Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
12z dziś
5987z ostatnich 7 dni
23554z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie audytów energetycznych i audytów możliwości wykorzystania odnawialnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytów energetycznych i audytów możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii dla wskazanych obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
ul. Okólnik 2
00-368 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 278 92 30, tel. 500-100-282
przetargi@chopin.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 278 92 30, t
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE AUDYTÓW ENERGETYCZNYCH I OZE
Przedmiotem zapytania jest zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytów
energetycznych i audytów możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii dla
wskazanych obiektów budowlanych Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina.
I. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i udokumentowanie wyników
audytów energetycznych i audytów możliwości wykorzystania odnawialnych
źródeł energii, dla budynków Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
wskazanych w Załączniku nr 1 - Wykaz planowanych audytów i lokalizacji.
2. Audyty energetyczne będą zawierać ocenę efektywności zużycia energii,
analizę ekonomiczno-energetyczną możliwych usprawnień w budynkach,
wybór optymalnego zakresu energooszczędnych usprawnień oraz wstępny
szacunek kosztów tych rozwiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami o
zakresie i formie audytów energetycznych.
3. Audyty OZE, będą prezentować propozycje technologii oraz wariantów
przedsięwzięć wykorzystania OZE dla zaspokojenia zapotrzebowania na
energię elektryczną, ciepło i chłód, a także szacunkowy koszt wybudowania
instalacji
i kosztów towarzyszących wymaganych do prawidłowego i długotrwałego
działania instalacji (np. remont powierzchni dachowej).
4. Audyty energetyczne i audyty OZE powinny być wykonane w sposób
umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przedsięwzięć
termomodernizacyjnych w procesie zmniejszania zużycia energii, określać
zakres
i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia, ze wskazaniem
wariantu rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia jegokosztów oraz oszczędności energii, stanowić jednocześnie założenia do
projektów budowlanych rozwiązań optymalnych.
5. Wykonawca uwzględni przy opracowywaniu audytów objęcie budynków
ochroną konserwatorską zabytków lub wpisem do gminnej ewidencji
budynków.
6. Audyty dotyczące adresu Okólnik 2 w Warszawie muszą być dostosowane do
wniosku Program Operacyjny Fundusze Europejskie na Infrastrukturę,
Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet FENX.01 Wsparcie sektorów
energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX. 01.01
Efektywność Energetyczna, Typ projektu: Poprawa efektywności
energetycznej w zabytkowych budynkach użyteczności publicznej (wraz z
instalacją OZE)
7. Audyty dotyczące adresu Kawaleryjska 5 DOM STUDENTA musi być
dostosowany do wniosku do programu Program Operacyjny Fundusze
Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, Priorytet
FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności,
Działanie FENX. 01.01 Efektywność Energetyczna, Typ projektu: Poprawa
efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej (wraz z
instalacją OZE)
8. Szczegółowe i istotne warunki zamówienia, sposób odbioru zamówienia
zostaną ustalone w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą.

Dokument nr: ZP-27/163/2024

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej na wypełnionym Formularzu oferty w
terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: przetargi@chopin.edu.pl

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Budynek przy Ul. Okólnik 2 w Warszawie - 28 kwietnia 2024
Budynek Domu Studenta przy Ul. Kawaleryjska 5 w Białymstoku - 10 lipca 2024

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605, z późń. zm.) ze
względu na szacowaną wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto. Postępowanie
prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
Warunki udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący
zdolności technicznej i zawodowej.
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się osobami
wpisanymi do Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki
energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii tj. co najmniej 1
osobą wpisaną do Wykazu osób posiadających uprawnienia do sporządzania świadectw
charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Wykonawca będzie się posługiwał wiedzą techniczną, aktualnie obowiązującą metodologią i
przepisami odnośnie sporządzania audytów.
Kryteria oceny ofert
Cena - 100% - Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni warunki udziału w
postępowaniu oraz złoży ofertę najkorzystniejszą cenowo.
II.PŁATNOŚĆ:
Płatność wynagrodzenia nastąpi zgodnie z poniższym harmonogramem:
1) 24% wartości zamówienia płatne po wykonaniu audytu dotyczącego
budynku przy ul. Okólnik 2 w Warszawie;2) 76% wartości zamówienia płatne po wykonaniu audytu dotyczącego przy
budynku przy ul. Kawaleryjskiej 5 w Białymstoku;
Należne wynagrodzenie płatne będzie w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy w niej wskazany.
Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego bezusterkowy
protokół odbioru przedmiotu Umowy, którego dotyczy płatność.
DODATKOWE INFORMACJE:
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji
cenowych z Wykonawcą, który złożył ofertą najkorzystniejszą. Wykonawca składający
ofertę w wyniku przeprowadzonych negocjacji, nie może zaoferować ceny wyższej niż
cena zaoferowana w złożonej ofercie.
Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez
Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują
się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert lub dokumentów.
Okres związania ofertą wynosi 7 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie
bez podania przyczyny.
ISTOTNE POSTANOWIENIA ZAMÓWIENIA
Szczegółowe i istotne warunki zamówienia, sposób odbioru zamówienia zostaną
ustalone w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą.

Kontakt:
Osobą do kontaktu w sprawach merytorycznych jest Pan Mateusz Grzywa,
tel. 500-100-282 e- mail: mateusz.grzywa@adm.chopin.edu.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.