mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
łódzkie (Skierniewice)
małopolskie (Tuchów)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów dla warsztatu instalacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 7-19 60-479 Poznań powiat: Poznań tel. 61 8212 567 szaj@lutycka.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 8212 567 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu Ogłasza postepowanie na udzielnie zamówienia publicznego poniżej 130.000,00 zł netto w zakresie: Zakup materiałów dla warsztatu instalacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakup materiałów dla warsztatu instalacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu, zgodnie z asortymentem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1. Dokument nr: SZW/DZP/5/285/24 Składanie ofert: Ofertę wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: szaj@lutycka.pl, do dnia 26.04.2024 do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: sukcesywnie przez 12 miesięcy; termin realizacji zamówień częściowych: 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Wymagania: Dokumenty wymagane: katalog produktów w którym musi się znajdować marka, typ i parametry techniczne. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 1. Ofertę sporządzić na załączonym formularzu oferty. 3. Oferta powinna posiadać: 1) dokładne dane Wykonawcy zgodne z stanem faktycznym i prawnym (adres siedziby, nr telefonu, NIP), 2) datę sporządzenia, 3) okres ważności oferty, 4) podpis Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela. 4. W przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika wprost z rejestru przedsiębiorcy, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy. 5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. OCENA OFERT: 1) Cena: 100 % 2) Inne: ....... DODATKOWE INFORMACJE: 1) Termin płatności: 60 dni od dnia doręczenia prawidłowej faktury VAT wraz z kopią zamówienia 2) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. 3) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez oferenta, gdy będzie ona niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu. 4) Gwarancja- należy podać w ofercie (jeśli dotyczy) 5) Za termin zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6) W przypadku opóźnienia płatności, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia negocjacji wysokości odsetek ustawowych, w przypadku żądania ich zapłaty. 7) Wyłącza się możliwość dokonywania płatności na rachunek bankowy inny niż Wykonawcy, w tym na konta pełnomocników Wykonawcy, a wezwania do płatności wynikające z niniejszego zamówienia na inne rachunki bankowe niż Wykonawcy uznaje się za niedoręczone. 8) Wykonawca zobowiązuje się do niezawierania umów poręczenia za zobowiązania powstałe z niniejszej zamówienia, bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 9) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności wynikających z niniejszego zamówienia na osobę trzecią. Zgoda winna być wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10) Niewywiązanie się wykonawcy z zobowiązań określonych mowa w punktach 7), 8), 9) niniejszego zamówienia, upoważnia Zamawiającego do obciążenia wykonawcy karą umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto. 11) W przypadku odstąpienia Wykonawcy od wykonania zamówienia bez zgody lub winy Zamawiającego, jak i w przypadku odstąpienia Zamawiającego z winy Wykonawcy z realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości brutto zamówienia, chyba, że odstąpienie było wynikiem działania siły wyższej lub okoliczności, za które na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego dłużnik odpowiedzialności nie ponosi. 12) Spory mogące wyniknąć ze stosunku zamówienia, po wyczerpaniu wszelkich polubownych środków służących ich rozwiązaniu, będą rozstrzygane przez Sąd Rejonowy właściwy dla siedziby Zamawiającego. Kontakt: OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI JEST: Małgorzata Szaj tel. 61 8212 567, e-mail: szaj@lutycka.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024