Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Wiejska 10
00-902 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia.co@prezydent.pl
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/notice/public/127299/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -,,Urządzeniami") zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: ,,KPRP"). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części 1) Część I - obiekty położone w Warszawie i okolicy tj.: a) Pałac Prezydencki, Ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa, b) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego, Ul. Karowa 10, Warszawa, c) Rezydencja Prezydenta RP Belweder, Ul. Belwederska 56, Warszawa,d) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa (zwanych dalej ZRB-Klonowa), Ul. Flory 2, Warszawa, e) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa, Ul. Bacciarellego 4 w Warszawie, f) Zespół Budynków Kancelarii Prezydenta RP w skład, której wchodzą budynki biurowe usytuowane przy Ul. Wiejskiej 10, Maszyńskiego 10 i Frascati 2 w Warszawie, g) Archiwum Prezydenta RP, Ul. Augustówka 6, Warszawa, h) Zespół Obiektów Klarysew Ul. Saneczkowa, Tulipanów i Sadowa, Konstancin-Jeziorna.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -,,Urządzeniami") zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: ,,KPRP"). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część II - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej tj.: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, Ul. Helska 3, 84-150 Hel.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -,,Urządzeniami") zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: ,,KPRP"). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część III - Rezydencja Prezydenta RP ,,Zamek" w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy tj.: Rezydencja Prezydenta RP ,,Zamek" w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy Ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych, kuchennych, mechanizmów windowania żyrandoli, platform dla osób z niepełnosprawnościami (zwanych dalej: -,,Urządzeniami") zainstalowanych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP (zwanych dalej: ,,KPRP"). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część IV - Dworek Prezydenta RP Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek tj.: Dworek Prezydenta RP Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek, Ul. Leśna 1, Ciechocinek.

CPV: 50000000-5, 50531400-0,50750000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00289101, ZP.CO-2/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 13:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.co.kprp.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak.
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający, zgodnie z art. 18 ust. 4 w związku z art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, udostępni Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 1A do SWZ - Formularz cenowy, o których mowa w ust. 3, na wniosek każdego Wykonawcy ubiegającego się o przedmiotowe zamówienie - wniosek stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Wniosek składa się za pomocą Platformy Zakupowej, po uprzednim zarejestrowaniu się na Platformie Zakupowej. W celu zarejestrowania się Wykonawca powinien skorzystać z zakładki ,,Przystępuję do postępowania", zarejestrować się, a następnie przejść do zakładki ,,Korespondencja". Zarejestrowanie się i przystąpienie do postępowania nie obliguje Wykonawcy do złożenia oferty. Szczegółowe informacje w
rozdziale III SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej eZamawiający.pl pod adresem https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl (dalej jako ,,Platforma Zakupowa") i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: 1) przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę ,,Lista postępowań Pzp", następnie zakładkę ,,Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania; 2) po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę ,,Lista postępowań Pzp", następnie zakładkę ,,W toku", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie Zakupowej. Na Platformie Zakupowej w zakładce ,,Baza wiedzy" znajduje się ,,Instrukcja dla Wykonawcy" opisująca korzystanie z Platformy Zakupowej, do której Wykonawca powinien się stosować. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 11 niniejszego Rozdziału: 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl 2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3) Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym);
lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu; lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu za pośrednictwem zakładki ,,Oferty".5) Wszelką korespondencję kierowaną do Wykonawców, Zamawiający umieszcza na Platformie Zakupowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie sprawdzać i zapoznawać się z korespondencją umieszczoną na Platformie Zakupowej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja". Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1, z późn. zm.; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych będzie Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (instytucja gospodarki budżetowej), NIP: 7010271052; KRS: 0000374458, REGON: 142734982; adres siedziby: Ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, kontakt mailowy: centrum@prezydent.pl lub telefoniczny: (48 22) 695-21-30; 2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej cokprp.iod@prezydent.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz działaniem przez administratora w interesie publicznym; 4) Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ust. 1 ustawy Pzp oraz Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z siedzibą w Warszawie przy Ul. Wiejskiej 10 i Służba Ochrony Państwa z siedzibą w Warszawie przy Ul. Podchorążych 38, w celu zapewnienia bezpieczeństwa (przy wykorzystaniu monitoringu wizyjnego) na terenie obiektów Kancelarii Prezydenta RP; 5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres: a) 4 lat od zakończenia postępowania lub przez cały okres umowy, jeśli jest dłuższy niż 4 lata (art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp), b) 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje i postępowania zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione (art. 74 ust. 2 pkt 4 ustawy o rachunkowości). W celach dochodzenia roszczeń, rozliczeń podatkowych lub statystycznych powyższe okresy mogą ulec wydłużeniu o czas niezbędny do realizacji powyższych celów i uzasadnionych praw Zamawiającego. 6) obowiązek podania przez Państwa swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-cokprp/demand/notice/public/127299/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 13:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.