dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu cząstkowego uszkodzonej nawierzchni bitumicznej ulic powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku ul. Witkiewicza 8 38-500 Sanok powiat: sanocki tel./fax 0-13 464-24-45, tel. 0-13 464-24-46 info@pzd.sanok.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sanok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 0-13 464-24 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zadania: Wykonanie remontu cząstkowego uszkodzonej nawierzchni bitumicznej ulic powiatowych na terenie miasta Sanoka zgodnie z zał. przedmiarem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego uszkodzonej nawierzchni bitumicznej ulic powiatowych na terenie miasta Sanoka zgodnie z zał. przedmiarem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Zakres robót obejmuje : -frezowanie nawierzchni jezdni -oczyszczenie -skropienie emulsja asfaltową -wbudowanie masy bitumicznej na gorąco ( KR 1-2)- warstwa ścieralna -zawałowanie -oblanie krawędzi - Średnia głębokość od 4 do 6 cm Wielkość zamówienia zgodnie z zał. przedmiarem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania Wszystkie niezbędne materiały do wykonania usługi zabezpieczy Wykonawca . Dokument nr: ZP.261.1.11.2023 Składanie ofert: .Termin i miejsce złożenia oferty: ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu w zamkniętej kopercie do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku Ul. Witkiewicza 8 w terminie do 19.04.2024r .do godz. 12.00 do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku ul. Witkiewicza 8 opisanej w następujący sposób : ,, Wykonanie remontu cząstkowego" Miejsce i termin realizacji: 6. Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą: - termin realizacji zamówienia : 31.05.2024r Wymagania: 1. Opis wymagań 1.1. Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie że będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu : - frezarka z możliwością frezowania po obwodzie koła o szerokości roboczej od 0,5 do 1 m - walec z wibracją - skrapiarka 1.2 Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: .Kierownik budowy: 1 osoba Kwalifikacje: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności budownictwa drogowego wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika 1.3 Posiadać doświadczenie w wykonywaniu usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia 2. Warunki udziału w postępowaniu: Prowadzić działalność gospodarczą , doświadczenie w wykonywaniu usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia , posiadać ważna polisę OC 3. Wykaz dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2)Kopia polisy OC 3) Uprawnienia kierownika budowy wraz z wpisem do izby 4) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia 5. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena okres związania ofertą - 30 dni od dnia otwarcia ofert 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: Zamawiający ,, zobowiązuje się dokonać zapłaty za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury . z załączonym i podpisanym przez Zamawiającego protokołem zdawczo - odbiorczym Kontakt: Osoba do kontaktów: Danuta Ziajka tel. 134642445, |
© eurobudowa.pl 2004-2024