Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1144z dziś
7116z ostatnich 7 dni
24684z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych, koszy na śmieci

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych, koszy na śmieci

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie
ul. Krakowskie Przemieście 43
20-076 Lublin
powiat: Lublin
tel. 081 46 01 241, tel. 81 46 01 032
zamowienia@lublin.so.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 081 46 01 241,
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na:
,,Zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych, koszy na śmieci na potrzeby Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim oraz Sądu Rejonowego w Lubartowie".
III. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych, koszy na śmieci na potrzeby Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim oraz Sądu Rejonowego w Lubartowie.
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:

ZADANIE I:
Zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych oraz koszy na śmieci dla Sądu Rejonowego
w Opolu Lubelskim Ul. Przemysłowa 1 B, 24-300 Opole Lubelskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wyżej wymienionego zadania zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Zaproszenia.

ZADANIE II:
Zakup wraz z dostawą akcesoriów łazienkowych oraz koszy na śmieci dla Sądu Rejonowego
w Lubartowie Ul. Lubelska 57, 21-100 Lubartów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wyżej wymienionego zadania zawiera ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Zaproszenia.

UWAGA DOTYCZĄCA WSZYSTKICH ZADAŃ !!!
WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ DOKŁADNY OPIS/SPECYFIKACJĘ OFEROWANEGO PRODUKTU W JĘZYKU POLSKIM, EWENTUALNIE Z TŁUMACZENIEM NA JĘZYK POLSKI LUB WSKAZAĆ STRONĘ INTERNETOWĄ, NA KTÓREJ OFEROWANY PRODUKT ZAMAWIAJĄCY MOŻE ZWERYFIKOWAĆ.
OFERTY BEZ WYŻEJ WYMIENIONEGO OPISU/SPECYFIKACJI ZOSTANĄ ODRZUCONE.

PRODUKTY MUSZĄ BYĆ FABRYCZNIE NOWE, NIEUŻYWANE, NIEREGENEROWANE, WOLNE OD WAD FIZYCZNYCH I PRAWNYCH ORAZ MUSZĄ POCHODZIĆ Z OFICJALNEGO KANAŁU SPRZEDAŻY PRODUCENTA NA RYNEK UNII EUROPEJSKIEJ, NIE MOGĄ POCHODZIĆ ZE ZWROTÓW, WYSTAW I STANOWIĆ KOŃCÓWEK DANEJ SERII.

Dokument nr: D.ZP.262.6.2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania.
1. Oferty należy składać na adres elektroniczny Zamawiającego: zamowienia@lublin.so.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 24 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich Zadań.
Termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych liczonych od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wymagania:
I. Tryb udzielania zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia z dnia 9 lutego 2024 roku nr D.ZP.022.1.2024 Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie w sprawie zasad gospodarowania środkami publicznymi o wartości szacunkowej netto mniejszej niż kwota 130.000 złotych netto, czyli poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert,
b) unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny w każdym czasie
w całości lub w części bez prawa do odszkodowania przez Wykonawcę.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert i wymagane dokumenty.
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem
i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - lub udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. Oferta może być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym
w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę, chyba że oferta zostanie podpisana podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz Ofertowo - Cenowy - w załączeniu formularz do wykorzystania - załącznik nr 2 do Zaproszenia,
b) Oświadczenie Wykonawcy - w załączeniu formularz do wykorzystania - załącznik nr 3 do Zaproszenia,
c) w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy),
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde z dwóch zadań. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczającym jest złożenie dokumentów, o których mowa w ppt. 3 lit. b) i lit. c) jednorazowo.

V. Kryteria oceny ofert w ramach każdego z zadań.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium ,,CENA".
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną wyliczoną zgodnie
z zasadami podanymi w Ofercie - Formularzu Cenowym.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może:
a) żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty na każdym etapie postępowania. Niezłożenie przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie powodować będzie odrzucenie oferty.
b) poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że wyżej wymienione czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu i została oceniona (zgodnie
z postanowieniem ppkt 2) jako najkorzystniejsza.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby pozycję Nr 1 w rankingu, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
6. Zamawiający dokona rankingu ofert pozycjonując ofertę z najniższą ceną jako najkorzystniejszą (pozycja numer 1 w rankingu) - tzw. procedura odwrócona.
7. Oferta, która wpłynie po terminie i oferta niezgodna ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zaproszenia) zostanie odrzucona.
8. Oferta najkorzystniejsza nie spełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia (dokumentów, oświadczeń) z zastrzeżeniem, że uzupełnieniu nie podlega złożony dokument Wykonawcy,
o którym mowa w punkcie IV. 3. lit. a).
9. W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta na pozycji numer 2 w rankingu. Postanowienia podpunktu 8 stosuje się odpowiednio.
10. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym, w terminie przez niego wyznaczonym, Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uznana kolejną ofertę w rankingu. Postanowienia punktu 8-9 stosuje się odpowiednio.
11. Każde z dwóch zadań będzie podlegało powyższej procedurze oceny ofert odrębnie.

Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie, na podstawie danych wskazanych w ofercie zweryfikuje uprawnienia osoby składającej ofertę zgodnie z wpisem podmiotu do KRS lub CEiDG.
a Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, podpisując umowę oświadcza, że wyżej wymienione dane nie uległy zmianie - są aktualne.

VI. Termin związania ofertą.
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert, z możliwością przedłużenia na wniosek Wykonawcy o kolejne 30 dni.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu składania ofert.
4. Zamawiający zapozna się z treścią ofert, oceni ważność ofert pod względem formalnym
i przyjętych kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.

VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści stosowne informacje na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, link do strony: https://www.lublin.so.gov.pl/zamowienia-do-130000
2. Od następnego dnia po zawiadomieniu, o którym mowa w ust. 1 rozpoczyna się bieg terminu na dostawę przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia odrębnej umowy, a do zawarcia umowy dochodzi poprzez złożenie Formularza ofertowo - cenowego przez Wykonawcę
i zawiadomienia przez Zamawiającego o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie danego zadania skierowane do danego, ofertującego Wykonawcy.
2. Wnioski o wyjaśnienie oraz propozycje ewentualnych zmian treści Szczegółowego Opisu Zamówienia należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
3. Udzielone wyjaśnienia zamieszczone zostaną na stronie internetowej Sądu Okręgowego, link do strony: https://www.lublin.so.gov.pl/zamowienia-do-130000
4. Jeżeli wniosek wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 2, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.

X. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez zamawiającego,
a przekazanych przez wykonawców.
W związku z gromadzeniem przez Zamawiającego danych osobowych niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego, Zamawiający udostępnia wykonawcy informacje zgodnie z art. 13 RODO na swojej stronie internetowej pod adresem: http://www.lublin.so.gov.pl
w zakładce: ,,Zamówienia publiczne".

XI. Postanowienia końcowe.
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia z dnia 9 lutego 2024 roku nr D.ZP.022.1.2024 Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie w sprawie zasad gospodarowania środkami publicznymi o wartości szacunkowej netto mniejszej niż kwota 130.000 złotych netto, czyli poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy lub Okręgowy w Zamościu w zależności od wartości przedmiotu sporu.

Kontakt:
IX. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Wszelkich informacji w kwestiach merytorycznych na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach od 8.00 - 15.00 p. Klaudyna Kapica tel. 81 46 01 032, e-mail: klaudyna.kapica@lublin.so.gov.pl, a w kwestiach dotyczących procedury Specjalista ds. Zamówień Publicznych tel. 81 46 01 241, e-mail: zamowienia@lublin.so.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.