Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie uzbrojenia i połączenia studni głębinowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie uzbrojenia i połączenia studni głębinowej

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
powiat: kępiński
tel. 62 78 145 36, 62 78 145 31
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Łęka Opatowska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 62 78 145 36, 6
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Łęka Opatowska zaprasza do składania ofert na:
Wykonanie uzbrojenia i połączenia ze SUW Marianka Siemieńska studni
głębinowej nr 4
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzbrojenia i połączenia ze SUW Marianka
Siemieńska studni głębinowej nr 4, w tym:
1) wykonanie podłączenia rurociągiem wodociągowym z PE 100-RC o długości 28,1m
studni nr 4 wraz z zasilaniem elektrycznym oraz przewodami sygnałowymi,
2) montaż pompy głębinowej,
3) wykonanie dla studni nr 4 obudowy prefabrykowanej z laminatu poliestrowo-
szklanego, ogrzewanej, wyposażonej w armaturę ze stali nierdzewnej DN 80mm,
4) wykonanie płyty fundamentowej obudowy studni,
5) utwardzenie dojazdu do studni z kostki brukowej.
Realizacja zadania będzie miała miejsce w miejscowości Marianka Siemiańska, na działce
nr 154/2, 154/10, gmina Łęka Opatowska.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzą:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3) przedmiary robót,
a także Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
Dołączone do zapytania ofertowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze
względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna
uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej,
STWiOR i zapisów ogłoszenia o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.

Dokument nr: ZPPG.271.8.2024

Specyfikacja:
16. Dokumentację niniejszego zapytania ofertowego można pobrać ze strony:
http://www.lekaopatowska.bip.net.pl w zakładce Gmina, podzakładce Zapytania
ofertowe.

Składanie ofert:
4. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 25.04.2024 r. do godz. 1200.
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urząd
Gminy Łęka Opatowska , Ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska w zamkniętej kopercie
z napisem: ,,Oferta na Wykonanie uzbrojenia i połączenia ze SUW Marianka
Siemieńska studni głębinowej nr 4".

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od podpisania umowy.

Wymagania:
6. Forma składania ofert: Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej na załączniku nr 2
do ogłoszenia, z wyceną przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 1 do
ogłoszenia oraz z zachowaniem wyznaczonego terminu. Do oferty należy dołączyć
kosztorys ofertowy.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten będzie spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że:
dysponuje osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji
kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno- wentylacyjnych.
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca składa oświadczenie,
którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane
9. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507), z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022
r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r.
poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3.
Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca składa oświadczenie,
którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
10. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto 100%
1) Do porównania ceny ofert będzie służył następujący wzór:
KC =
CN
? 100
COB
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy (zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku)
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
2) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
11. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
12. Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą uwzględniane.
13. Inne postanowienia:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest
do przedstawienia:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (nie starsze niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert),
b) kserokopii zaświadczenia o nadaniu numeru NIP,
c) kserokopii uprawnień budowlanych osoby przewidzianej przez Wykonawcę do
pełnienia funkcji kierownika budowy,
d) kserokopii aktualnego wpisu na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa osoby przewidzianej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji
kierownika budowy.
2) Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający udostępnia przez
zamieszczenie co najmniej na stronie internetowej, informację o: wyborze Wykonawcy
albo odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, albo niezłożeniu żadnej oferty, albo
zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
3) Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
15. Dokumenty składające się na ofertę:
1) Formularz oferty (załącznik nr 2).
2) Kosztorys ofertowy.
17. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielenia przez jednostki organizacyjne
Gminy Łęka Opatowska zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty
130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 71/2020 Wójta
Gminy Łęka Opatowska z dnia 30 grudnia 2020r. z zastrzeżeniem art. 70? ust. 3 oraz art.
70? ust. 2 kodeksu cywilnego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO do zastosowania w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Treść informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Łęka Opatowska
reprezentowana przez Wójta Gminy Łęka Opatowska. Może się Pani/Pan z nim
kontaktować w następujący sposób:
o
listownie na adres: ul. Akacjowa 4 63-645 Łęka Opatowska
o
poprzez e-mail:
sekretariat@leka-opatowska.pl
o
telefonicznie:
627814520
2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony
danych może się Pani/Pan kontaktować poprzez e-mail: inspektor@myiod.pl lub w
sekretariacie Urzędu Gminy.
3) Pani/Pan dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
o Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z
2023 poz. 1605 ze zm.).
o Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.
U. z 2020r. poz. 164 ze zm.).
4) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
5) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom,
gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić
jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności
zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych
z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi
Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez
nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do
możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia
technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania
poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych
osobowych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG.
6) W odniesieniu do danych pozyskanych przez nas przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
?
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
?
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
?
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub
w ramach sprawowania władzy publicznej;
?
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym w postępowaniu o
udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania,
?
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
w zakresie niezgodnym z ustawą.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym
inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2).
7) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
8) Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia
publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia
w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia,
zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w
szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
14. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w:
1) Referacie Zamówień publicznych, zarządzania projektami i promocji gminy pod nr tel.
62 78 145 36 (zakres proceduralny zamówienia),
2) Referacie Budownictwa, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska pod nr tel.
62 78 145 31 (zakres merytoryczny zamówienia).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.