Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście
Steyera 28
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
kpw.zp@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/kpws
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ
W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH
PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Czyszczenie rynien i rur spustowych wraz z konserwacją w kompleksach wojskowych administrowanych przez KPW ŚWINOUJŚCIE zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 90910000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00289115, 06/KPW/INFR/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/kpws
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Rozdział XII SWZ https://portal.smartpzp.pl/kpws
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział V

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/kpws
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kpws

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/KPW/INFR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Czyszczenie rynien i rur spustowych wraz z konserwacją w kompleksach wojskowych administrowanych przez KPW ŚWINOUJŚCIE zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następującej zasady:
cena najniższej zaproponowanej oferty
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiana terminu realizacji umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie (o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej
nie można było zrealizować umowy, bądź jej części),
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
3) zmiana innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana
jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez właściwy organ, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy,
4) zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy - przy czym Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane
przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie
takie same lub wyższe od osób wymaganych w SWZ.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu,
pod rygorem nieważności.
4. Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wskazuje następujące zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) miernikiem zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statycznego;
2) każda ze stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony w ostatnim komunikacie Prezesa GUS poprzedzającym wniosek o waloryzację, wzrośnie/spadnie o co najmniej 15% w stosunku do wysokości tego wskaźnika w miesiącu zawarcia Umowy;
3) waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko 1 raz, nie wcześniej
niż po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy;
4) nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku;
5) strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej stronie wniosek
o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji (niewykonanych do dnia złożenia wniosku),
wraz z udokumentowaniem podstawy zmian;
6) w przypadku wzrostu/spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w sposób określony w ust. 2 powyżej, waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za usługi pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o wartość procentową tego wskaźnika (lub wartość wynikową uwzględniającą różnicę między przedmiotowym wskaźnikiem w miesiącu zawarcia Umowy a wskaźnikiem ogłoszonym w ostatnim komunikacie Prezesa GUS poprzedzającym wniosek o waloryzację);
7) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie
z postanowieniami ust. 6 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, zgodnie z treścią art. 439 ust. 5 ustawy Pzp.
5. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 4 powyżej, obowiązywać będą od dnia wynikającego z zawartych w tym zakresie aneksów do umowy.
6. Podwyższenie wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% wartości brutto zawartej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następującej zasady:
cena najniższej zaproponowanej oferty
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.