Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Eksploatacja ciepłowni na biomasę

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Eksploatacja ciepłowni na biomasę

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czarna Woda
Mickiewicza, 7
83-262 Czarna Woda
powiat: starogardzki
urzad@czarna-woda.pl
https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Województwo: pomorskie
Miasto: Czarna Woda
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres eksploatacji ciepłowni na biomasę obejmuje w szczególności:
1) eksploatację i utrzymanie urządzeń z zachowaniem najwyższych standardów,
2) udostępnianie wszystkich usług związanych z eksploatacją kotłowni odpowiednio do potrzeb zamawiającego,
3) utrzymywanie stanu technicznego i ruchu urządzeń zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami, dyrektywami, przepisami, ustawami i wymogami dotyczącymi: zapobiegania pożarom, bezpieczeństwa budynków, bezpieczeństwa i higieny pracy, środowiska, a także estetyki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ ,,Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych" oraz ,,Opisem technologicznym kotłowni na biomasę w Czarnej Wodzie".
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin obiektu ciepłowni celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca usługi poniesie wykonawca.
5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w zakresie obsługi należy:
1) przejęcie kotłowni od zamawiającego "Protokołem przekazania kotłowni" z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym umową,
2) posiadanie przez wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy,
3) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), zamawiający przy udziale przedstawiciela wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii); w protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie; protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy; szkody powstałe z winy leżącej po stronie wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze,
4) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur,
5) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne,
6) zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej bezpieczeństwo personelu obsługi, ciągłość procesu produkcji energii cieplnej, właściwe parametry oraz bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni.

CPV: 71314200-4

Dokument nr: 2024/BZP 00288689, ZP.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
bip.czarna-woda.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00
Miejsce składania ofert: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-16 do 2026-06-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres eksploatacji ciepłowni na biomasę obejmuje w szczególności:
1) eksploatację i utrzymanie urządzeń z zachowaniem najwyższych standardów,
2) udostępnianie wszystkich usług związanych z eksploatacją kotłowni odpowiednio do potrzeb zamawiającego,
3) utrzymywanie stanu technicznego i ruchu urządzeń zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami, dyrektywami, przepisami, ustawami i wymogami dotyczącymi: zapobiegania pożarom, bezpieczeństwa budynków, bezpieczeństwa i higieny pracy, środowiska, a także estetyki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ ,,Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych" oraz ,,Opisem technologicznym kotłowni na biomasę w Czarnej Wodzie".
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin obiektu ciepłowni celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca usługi poniesie wykonawca.
5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w zakresie obsługi należy:
1) przejęcie kotłowni od zamawiającego "Protokołem przekazania kotłowni" z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym umową,
2) posiadanie przez wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy,
3) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), zamawiający przy udziale przedstawiciela wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii); w protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie; protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy; szkody powstałe z winy leżącej po stronie wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze,
4) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur,
5) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne,
6) zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej bezpieczeństwo personelu obsługi, ciągłość procesu produkcji energii cieplnej, właściwe parametry oraz bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71314200-4 - Usługi zarządzania energią
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-16 do 2026-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w rozdziale II ust. 6 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w rozdziale II ust. 8 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w rozdziale II ust. 8 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opisane w rozdziale II ust. 6 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy nie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w rozdziale III ust. 6 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.