Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
129z dziś
6102z ostatnich 7 dni
23669z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RAKÓW
OGRODOWA 1
26-035 Raków
powiat: kielecki
urzad@rakow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Raków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dodatkowe doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zakup i dostawa mebli do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich
1) Przedmiotem Części 1 postępowania jest zakup i dostawa nowych mebli w postaci półki/regału na książki niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Półka typu ,,drzewo" na książki - stan: nowy, kolor: sosna bądź podobny, głębokość: co najmniej 15 cm, szerokość: minimalnie 190 cm, maksymalnie 250 cm, wysokość: max. 210 cm, materiał: drewno, ilość 5 sztuk.
2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia zajęć meble we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
3) W ramach wykonania przedmiotu niniejszej Części zamówienia wykonawca zapewnia złożenie mebli na miejscu tj. w PWD wskazanej przez Zmawiającego.
4) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczone meble będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
Część 2. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich
1) Przedmiotem Części 2 postępowania jest zakup i dostawa nowych zestawów książek niezbędnych do realizacji zajęć czytelniczo - literackich prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Zestawy książek:
i) Lektury szkolne do klas 1 -8 szkoły podstawowej oraz 1-4 szkoły ponadpodstawowej,
ii) Książki przygodowe dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iii) Książki fantastyczne dla dzieci w wieku 6-18 lat,
iv) Encyklopedie,
v) Komiksy dla dzieci w wieku 6-18,
1 Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
2 Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3 Szczegółowy wykaz lektur i książek stanowiących przedmiot niniejszej Części 2 postępowania, ujęty został w załączniku nr 8 do SWZ.
Część 3. Zakup i dostawa materiałów do prowadzenia zajęć czytelniczo - literackich
1) Przedmiotem Części 3 postępowania jest zakup i dostawa dodatkowego nowego wyposażenia niezbędnego do wykonania zajęć prowadzonych w ramach realizacji projektu w placówkach Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Zakres zakupu i dostawy obejmuje:
a) Płachta do zabawy z dziećmi - wykonanie: materiał atestowany, wzmacniany; rozmiar: minimum 5 m średnicy, uchwyty: co najmniej 24, kolorystyka: tęczowa, w zestawie pokrowiec, w ilości 5 sztuk;
b) Statyw do flipchartu- typ powierzchni: niemagnetyczny; z regulacją wysokości; z podstawą wyposażoną w kółka do przemieszczania urządzenia; do rozmiaru tablicy minimalnie 70x100 cm; w ilości 5 sztuk.
c) Blok do flipchartu - kolor biały; w rozmiarach minimalnie 65-100 cm; ilość kartek: co najmniej 50;
2) Wykonawca dostarczy niezbędne do prowadzenia asortyment we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie zwraca kosztów dojazdu do wskazanej przez niego PWD.
3) Wykonawca w ramach realizacji Części 1 niniejszego postępowania zapewnia, że dostarczony asortyment będąc przedmiotem zamówienia jest wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.

CPV: 39150000-8, 22113000-5, 37520000-9, 30195913-5

Dokument nr: 2024/BZP 00288044, RFB.3034.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b1db3a7-f8c3-11ee-8d01-6607a228ef1b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Raków, Ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków .
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.