mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
małopolskie (Nowy Targ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu Weigla 5 50-981 Wrocław powiat: Wrocław zam.pub@4wsk.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/917141 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok. Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet 1: DOSTAWA drobnego wyposażenia i materiałów gospodarczych. 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 44521210-3 Kłódki; 39224340-3 Kosze; 39224200-0 Szczotki; 39224100-9 Miotły; 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 39224330-0 Wiadra; 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny; 39300000-5 Różny sprzęt; 39515000-5 Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne; Pakiet nr 2: DOSTAWA sprzęt i drobne wyposażenie typu MERIDA. 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny; 44618350-3 Pokrywy z tworzywa sztucznego; 39224330-0 Wiadra; 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła; 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; 34912100-4 Wózki popychane; Pakiet nr 3: DOSTAWA sprzęt gospodarczy 44621100-0 Grzejniki; 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego; 31521320-3 Latarki; 31521100-5 Lampy na biurko; 31521200-6 Lampy stojące; 39717100-2 Wentylatory; 38412000-6 Termometry; 38414000-0 Higrometry; 44423200-3 Drabiny; 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 18921000-1 Walizki; Pakiet nr 4: DOSTAWA stelaży na kółkach 1, 2 i 3 komorowe zamykane pokrywami, na odpady medyczne i brudna bieliznę szpitalną 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 44618350-3 Pokrywy z tworzywa sztucznego; Pakiet nr 5: DOSTAWA dozowniki typu TORK 39514400-2 Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe; 42968300-2 System do podawania papieru toaletowego; CPV: 39224300-1, 39720000-5, 39710000-2, 34928480-6, 39514400-2 Dokument nr: 2024/BZP 00291106, 4WSzKzP.SZP.2612.25.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla wykonawców" 2. Korzystanie z Platformy zakupowej przez wykonawców jest bezpłatne.Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIII SWZ.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej - platformy zakupowej ,,openNexus" https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk/proceedings/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,- włączona obsługa JavaScript,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką we Wrocławiu 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@4wsk.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informujemy, że: posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO: a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO - nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO 3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917141 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla użytkownika dostępnej na Platformie. https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk/proceedings Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024