w niskonapięciowych sieciach
elektroenergetycznych o napięciach przemiennych do 1000V i stałych
do 1500V - Urządzenia przeznaczone do sprawdzania, pomiarów łub monitorowania
środków ochronnych - Część 9: Urządzenia do lokalizacji uszkodzenia izolacji
w sieciach IT. Anex A: Urządzenia do lokalizacji doziemień w pomieszczeniach
medycznych;
PN-EN 61558-2-15. Kwiecień 2012, Bezpieczeństwo użytkowania transformatorów,
dławików, zasilaczy i zespołów takich urządzeń. - Część 2-15: Wymagania
szczegółowe i badania dotyczące transformatorów separacyjnych do zasilania
pomieszczeń medycznych.

CPV: 3510000-5

Dokument nr: ZO/12/DTG/GB/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: dnia 23.04.2024r. o godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego
pok.2.021.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć z dopiskiem:
,,Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia (II piętro rozdzielnica
główna obok Sali cięć cesarskich RS 114) w Szpitalu Miejskim w Świnoujściu sp.zo.o.".
w siedzibie Zamawiającego Ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, w sekretariacie Spółki
pokój nr 2.010.
TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.04.2024r. do godz. 14.30.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia:
Wymiana modułu zasilająco-kontrolnego w systemie doziemienia do 31.05.2024r.

Wymagania:
III. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia
o specjalności do wykonywania tego typu prac oraz posiadającymi co najmniej
5-letnią
praktykę
zawodową
w
tego
typu
pracach;
42) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 usługi związane z wykonywaniem
serwisowania i naprawy sieci doziemienia.
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.
IV. Do oferty należy dołączyć:
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji
działalności gospodarczej;
2) oświadczenie o posiadaniu uprawnień w specjalności do wykonywania prac objętych
zaproszeniem;
3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 usług związanych
z wykonywaniem serwisowania i naprawy sieci doziemienia. Każda
wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie);
4) wzór/projekt protokołu z przeprowadzonej kontroli okresowej - rocznej.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego
zaproszenia. Wszystkie pozycje w formularzu cenowym powinny być wypełnione.
2. Ofertę
należy
sporządzić
w
języku
polskim
w sposób czytelny i trwały.
3. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez
Wykonawcę zmiana powinna być przez niego parafowana.
4. Oferta musi być kompletna. Na ofertę składa się formularz ofertowy i (załącznik nr
1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty wskazane w poz. IV zaproszenia.
5. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie
wątpliwości Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału
dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność.
6. Wszelkie poprawki naniesione w treści oferty powinny być podpisane przez osobę
podpisującą ofertę.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo.
VI. Opis sposobu obliczania ceny:
1. W cenie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
2. Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
3. Wszystkie obliczenia powinny zostać dokonane ze szczególną starannością,
a następnie podlegać wpisaniu do formularza ofertowego (załącznik nr 1).
W celu uniknięcia ewentualnych omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych należy
dokonać sprawdzenia ich poprawności.
5Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
VII.
1.
2.
3.
4.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej ceny.
Kryterium stanowi najniższa cena.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów, tj. 100 %.
Każda oferta zostanie przeliczona proporcjonalnie, według poniższego wzoru:
C min
Clm = ------------- x 100 %
Co
Clm - ilość otrzymanych punktów za kryterium ,,cena"
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Co - cena oferty badanej
Waga kryterium: 100.
X. Zasady prowadzenia postępowania:
1. Oferta podlega odrzuceniu, gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia.
2. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz
inne omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej
zmiany oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę niezwłocznie, drogą elektroniczną.
Wykonawca może, drogą elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie,
że nie wyraża zgody na poprawienie omyłkę. W takim wypadku jego oferta podlega
odrzuceniu.
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia,
w którym upłynął termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony
na wniosek Zamawiającego lub samodzielnie o okres nie dłuższy niż 30 dni.
Korespondencja w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną.
4. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą
ofertę cenową.
65. Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną
przez Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia,
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru
jakiejkolwiek oferty.
7. O wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo jego
unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli oferty.
Postanowienia końcowe:
1. Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, iż zapoznał się z projektem umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia i w przypadku uznania przez
Zamawiającego jego oferty za najkorzystniejszą zawrze umowę zgodnie z tym
projektem.
2. Postępowanie ma charakter otwarty.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje wybranego Wykonawcę
o terminie i miejscu podpisania umowy.
4. W przypadku uchylania się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę
następnego w kolejności Wykonawcy.
5. Za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uznaje w szczególności:
a) Odmowę podpisania umowy,
b) Niestawienie się bez usprawiedliwienia uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
w terminie i miejscu wyznaczonym na podpisanie umowy.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
zwanego dalej RODO, Zamawiający kieruje do oferentów/wykonawców będących osobami
fizycznymi następującą informację:
,,1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski im. Jana Garduły
w Świnoujściu sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mieszka I 7, 72- 600 Świnoujście.
2) Kontakt do inspektora
swinoujscie.pl .
ochrony
danych
osobowych
e-mail:
iodo@szpital-
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla celów związanych z przeprowadzeniem
konkursu ofert, zgodnie z niniejszym zaproszeniem, a w przypadku wyboru Pana/Pani
oferty, z realizacją podpisanej z Panią/Panem umowy, związanych z dochodzeniem
ewentualnych roszczeń, odszkodowań, udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma,
wnioski i skargi, udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach, w celu
realizacji obowiązków związanych z udostępnianiem informacji publicznej.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
7? Niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie
przed
zawarciem
umowy
(art.
6
ust.
1
lit.
b
RODO),
? konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
(art.
6
ust.
1
lit.
c
RODO),
? Niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) Podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom
publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów
prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią
z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
6) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim
dane są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: czas obowiązywania
umowy, przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez
określony czas, okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.
7) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
? dostępu do swoich danych osobowych,
? żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
? żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku
cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy
prawnej przetwarzania,
? żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
? wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych ze względu
na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana
dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też
na potrzeby marketingu bezpośredniego,
? przenoszenia swoich danych osobowych,
? wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody - ma Pani/Pan
prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie
zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać
poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny
bądź adres e-mailowy.
9) Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.".

Kontakt:
IX. Uprawniony do kontaktu z oferentami:
Pan Dariusz Bielski -pok. 2.021,w godz.07.00-15.00,e-mail:dbielski@szpital-swinoujscie.pl;
Pan Grzegorz Bogdański- pok. 2.021, w godz.07.00 - 15.00, e-mail:gbogdanski@szpital-
swinoujscie.pl;

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.