Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wielgie
Starowiejska, 8
87-603 Wielgie
powiat: lipnowski
0542897380, faks 0542897795
gmina@wielgie.pl
https://platformazakupowa.pl/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wielgie
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 0542897380, faks 054
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kruszywa na drogi gminne
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszywa - kamienia polnego łamanego lub kruszywa granitowego łamanego o
frakcji 0-31,5 mm w ilości ok. 1967 ton z tym zastrzeżeniem, że ilość ton może ulec zmianie w zależności od posiadanych
środków. Wskazana ilość służy do ustalenia ceny jednostkowej. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa z grupy kamień
wapienny. Dostarczone kruszywo powinno posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości.
Powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych (odpady metalowe, plastikowe, drewniane), gliny, piasku.
Frakcje drobne muszą pochodzić wyłącznie z kruszenia materiału rodzimego (kamień polny, granit).
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normie PN-EN-13242. DOSTAWA kruszywa następować będzie sukcesywnie od
dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2024r. w partiach dziennych od 50 do 350 ton, uzgodnionych w dniu
poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą elektroniczną. DOSTAWA obejmuje: załadunek,
ważenie, transport, przeprofilowanie równiarką drogi pod rozładowywany materiał, rozładunek i rozgarnięcie równiarką
samobieżną w miejscach wskazanym przez Zamawiającego, 150 ton kruszywa należy dostarczyć na plac Zamawiającego
położony przy Ul. Szkolnej.
Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Dostawy realizowane po
wyznaczonych godz.ch będą traktowane jako dostawy realizowane poza umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej
wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczanego kruszywa,
Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium, w którym odbędzie się
badanie kruszywa. Na każdy kurs dostarczanego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona
będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego lub radnego, sołtysa
danego sołectwa i przekazany do Urzędu Gminy

CPV: 14212300-3

Dokument nr: 2024/BZP 00287794, GSR.271.1.2024.KG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami z pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie Internetowej
Platformy Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej
Platformy pod adresem www.platformazakupowa.pl. Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu powinien zapoznać
się z regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instrukcjami, które znajdują się na platformie.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików
lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO),
informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Wielgie. Możesz się z nim kontaktować
w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-603 Wielgie, ul Starowiejska 8, e-mailowo: gmina@wielgie.pl, telefonicznie:
(54) 289 73 80.
Do kontaktu w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się
kontaktować wysyłając e-mail na adres: iod@wielgie.pl.
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówień
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00046766/01 z dnia 2023-01-20
2023-01-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,
2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania
zamówień publicznych w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy
zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o
podwykonawstwo),
3) art. 6 ust. 1 lit. a) na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie
wynika wprost z przepisów prawa, np. podanie nr telefonu, adresu e-mail.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w
zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy
po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą; wystąpienie osoby z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

Wymagania:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100);
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KDBS o/Wielgie nr
rachunku: 33 9550 0003 2005 0030 0054 0002 z adnotacją: ,,wadium na przetarg - Dostawa kruszywa na drogi gminne"
Pozostałe zapisy w SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GSR.271.1.2024.KG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszywa - kamienia polnego łamanego lub kruszywa granitowego łamanego o
frakcji 0-31,5 mm w ilości ok. 1967 ton z tym zastrzeżeniem, że ilość ton może ulec zmianie w zależności od posiadanych
środków. Wskazana ilość służy do ustalenia ceny jednostkowej. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa z grupy kamień
wapienny. Dostarczone kruszywo powinno posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości.
Powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych (odpady metalowe, plastikowe, drewniane), gliny, piasku.
Frakcje drobne muszą pochodzić wyłącznie z kruszenia materiału rodzimego (kamień polny, granit).
Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normie PN-EN-13242. Dostawa kruszywa następować będzie sukcesywnie od
dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2024r. w partiach dziennych od 50 do 350 ton, uzgodnionych w dniu
poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą elektroniczną. Dostawa obejmuje: załadunek,
ważenie, transport, przeprofilowanie równiarką drogi pod rozładowywany materiał, rozładunek i rozgarnięcie równiarką
samobieżną w miejscach wskazanym przez Zamawiającego, 150 ton kruszywa należy dostarczyć na plac Zamawiającego
położony przy ul. Szkolnej.
Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Dostawy realizowane po
wyznaczonych godzinach będą traktowane jako dostawy realizowane poza umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej
wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczanego kruszywa,
Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium, w którym odbędzie się
badanie kruszywa. Na każdy kurs dostarczanego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona
będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego lub radnego, sołtysa
danego sołectwa i przekazany do Urzędu Gminy
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - realizację w okresie ostatnich trzech lat (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy -
realizację w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 zamówienia
polegających na dostawie kruszywa zgodnego z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1000 ton.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100);
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KDBS o/Wielgie nr
rachunku: 33 9550 0003 2005 0030 0054 0002 z adnotacją: ,,wadium na przetarg - Dostawa kruszywa na drogi gminne"
Pozostałe zapisy w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że
warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione
warunki. Pozostałe zapisy w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.