Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego elewacji budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego elewacji budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
ul. Władysława Łokietka 5
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 690 49 90
k.jasinska@centrumnowoczesnosci.org.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 690 49 90
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na opracowanie ekspertyzy stanu technicznego dla zadania pn.: ,,Ekspertyza stanu technicznego i projekt naprawy elewacji budynku Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy przy Ul. Łokietka 5 w Toruniu"
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie ekspertyzy stanu technicznego elewacji budynku Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy oraz przedstawienie sposobów naprawy występujących uszkodzeń oraz zabezpieczenia przed dalszą degradacją.
2. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Budynek Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy zlokalizowany jest przy Ul. Łokietka 5 w Toruniu na dz. Nr 112/3 obręb 48
Zakres przedmiotu zamówienia powinien dotyczyć elewacji budynku, w których wskazano stany awaryjne zgodnie z opinią/ekspertyzą techniczną z dnia 05.02.2024 r. (załącznik nr 2)
Zakres przedmiotu zamówienia powinien także obejmować badania elewacji z wykorzystaniem np. technik alpinistycznych.
Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta.
3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) inwentaryzacja obiektu do celów projektowych (w niezbędnym zakresie),
2) ekspertyza techniczna (w tym, w razie potrzeby, niezbędne odkrywki),
3) projekt budowlany składający się z następujących opracowań:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
c) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w par.5 ust.l pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. póz. 1609 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
4) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf + wersja edytowalna),
6) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
7) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
8) inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeżeli będzie konieczne),
9) cała dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf, doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008).
Opracowania przedmiotu zamówienia należy wykonać w wersji papierowej w 6 egz. za wyjątkiem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, które należy wykonać w 1 egzemplarzach. Ww. opracowania należy również wykonać w wersji elektronicznej na nośniku CD bądź pendrive w 1szt.
4. Przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) dostarczenie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów (jeżeli będzie konieczne),
2) weryfikację przez oferenta wszystkich otrzymanych materiałów, dokonania wizji w terenie oraz wykonania ewentualnych uzupełnień w zakresie wymaganym do wykonania projektu,
3) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę i inne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
4) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową,
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy też weryfikacja wszystkich otrzymanych materiałów, w tym także wydanych decyzji administracyjnych, dokonanie wizji w terenie oraz wykonanie ewentualnych uzupełnień w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: DFA.332.1.2024

Składanie ofert:
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 23.04.2024 do godz. 14:00 w formie elektronicznej na adres e-mail: k.jasinska@centrumnowoczesnosci.org.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin i miejsce realizacji:
1) Termin: 6 tygodni od podpisania umowy
2) Miejsce: Budynek Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy zlokalizowany jest przy Ul. Łokietka 5 w Toruniu na dz. Nr 112/3 obręb 48

Wymagania:
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny.
Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie do 3 dni od dnia zakończenia negocjacji. Zamawiający do chwili podpisania umowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.
V. Podstawy wykluczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
Nie dotyczy
VI. Warunki udziału oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
Nie dotyczy
VII. Kryteria wyboru oferty:
Cena - 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma najtańsza oferta spełniająca wymogi zamówienia.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Ceny ofert muszą być podane w polskich złotych. W ofercie należy podać cenę netto, brutto oraz stawkę podatku VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia w całości.
2) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, obejmujące całkowity koszt realizacji zamówienia i wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
3) Cena oferty obejmująca podatek od towarów i usług (VAT) musi być wyrażona w złotych z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
4) Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto obejmującą podatek od towarów i usług (VAT).
IX. Oferta.
1) Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedna Ofertę.
2) Oferent zobowiązany jest do złożenia Oferty w języku polskim.
3) Do Oferty należy załączyć:
a) Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1.
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta , o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą. Przyjmie się, że pełnomocnictwo do podpisania Oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z Ofertą.
4) Dopuszcza się złożenie oferty w wersji elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem, profilem zaufanym, podpisem osobistym lub w formie skanu ww. dokumentów.
5) Oferent może wycofać Ofertę przed upływem terminu składania Ofert.
6) Oferent może wprowadzić zmiany, modyfikacje do złożonej Oferty przed upływem terminu składania Ofert.
7) Oferty złożone po terminie składania Ofert nie będą rozpatrywane.
X. Termin związania ofertą
1) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2) Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3) W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 1 dzień przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Oferenta o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony czas, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
4) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, zawiadamiając o tym Zamawiającego.
XI. Zmiany w postępowaniu.
1) W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania Ofert, Organizator może wprowadzić zmiany do postępowania. W przypadku wprowadzenia zmian, które będą miały charakter istotny, Organizator przesunie termin składania Ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian.
2) Zmiany w postępowaniu zostaną ogłoszone w bazie konkurencyjności.
XII. Udzielanie wyjaśnień i modyfikacja Zapytania
1) Wykonawcy mogą składać zapytania dotyczące przedmiotowego postępowania.
2) Pytania Wykonawców powinny być sformułowane e-mailowo i przesyłane na adres
k.jasinska@centrumnowoczesnosci.org.pl
3) Odpowiedzi przekazywane są Wykonawcom zadającym pytania i publikowane na stronie internetowej Zamawiającego bez ujawniania źródeł zapytania.
4) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej. Jeżeli w wyniku zmiany niezbędny okaże się dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym na swojej stronie internetowej.
XIV. Wyjaśnienia i uzupełnienie ofert:
W przypadku stwierdzenia braków lub niejasności w przedłożonych dokumentach Zamawiający zwraca się do Oferentów o wyjaśnienie lub ewentualne uzupełnienie brakujących dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
XV. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania zarówno przed, jak i po otwarciu ofert, przed zawarciem umowy w szczególności, gdy:
1) brak jest ważnych ofert lub gdy wszystkie oferty zostaną odrzucone,
2) cena najkorzystniejszej oferty przekracza wysokość kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) instytucja finansująca zamówienie odmówi finansowania realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
5) Zamawiający nie pozyska środków na realizację zadania.
XVI. Wybór najkorzystniejszej oferty
1) Zamawiający dokona weryfikacji ofert i wyboru najkorzystniejszej oferta, spośród ofert które będą spełniać wszystkie warunki. Zamawiający poinformuje oferentów biorących udział w postępowaniu o jego wynikach.
2) W przypadku uchylenia się wybranego wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnego wykonawcy.
XVII. Umowa z Wykonawcą i zmiany do umowy.
Umowa z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia Zapytania. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, bądź zdalnie. Wybór w tej kwestii należy do Zamawiającego.

Kontakt:
IV. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
Do porozumiewania się z Wykonawcą upoważniona jest Karolina Jasińska tel. 668899693 tel. (56) 690 49 90 wew. 504, adres e-mail: k.jasinska@centrumnowoczesnosci.org.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.