Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
+48 62 59 85 200 +48 62 59 85 201, tel.: (62) 59-85-209, tel.: (62) 59-85-209
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 62 59 85 200 +48
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie mapy sytuacyjno
- wysokościowej do celów projektowych terenu Ul. Łęgowej w Kaliszu (od Ul. Łódzkiej do Ul. Łęgowej nr 14).
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1/ Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych terenu
ul. Łęgowej w Kaliszu (od Ul. Łódzkiej do Ul. Łęgowej nr 14).
2/ Zakres przedmiotu zamówienia należy opracować w formacie DWG (na płycie CD) oraz 2 egz.
w wersji papierowej w skali 1:500 poświadczone przez organ.

Dokument nr: ZP.271.10.27.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2024r. o godz. 14:10.

Składanie ofert:
8. Oferty należy składać do dnia 23.04.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego
ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania: do dnia 31.05.2024r.

Wymagania:
3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają niezbędne uprawnienia,
2/ zaakceptują termin realizacji zamówienia.
4. Termin związania ofertą: 20 dni
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty na załączonym druku,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert*,
3/ uprawnienia.
* z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.:
NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych
7. Pisemną ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy,
opatrzonej napisem:
,,Oferta na wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych terenu
ul. Łęgowej w Kaliszu (od ul. Łódzkiej do ul. Łęgowej nr 14)."
9.
Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 6.1/ zapytania ofertowego,
2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 8 zapytania ofertowego,
3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa
na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
11. Informacje dodatkowe.
1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania
do niniejszego postępowania.
4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
5. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
12. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publiczne go będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu
zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie
kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się:
listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust.
1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń?, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub
art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj.
5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający
zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze
środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać ? integralności protokołu postepowania oraz
jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający
może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń?, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
13. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Barbara Szydło - tel.: (62) 59-85-209
2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel.: (62) 59-85-209

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.