Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
856z dziś
6828z ostatnich 7 dni
24396z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia dla Żłobka

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia dla Żłobka

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
Wały Gen. Sikorskiego 8
87-100 Toruń
powiat: Toruń
(56) 611 89 91
wp@um.torun.pl
https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (56) 611 89 91
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć (pozycje: tablice grafomotoryczne, tablice grafomotoryczne oburącz, klocki budowlane, klocki ogród, klocki zwierzęta świata, wózek dla lalki, nosidełko dla lalki, kasa, puzzle dźwiękowe zwierzęta, tablica edukacyjna, zabawka manualna, interaktywne puzzle, pojazdy, interaktywne puzzle dom, lalka bobas, wózek głęboki, domek dla lalek, lalki, zestaw lekarski, zestaw strażak).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1a do SWZ.
DOSTAWA mebli, artykułów dekoracyjnych i bielizny pościelowej (pozycje: leżaczek, materac do łóżeczka, zestaw kołdry i poduszki dziecięcej, zestaw pościeli dziecięcej, prześcieradło, śpiworek dziecięcy, podkład nieprzemakalny, kocyk, szafka drewniana, plastikowe krzesełko do karmienia, bezpieczne lustro, krzesełko, płotek).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1b do SWZ.
DOSTAWA wyposażenia placu zabaw (pozycje: tabliczki do malowania kredą, sygnalizator świetlny, znaki drogowe, samochód, plac zabaw 8 w 1, stacja benzynowa, huśtawka ogrodowa bocianie gniazdo, ścianka funkcyjna, jeździk/łazik, auto, wywrotka, bujak dwuosobowy, bujak jednoosobowy, jaskinia, tunel gąsienica).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1c do SWZ.
DOSTAWA sprzętu dydaktycznego, animacyjnego i sportowego dla dzieci (pozycje: szarfa szkolna, zestaw sportowy, pachołki treningowe, bramki, koszykówka, tunel kot, magiczny dywan, KORP, zestaw logopedyczny, szpatułka płaska, chusta animacyjna, guma sensoryczna, instrument perkusyjny - rurki dźwiękowe, woreczki sensoryczne, piłka balonowa, kij deszczowy, gniotek, gniotek ser z dziurami, gniotek kula, zwierzątko zwijany język, chwytak, lina, stolik podświetlany, karty do diagnostyki dziecka, gra,
zestaw do nauki j. angielskiego, materiały do nauki j. włoskiego 1., materiały do nauki j. włoskiego 2., materiały do nauki j. włoskiego 3, zestaw do nauki matematyki metodą Domana, szklarnia na kółkach, mata do jogi dziecięcej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1d do SWZ.
DOSTAWA sprzętu sprzątającego i środków czyszczących (pozycje: szorowarka, pady, środek czyszczący, odkurzacz piorący, proszek do prania, myjka ciśnieniowa, wózek sprzątający, zestaw do sprzątania, Mop, pompa ssąco tłocząca, robot do mycia okien, profesjonalny odkurzacz, system do prasowania w tym deska i żelazko, oczyszczacz powietrza, generator ozonu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1e do SWZ.
DOSTAWA urządzeń i sprzętu gastronomicznego (pozycje: garnek z pokrywką, garnek z pokrywką, pojemnik GN 1/1, pojemnik do żywności, pojemnik do żywności, pojemnik na żywność, pokrywka do pojemnika z pozycji 6, pokrywka do pojemnika z pozycji 5, pokrywa do pojemnika z pozycji 4, sitko na lane kluski z łopatką, foremka do pasztetu, gałkownica do ziemniaków, deski do krojenia, patelnia aluminiowa, patelnia aluminiowa, patelnia do naleśników,
pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/3, pokrywka do pojemnika GN 1/3, pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/4, pokrywka do pojemnika GN 1/4, pojemnik do potraw ze stali nierdzewnej GN 1/6, pokrywka do pojemnika GN 1/6, dzbanek, obieraczka do warzyw, pojemnik na sztućce, znacznik, nóż do warzyw, wózek cateringowy, tacka do serwowania GN 1/1, pojemnik GN 1/1, kosz na sztućce do zmywarki, kosz do zmywarki, blender kuchenny kielichowy, rękawice piekarnicze, stół roboczy, tarcze do robota COUP wiórki, tarcze do robota COUP kostka, kubki z uchem, miseczka, talerzyk, gofrownica okrągła, gofrownica bąbelkowa, gofrownica do pączków, sitko,
praska do czosnku, miska metalowa, cedzak, tarka do warzyw, szpatułka do naleśników, lodówka na próbki, bateria stojąca kolumnowa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1f do SWZ.
DOSTAWA pomocy do prowadzenia zajęć - multimedia oraz sprzęt biurowy (pozycje: radioodtwarzacz, głośnik mobilny, aparat fotograficzny, zestaw nagłaśniający, Laptop z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym,
drukarka).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1g do SWZ.
DOSTAWA 2 wózków spacerowych 3-osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1h do SWZ.
DOSTAWA wyposażenia i sprzętu ogrodowego (pozycje: domek narzędziowy,
glebogryzarka, kosiarka, ostrza, namiot ogrodowy, plandeka).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1i do SWZ.
DOSTAWA materiałów remontowych (pozycje: farba emulsyjna biała, farba emulsyjna jasnoszara, farba lateksowa turkusowa, gładź, taśma fizelinowa,
taśma malarska, panel szklany).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości dostaw dla poszczególnych pozycji zawiera załącznik 1j do SWZ.

