Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
448z dziś
6420z ostatnich 7 dni
23988z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego na drogach i ulicach powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego na drogach i ulicach powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim
ul. Fryderyka Chopina 5
66-600 Krosno Odrzańskie
powiat: krośnieński (odrzański)
tel./fax. 068 383 60 90
s.kosciukiewicz@zdp.powiatkrosnienski.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Krosno Odrzańskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. 068 383 60
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego",
na podstawie Regulaminu udzielania zamówień klasycznych o wartości mniejszej niż 130.000 złotych netto.

IV. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy oraz nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego, według Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6:

Wykonanie odnowy oznakowania poziomego - 7.515,36 m2:
a) Linie ciągłe - 2.060,21 m2
b) Linie przerywane - 1.747,39 m2
c) Linie jednostronnie przerywane - 1.056,72 m2
d) Przejścia dla pieszych - 2.329,85 m2
e) Inne symbole - 321,19 m2

Oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne - 24,12 m2:
a) P-17 - 6,84 m2
b) P-12 - 3 m2
c) P-7d - 14,28 m2

2) Oznakowanie poziome powinno:
- odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach technicznych wydanych przez IBDiM. Poziome oznakowanie dróg. POD-97. Seria ,,I" - Informacje, Instrukcje. Zeszyt nr 55. IBDiM, Warszawa, 1997 oraz Materiały do poziomego oznakowania dróg. Zeszyt nr 75. IBDiM, Warszawa 2009.
- odpowiadać szczegółowym warunkom technicznym dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku (Dz. U. 2003r. nr 220 poz. 2181 ze zm.);
- spełniać normy:
o PN - EN - 1436+A1:2008 - Materiały do poziomego oznakowania dróg. Wymagania dotyczące poziomych oznakowań dróg;
o PN - EN 1871:2003 - Materiały do poziomego oznakowania dróg - Właściwości fizyczne.

CPV: 45.23.32.21.4

Dokument nr: ZDPIII.273.5.2.2024

Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert:
Termin otwarcia ofert: 25.04.2024 r. godz. 10:30.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty należy przesłać/składać w siedzibie Zamawiającego w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Fryderyka Chopina 5 w Dziale Techniczno - Ekonomicznym lub na adres e-mail
s.kosciukiewicz@zdp.powiatkrosnienski.pl oraz w.walczak@zdp.powiatkrosnienski.pl

2) Termin przesłania/składania ofert upływa w dniu 25.04.2024r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do dnia 17 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
II. OFERTA
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
4) Wszystkie formularze zostaną wypełnione przez Wykonawców ściśle według wskazówek. W przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów nie dotyczy Wykonawcy - wpisuje on ,,nie dotyczy".
5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. Powinna być napisana na komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
6) Jeżeli jakiś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
7) Oferta winna być sporządzona na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
8) Oferta, a także wszelkie składane oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub zgodnie z postanowieniami umowy spółki.
9) W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć oryginalne pełnomocnictwo dla tych osób podpisane przez osoby wskazane w pkt 8.
10) Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone pieczęcią identyfikującą osobę składającą podpis.
11) Wszelkie poprawki (zmiany) dokonane w treści oferty powinny być parafowane przez osoby wskazane w pkt 8 albo pkt 9. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
12) Zmiana, wycofanie i zwrot oferty. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
w przypadku wycofania oferty Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę wycofuje.
w przypadku zmiany oferty Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, a jeżeli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów - Wykonawca winien dokumenty te złożyć.
Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu do składania ofert.

III. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2;
3) Formularz cenowy - załącznik nr 3;
4) Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 4.

3. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Pod pojęciem ceny oferty należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 roku o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014r. poz. 915 ze zm.).
2) Cenę ofertową należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT od towarów i usług,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
3) Cenę oferty stanowi suma iloczynów ilości m2 i ich cen jednostkowych brutto.
4) Ceny jednostkowe brutto i wyliczone wartości robót muszą być wyrażone w złotych polskich zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy (dwa miejsca po przecinku), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
5) Ceny jednostkowe brutto oraz stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji.
6) Cena jednostkowa wykonania robót obejmuje:
- prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
- przygotowanie i dostarczenie materiałów,
- oczyszczenie nawierzchni,
- przedznakowanie,
- naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi,
- ochronę znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
- przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych,
- wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729),
- wszelkie opłaty, narzuty, podatki, itp.
7) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu istniejącego obiektu oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
8) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Cena oferty w złotych polskich składanej przez Wykonawców zagranicznych powinna być wyliczona zgodnie z zapisami określonymi w pkt 3. Natomiast zamiast cen jednostkowych brutto oraz kwoty brutto oferty, Wykonawcy zagraniczni określają ceny jednostkowe netto oraz kwotę oferty netto bez doliczania podatku VAT. W związku z powyższym w załączniku nr 3 - Formularz cenowy Wykonawcy zagraniczni przekreślają w kolumnach słowo ,,brutto", wpisując jednocześnie słowo ,,netto".
9) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. W sytuacji, gdy w postępowaniu biorą udział podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski, oferty sporządzane przez takich Wykonawców zawierają cenę z 0 % stawką podatku VAT. Obowiązek podatkowy w sytuacji nabywania towarów lub usług od podmiotów zagranicznych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług spoczywa na nabywcy towarów lub usługobiorcy, którym w przypadku postępowania o zamówienie publiczne jest Zamawiający. Gdy Zamawiający dokonuje wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty Wykonawcy zagranicznego, z tytułu realizacji zobowiązania wynikającego z umowy, na podstawie obowiązujących przepisów podatkowych, zostaje na niego nałożony obowiązek uiszczenia należnego podatku VAT. Podatek ten mimo, iż nie wchodzi w cenę oferty, tworzy wraz z nią rzeczywistą kwotę wydatkowanych środków publicznych. Z podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku dostawy towarów i usług z państw trzecich. W takim przypadku dokonując czynności oceny ofert w zakresie kryterium ceny, Zamawiający jest zobowiązany dla porównania tych ofert doliczyć do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT, które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określone zostały
w załączniku nr 5 - Wzór umowy.
11) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
12) W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 11, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 11.
13) Wyjaśnienia, o których mowa w ust. 11, mogą dotyczyć w szczególności:
a) zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
b) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
c) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez wykonawcę;
d) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
e) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
f) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
g) zgodności z przepisami dotyczącymi z zakresu ochrony środowiska;
h) wypełniania obowiązków związanych z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcy.
14) Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.

6. Kryteria oceny ofert
Jedynym kryterium, którym będzie się kierował Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena - znaczenie: 100%.

Kryterium cena oferty:
Obliczana będzie według wzoru: P1 = (Cmin/C) × W1, gdzie:
P1 - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty,
Cmin - cena brutto najtańszej oferty,
C - cena brutto rozpatrywanej oferty,
W1 - waga kryterium - cena oferty (W1=100 pkt).

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymogi:
- wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jedną robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli związaną z wykonaniem odnowy lub/i nowego oznakowania poziomego dróg lub ulic, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.

2) Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
- załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

UWAGA:
3) Na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

8. Istotne warunki umowy oraz warunki zmiany umowy
1) Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 5 - Wzór umowy.
2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

V. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę, w przypadku gdy:
1) Oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu;
2) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
3) Treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia;
4) Oferta została złożona przez Wykonawcę, który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub albo złożył wadliwe pełnomocnictwa;
5) Oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe;
6) Oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie;
7) Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
8) Oferta została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
9) Wykonawca w okresie trzech lat od wyznaczonej daty otwarcia ofert:
a) uchylił się od podpisania umowy z Zamawiającym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b) nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę dla Zamawiającego, co doprowadziło do naliczenia kar umownych.

VI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
1) Zamawiający poinformuje Wykonawców o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez przesłanie informacji pocztą elektroniczną lub na adres pocztowy wskazany w Formularzu ofertowym.
2) Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.
3) Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze Wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 5.

Uwagi:
VII. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
? listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie;
? poprzez email: sekretariat@zdp.powiatkrosnienski.pl
? tel.: 68 383 60 90 / 68 383 60 98;
2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@zdp.powiatkrosnienski.pl lub listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych przez administratora oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o zamówienie nie przekraczające 130 tyś. zł, w tym, w celu zawarcia umowy, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych)-,, przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego". W celu realizacji obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa np. ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy Kodeks cywilny,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być udostępnianie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
lub podmiotom przez nie upoważnionym oraz podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz administratora.
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny
do realizacji celów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres
oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Okres przechowywania może ulec przedłużeniu z uwagi na np. obronę przed roszczeniami po zakończeniu umowy - okres przedawnienia roszczeń.
6. Dane osobowe pochodzą bezpośrednio od osób, których dane dotyczą
lub pośrednio od ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem koniecznym związanym z udziałem
w postępowaniu. W przypadku zawarcia umowy podanie danych osobowych
w zakresie określonym przepisami prawa jest obowiązkowe. Odmowa ich podania uniemożliwi zawarcie umowy. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne; odmowa ich podania może wiązać się z brakiem możliwości realizacji celów do jakich zostały zebrane.
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu.
9. posiada Pani/Pan (prawa z uwagi na obowiązujące przepisy mogą ulegać ograniczeniu):
? prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? prawo do sprostowania danych osobowych
? ograniczenia przetwarzania danych osobowych
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.