Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu - konserwacji klimatyzatorów oraz wentylacji mechanicznej w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu - konserwacji klimatyzatorów oraz wentylacji mechanicznej w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Podróżnicza 26/28
53-208 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71363 12 23, tel. 71 391 17 46
dztech@spzoz.wroc.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71363 12 23, te
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie przeglądu - konserwacji klimatyzatorów oraz wentylacji mechanicznej w budynkach
Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ -powtórzone
2. Opis przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu - konserwacji klimatyzacji i konserwacji wentylacji mechanicznej w budynkach Zamawiającego. Wykaz urządzeń wentylacyjnych znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Warunki przeglądu - konserwacji urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej.
1. Wszystkie urządzenia wymienione w załączniku nr 1 mają być serwisowane (przegląd -konserwacja). Przeglądy muszą się odbyć do 31 maja 2024 r.
2. Konkretna data przeglądu będzie ustalana po konsultacji z Zamawiającym.
3. Zakres przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych obejmuje:
a) sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatora - kontrola podstawowych parametrów urządzenia,
b) czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymianę filtrów na nowe,
c) czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,
d) czyszczenie i mycie ciśnieniowe skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz obudów,
e) sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków eksploatacyjnych czynnika chłodniczego,
f) sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny,
g) sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w rożnych trybach pracy oraz jej regulacja.
4. Zakres przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń wentylacyjnych obejmuje:
a) czyszczenie centrali wentylacyjnej,
b) sprawdzenie przepływu powietrza,
c) wymiana filtrów.

Dokument nr: DAT.241.10.2024.2.BWŁ

Składanie ofert:
4. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 23.04.2024r do godz. 13.00 w sekretariacie Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ, Ul. Podróżnicza 26/28.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godz.ch 7:30-15:00 Zamawiający dopuszcza również składanie drogą mailową na adres dztech@spzoz.wroc.pl

Miejsce i termin realizacji:
przewidywany termin realizacji zamówienia to: od dnia podpisania umowy do 31.05.2024 roku.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 złotych
Uwagi:
1. Koszt wykonania w/w czynności przeglądowych i konserwacyjnych tj. dojazdu do siedziby Zamawiającego, materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji urządzeń (czynnik chłodniczy, filtry, płyn bakteriobójczy, oleje, smary, powietrze sprężone) oraz związane z wymianą drobnych elementów (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.) Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej za przegląd-konserwację. Cena ofertowa uwzględnia koszt za przeprowadzenie wszystkich przeglądów-konserwacji za cały okres zamówienia
2. Z każdego wykonanego przeglądu serwisowego, konserwacji klimatyzatorów oraz wentylacji w danej placówce zamawiającego zostanie sporządzony protokół ze szczegółowym kosztorysem ewentualnych uszkodzeń bądź niesprawnych urządzeń, podpisany przez przedstawicieli Stron.
3. Po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu ewentualnych napraw Zamawiający podejmie decyzję, czy zleci naprawę Wykonawcy.
4. Przeglądy serwisowe, zabiegi konserwacyjne w/w wymienionych urządzeń winny być dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy, posiadających stosowne uprawnienia SEP, Certyfikat F-gazy, oraz Świadectwa Kwalifikacji.
5. Prace związane z realizacją usługi Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
6. Wykonawca będzie stosował przy przeglądach oraz konserwacji urządzeń części zamienne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa oraz spełniające odpowiednie normy techniczne.
7. Rozliczenia będą dokonywane po każdym przeglądzie w oparciu o faktury wystawiane zgodnie z przedstawioną ofertą. Faktury płatne będą na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 21 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia.
9. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie dokonywane będą w PLN.
3. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - Cena 100%
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty i formularze asortymentowo - cenowe (załączniki nr 2 i nr 3 do zapytania ofertowego) o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie złożone zamówienie na wykonanie usługi przez Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania usługi
przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zlecenia przez Zamawiającego usługi oferentowi, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
Dokumenty składane elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 2,
- wypełnionego formularza asortymonetowo-cenowego zgodnie załącznikiem nr 3
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa. Termin związania z oferta: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
6. Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia: pisemnie na adres: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław
a) e-mailem bwlosik@spzoz.wroc.pl
7. Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana
będzie po odbiorze końcowym i rozliczeniu wszystkich robót na danej placówce, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT, w terminie 21 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu.

Kontakt:
b) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
- Bartłomiej Włosik., tel. 71 391 17 46

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.