Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. Świętochowskiego 14
11-100 Lidzbark Warmiński
powiat: lidzbarski
tel. +48 89 767 85 00, tel.: 89 767 85 50
um@lidzbarkw.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lidzbark Warmiński
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 89 767 85 0
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego
pn.: ,,Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo-
rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023
r., poz. 1605).

Dokument nr: RI.273.11.2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2024 roku o godz. 10:05 w Urzędzie Miejskim
w Lidzbarku Warmińskim, Ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark
Warmiński w pokoju nr 204.

Składanie ofert:
7. Termin i miejsce składania ofert:
1) Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.04.2024 r. do godz. 10:00, pocztą lub
dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmiński, 11-100
Lidzbark Warmiński, Ul. A. Świętochowskiego 14, pokój 05 SEKRETARIAT

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia
umowy, do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych objętych
zadaniem, wykonanych bez zastrzeżeń oraz w okresie gwarancji jakości i w okresie rękojmi
za wady zrealizowanych robót budowlanych. Planowany termin realizacji robót budowlanych:
do dnia 24.04.2026 roku.

Wymagania:
Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte zadaniem wynosi:
60 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych
wykonanych bez zastrzeżeń.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
o nie podlegają wykluczeniu;
o spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
3) zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunków w zakresie zdolności zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a)
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi
pełnienia Nadzoru Inwestorskiego lub Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego
dla robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie budynku
użyteczności publicznej wraz z instalacjami o powierzchni użytkowej minimalnej 200
m 2 , każda robota o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto (słownie: dwa
miliony złotych brutto),
Przez pojęcie ,,budynek użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek zgodny z
definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12
kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie tj.: ,,budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć
budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury,
kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej,
społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych
lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,
drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do
wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek
biurowy lub socjalny."
Określenie warunków w zakresie kwalifikacji zawodowych:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
b) dysponuje następującymi osobami, wchodzącymi w skład Zespołu Kluczowych
Specjalistów, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia
publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi stosowne kwalifikacje
zawodowe, uprawnienia i doświadczenie, tj.:
b.1. osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika zespołu - Inspektora nadzoru
inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów
ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie
niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
b.2. osoba, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego robót
sanitarnych, posiadająca:
-
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie
aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
b.3. osoba, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót elektrycznych,
posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej
w
zakresie
sieci,
instalacji
i
urządzeń
elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów
ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
Strona 2 z 35zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie
niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
b.4. osoba, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych,
posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń
wydane na
podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do wykonania
przedmiotu zamówienia.
c)
Osoby, o których mowa wyżej i które uzyskały kwalifikacje do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w Rzeczypospolitej Polskiej, muszą być wpisane
na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone
od odpowiedzialności cywilnej, co daje im prawo wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 551).
Uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnych przepisów, powinny być zgodne
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682).
d) Oprócz osób, o których mowa wyżej, w wykonaniu zamówienia mogą wziąć udział również
osoby, będące obywatelami innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii
Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zwanych dalej ,,państwami członkowskimi",
spełniający wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.
U. z 2023 r., poz. 682), a w szczególności w art. 12a oraz w ustawie z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
e) Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym
uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia
2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). Na podstawie art. 104
ustawy Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały
uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia
do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
f) Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu
i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy
Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust.
1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
g) Wymienione w ppkt. b) osoby, nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia
zobowiązań Wykonawcy i
powinny być traktowane jako minimalne wymagania
Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu
specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które
są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego
Strona 3 z 35personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty
Wykonawcy.
h) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane doświadczenie
zawodowe powinien mieć co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę
wspólną, tj. warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden
z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy
i doświadczenia. Doświadczenia w/w podmiotów nie sumuje się.
3.
Informacje na temat zakresu wykluczenia
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania.
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego
zapytania ofertowego;
c) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Wymagane dokumenty (oświadczenia):
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Formularz oferty, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
4) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których
usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4
do niniejszego zapytania ofertowego;
5) Dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie;
6) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o prawie
do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5
do niniejszego zapytania ofertowego;
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
Strona 4 z 358) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
9) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzony
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Kryteria oceny ofert:
cena - waga: 100%,
Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert, zostaną zwrócone bez
otwierania.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi
obejmować całość zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
10.Podwykonawcy:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca
ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykona przy pomocy
podwykonawców i odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak za własne.
Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom. Brak wskazania w formularzu oferty zamiaru powierzenia części zamówienia
podwykonawcy, będzie oznaczało, że wykonawca zamierza osobiście wykonać zamówienie.
Sposób postępowania w przypadku powierzenia do wykonania części zamówienia
Podwykonawcom zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego
zapytania ofertowego.
Umowa o podwykonawstwo zawierana jest w formie pisemnej, musi mieć charakter umowy
odpłatnej. Przedmiotem umowy o podwykonawstwo na usługi może być realizacja świadczenia
wchodzącego w skład opisu przedmiotu niniejszego zamówienia, a także realizacja takiego
świadczenia, które służy wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
6. Osoby prowadzące zamówienie (kontakt):
Kamil Mazurowski - tel.: 89 767 85 50

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.