CPV: 37500000-3, 39162100-6,37520000-9,37512000-0,37523000-0,37510000-6,37511000-3, 39150000-8, 39143116-2,39143112-4

Dokument nr: 2024/BZP 00289964, 31/2024/TCUW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Korespondencję w niniejszym postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują wzajemnie w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem:
https://tcuw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
2) W sytuacjach awaryjnych (np. przerwy w funkcjonowaniu lub niedziałania Platformy) dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu email: przetargi@tcuw.torun.pl z zastrzeżeniem, że oferta może być złożona wyłącznie za pomocą Platformy.
3) Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji przekazanej w formie poczty elektronicznej.
4) Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do adresata przed upływem odpowiednich terminów.
5) Korespondencję uważa się za wniesioną z chwilą, gdy dotarła ona do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z jej treścią i potwierdzić jej przyjęcie.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjami korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcje zostały zamieszone bezpośrednio na ww. Platformie pod adresem: https://tcuw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
6) Wymagania techniczne, organizacyjne oraz format danych przesyłanych plików opisane zostały dokładnie w Instrukcji dla Wykonawcy - ,,Wymagania techniczne" dostępnej na stronie https://tcuw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
7) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo nieograniczoną liczbę plików".
8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://tcuw.logintrade.net/.
9) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
10) Dokumenty elektroniczne, oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem udostępnionego na Platformie Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, musi być zgody z wymaganiami określonymi w wydanym na podstawie art. 70 PZP rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu.
11) Wymagane zgodnie z niniejszą SWZ dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, dotyczące Wykonawcy lub innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie określonej w Rozporządzeniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, z siedzibą w Toruniu, Ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, tel. +48 56 611 87 77.
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania można kontaktować się z powołanym inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem: Plac św. Katarzyny 9, 87-100 Toruń, e-mail: procesor@tcuw.torun.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawę wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029"
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy oraz ewentualnie organy rozpatrujące środki ochrony prawnej wniesione w toku postępowania i uczestnicy postępowań wywołanych ich wniesieniem,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w odpowiednim zakresie - okres rękojmi i gwarancji a także okres czasu do chwili przedawnienia roszczeń związanych z realizacją umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem Ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu a nie dotyczących bezpośrednio Wykonawcy (np. danych osobowych jego pracowników, reprezentantów, współpracowników, podwykonawców, osób, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia, osób, które udostępniają mu zasoby na potrzeby udziału w postępowaniu itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13 lub 14 RODO, w tym do przekazania im informacji odnośnie administrowania ich danymi przez Zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o ich dopełnieniu pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej wobec Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z:
a) art. 75 Ustawy - w przypadku korzystania przez osobę z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji umożliwiających doprecyzowanie nazwy lub datę zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) art. 19 ust. 2 i art. 76 Ustawy skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą, ani naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
c) art. 19 ust. 3 i art. 74 ust. 3 Ustawy - Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; w przypadku gdy wniesienie takiego żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO.
W myśl art. 74 ust. 4 Ustawy zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust. 1 Ustawy, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Ustawy stosuje się odpowiednio.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,162812,869b2dd0f187b04d2304c8df92bc4d34.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.