Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zduny
Zduny 1C
99-440 Zduny
powiat: łowicki
Tel. 46 83 8 74 26/ fax. 46 838 74 23
sekretariat@gminazduny.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduny
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 46 83 8 74 26/
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,wykaszanie traw z poboczy w pasie dróg gminnych
I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ZDUNY W 2024 r."
3. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
L.p. Opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Prace własnym sprzętem polegające na wykaszaniu przy pomocy kosiarki bijakowej traw z poboczy (o szerokości koszenia ok. 1,2 m) w pasie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Zduny w ilości minimum 2 razy w roku (przewidywana ilość może ulec zmianie na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego). km m2 ok. 95 ok. 228 000

Dokument nr: ZP.RI.272.16.2024

Otwarcie ofert: 2) Oferty zostaną otwarte w dniu 25.04.2024 r., w którym upływa termin składania ofert o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. TERMIN SKŁADANIA ofert
1) Termin złożenia oferty do dnia 25.04.2024 r., do godz. 10:00 - drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@gminazduny.pl. bądź osobiście pod adresem Zduny lc, 99-440 Zduny w Sekretariacie Urzędu Gminy.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Przewidywany termin usługi (wg zamówień Zamawiającego): 31.10.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł netto.
5. Wymagania od wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Wykaz wymaganych dokumentów
1) druk oferty na załączniku nr 1 do zapytania,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Opis kryteriów oceny oferty
Cena brutto - 100 % (cena 1 jednego pełnego wykaszania brutto)
Kryterium procentowe zostanie zmienione na punkty według następującego wzoru:
Cena najniższa
Cena =--------------------x 100 pkt.
Cena badana
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nieotwarta.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł).
2) Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
3) Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
5) Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się dokładną analizę opisu przedmiotu zamówienia.
10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzjelenia zamówienia
1) Informację o dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego: bip.ugzduny.nv.pl (nie przewiduje się wysyłania informacji
0 wyborze oferty do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu swoje oferty).
2) Zamawiający pisemnie za pomocą poczty e-mail poinformuje Wykonawcę o terminie
1 miejscu zawarcia umowy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
12. Podwykonawcy.
Oferent odpowiada za działania i zaniechania swoich podwykonawców w takim samym zakresie jak za własne działania i zaniechania.
13. Pozostałe informacje
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe.
2) Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w ofertach polegające na nieprawidłowym wyliczeniu kwoty wynagrodzenia.
5) Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy, jeżeli:
- nie została złożona żadna oferta,
- żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian zawartej umowy pod warunkiem zawarcia przez obie jej strony pisemnego aneksu.

Kontakt:
11. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- inspektor Jarosław Wróblewski - tel. 46 838 74 26 wew. 5, e-mail:
sekretariat@gminazduny.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.