Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa ogrodzenia Cmentarza Komunalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa ogrodzenia Cmentarza Komunalnego

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
powiat: niżański
tel. (15) 841 57 24, tel. (15) 8415661
przetargi@nisko.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 841 57 24,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2023r. poz.1605 z późn. zm.).do niniejszego postępowania nie
stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).

1. Przedmiot zamówienia:
,,Rozbudowa ogrodzenia Cmentarza Komunalnego w Nisku" (w ramach zadania -
Zagospodarowanie terenu pod potrzeby Cmentarza Komunalnego Nisko- Barce).
2. W ramach zadania przewidziano do wykonania n/w czynności:
1) Demontaż 170 mb starego ogrodzenia z płyt betonowych,
2) Budowa 290mb nowego ogrodzenia z płyt betonowych,
3) Montaż furtki metalowej w ogrodzeniu,
4) Podsypanie płotu ziemią przewiezioną z Ul. Słonecznej w Nisku na etapie
montowania słupów ogrodzeniowych.
5) Prace należy wykonać wg . załączników: przedmiaru robót i planu umiejscowienia
ogrodzenia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Dokument nr: ZP.271.1.23.2024

Otwarcie ofert: 3) Oferty zostaną otwarte w dniu 25.04.2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie
Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko,

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Rozbudowa ogrodzenia
Cmentarza Komunalnego w Nisku". NIE OTWIERAĆ przed: 25.04.2024 r.
godz. 11:00".
2) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 25.04.2024 r. do godz. 10:00 w
siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400
Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia
umowy.

Wymagania:
5. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1
Formularz oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie
zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego
pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania
zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub
centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3
miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych
należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy
spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego
umocowane) - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności
gospodarczej
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie
potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do
oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie,
posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,
11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Projekt
umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków
prawnych i finansowych z tego tytułu.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru
którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez
ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w
Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł,
przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Nisku nr 2/2021 z dnia 12
stycznia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i
Miasta w Nisku, www.nisko.pl.

Uwagi:
4. Kryteria oceny ofert:
cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w
oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
10. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
Strona 3 z 4
oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) -
RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta
Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w
Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych
osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu
Gminy i Miasta w Nisku.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO -
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie
obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
(jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy)
b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie
zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie
zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie
zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas
trwania projektu;
6) Posiada Pani/Pan prawo:
? dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO,
? prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO,
? prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO,
? prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO,
? na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń
obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się
poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji
międzynarodowej.

Kontakt:
7. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) pod względem merytorycznym - Władysław Pracoń tel. (15) 841 57 24,
2) pod względem formalno-prawnym - Anna Wołoszyn, Michał Farion tel. (15) 8415661 przetargi@nisko.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.