Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o
ul. Wiejska 7
76-270 Ustka
powiat: słupski
tel. 59814 48 11
sekretariat@zgkustka.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 59814 48 11
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Ustce (76-270) przy Ul. Wiejskiej 7, zaprasza do przedstawienia
oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130 000 zł na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. ) pn.
,,Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady"
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych (bez cech używalności)
pojemników na odpady w ilości 310 sztuk, w tym:
? pojemnik typ L-120 żółty 30 szt.,
? pojemnik typ L-120 zielony 20 szt.,
? pojemnik typ L-120 niebieski 20 szt.,
? pojemnik typ L-120 brązowy 20 szt.,
? pojemnik typ L-120 szary 20 szt.,
? pojemnik typ L-240 żółty 30 szt.,
? pojemnik typ L-240 zielony 20 szt.,
? pojemnik typ L-240 niebieski 20 szt.,
? pojemnik typ L-240 brązowy 30 szt.,
? pojemnik typ L-240 szary 40 szt.,
? pojemnik typ L-1100 żółty 10 szt.,
? pojemnik typ L-1100 niebieski 10 szt.,
? pojemnik typ L-1100 szary 40 szt.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje także:
a) bezpłatną dostawę do siedziby Zamawiającego, tj. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Ul. Wiejska
7, 76-270 Ustka,
b) bezpłatny rozładunek pojemników w siedzibie Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania - Szczegółowy
opis techniczny.

CPV: 34928480-6

Składanie ofert:
W przypadku zainteresowania Państwa realizacją przedmiotowego zamówienia, proszę o złożenie oferty w
formie pisemnej na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 76-270 Ustka, Ul. Wiejska 7,
osobiście (sekretariat), bądź też w formie elektronicznej: e-mailem na adres: sekretariat@zgkustka.pl, w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.04.2024 r. godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN WYKONANIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 21 od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
3.1.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
3.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3.5.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.
4. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
4.1. W Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia ceny za realizację przedmiotu zamówienia oraz cen jednostkowych poszczególnych pojemników.
4.2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można
wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty materiałów, dostawy oraz innych czynności niezbędnych do
wykonania przedmiotu zamówienia, a także podatek VAT.
4.3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz.U. z 2024 r., poz. 361 z późn. zm.).
4.4. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
5.1. Kryterium wybory ofert najkorzystniejszej stanowi: cena - waga 100%
5.2. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów
poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
cena (C) - ocenie zostanie poddana cena ryczałtowa brutto oferty za realizację przedmiotu
zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny,
podana w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów - 100. Oferta o najniższej cenie uzyska
największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać
zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C=Cn/Cb x 100
gdzie:
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn - najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu
Cb - cena brutto badanej oferty;
5.3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość
punktów obliczoną wg powyższego wzoru.
5.4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taką
sama wysokość ceny Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Oferta złożona w formie
elektronicznej musi być opatrzona podpisem kwalifikowanym równoważnym formie pisemnej zgodnie z art.
78 kc.
6.2. Oferta złożona w formie innej niż wskazana w pkt 6.1 lub po upływie wyznaczonego terminu składania
ofert zostanie odrzucona.
6.3. Oferta musi zostać podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę
(osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez
pełnomocnika należy załączyć oryginał pełnomocnictwa podpisanego przez osobę (osoby) umocowane do
reprezentowania Wykonawcy.
6.4. Oferta winna składać się z Formularza oferty, przygotowanego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 2.
6.5. W przypadku złożenia oferty niepodpisanej, niekompletnej, niezawierającej wszystkich wymaganych
informacji, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli braki nie zostaną uzupełnione w terminie wyznaczonym
przez Zamawiającego.
7. POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY
Wszelkie postanowienia przyszłej umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania.
8. POZOSTAŁE INFORMACJE
8.1.
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują pisemnie, lub poczty elektronicznej.
8.2. Korespondencję związaną niniejszym postępowaniem należy kierować na adres Zakład Gospodarki
Komunalnej sp. z o.o. w Ustce, ul. Wiejska 7, 76-270 Ustka lub mailem na adres: sekretariat@zgkustka.pl.
8.4. Oferent związany jest złożoną przez niego ofertą do chwili ogłoszenia przez Zamawiającego o wyborze
oferty najkorzystniejszej, a oferent, którego oferta została wybrana - do chwili podpisania z nim umowy przez
Zamawiającego.
8.5. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania lub jego zakończenia bez wybory ofert
w każdym czasie bez podania przyczyny albo niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
8.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego zaproszenia i warunków
postepowania w przypadku wykrycia błędów lub jeżeli potrzeba zmiany powstanie wskutek pytań oferentów. W
zakresie terminu składania ofert zaproszenie może być zmienione w każdym czasie.
9. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 3 i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). Zgodnie z ww. przepisem z
postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji
Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z
17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia w stosunku do konkretnego podmiotu zamawiający
może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można
wskazać chociażby ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i
Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie ww. okoliczności.

Uwagi:
10. KLAZUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
9.1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. .z o.o.
(76-270 Ustka, ul. Wiejska 7, tel. 59 8144 811 , e-mail: sekretariat@zgkustka.pl.
9.2. W ZGK sp. z o.o. w Ustce wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (Piotr Piątak, ul. Wiejska 7, tel.
59 8145 454, mail: ppiatak@kancelariapiatak.pl).
9.3. Administrator danych przetwarza dane osobowe w celu obsługi korespondencji związanej z zawarciem
umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) (RODO) oraz w celu ewentualnego zabezpieczenia lub dochodzenia
roszczeń lub obrony przed roszczeniami podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
9.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit b) i f) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
9.5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich podanie jest warunkiem udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
9.6. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania, w przypadku
wyboru oferty - realizacji umowy oraz obowiązku archiwizowania dokumentacji i ewentualnych roszczeń.
9.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
decyzje
nie
będą
podejmowane
w
sposób
9.8. Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9.10.
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
8.3. Osobami udzielającymi szczegółowych informacji o zamówieniu jest: Magdalena Wolska e-mail:
sekretariat@zgkustka.pl w godzinach 7:00 -14:00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.