Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
Gródek nad Dunajcem 54
33-318 Gródek nad Dunajcem
powiat: nowosądecki
fax. (18) 441 62 87, tel. (18) 440 10 35
przetargi@gminagrodek.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gródek nad Dunajcem
Wadium: ---
Nr telefonu: fax. (18) 441 62 87,
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
| Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych grysem i emulsją asfaltową |
Gródek nad Dunajcem, dnia 16.04.2024 r.
Wykonawcy zainteresowani udziałem
w postępowaniu/strona internetowa
www.gminagrodek.pl

zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia
o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł pn.:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
grysem i emulsją asfaltową
1.Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych dróg
gminnych przy użyciu sprzętu specjalistycznego tj. remontera pod ciśnieniem, emulsją asfaltową i
grysami, w tym usunięcie powstałych ubytków, istniejących rakowin i spękań w nawierzchni
asfaltowej dróg gminnych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
1.2. Przewidywana ilość materiału: grys bazaltowy - 60 ton, emulsja - 8,4 tony
1.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia (+50%) lub zmniejszenia zakresu zamówienia (-
50%) w zależności od posiadanych środków finansowych.

CPV: 45233142-6

Dokument nr: IZP.271.1.47.2024

Składanie ofert:
7.Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
7.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@gminagrodek.pl
(skan oferty wraz z załącznikami lub dokumenty w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), w terminie do dnia
23 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
3.Wymagany termin realizacji umowy: do 30 dni od daty podpisania umowy.
Realizacja usługi będzie odbywać się sukcesywnie wg zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Wykonawca
przystąpi do prac do 3 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego zamówienia (zapotrzebowania) drogą
elektroniczną na wskazany adres e-mail (min. 1 remonter).

Wymagania:
5.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
5.1. Formularz oferty wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia;
6.Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
6.1. Cena ofertowa powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy niezbędne
do zrealizowania zamówienia. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją zadania, wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również w niej nie ujęte, a
niezbędne do wykonania zadania, tj. transport, załadunek, oznakowanie drogi, ubezpieczenie itp.).
6.2. Cena musi zawierać obowiązujący podatek od towarów i usług.
6.3. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie ewentualne upusty.
6.4. Zaakceptowane ceny jednostkowe będą niezmienne do czasu zakończenia realizacji przedmiotu
zamówienia.
7.2. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający opublikuje na swojej stronie informację z otwarcia ofert
podając nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców oraz ceny ofertowe.
9.Informacje dotyczące zawierania umowy:
9.1. W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej wybrany zleceniobiorca ma
podpisać umowę w komórce merytorycznej (Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych).
9.2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
10. Pozostałe informacje:
10.1. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą.
b. ograniczenia lub zwiększenia zakresu zamówienia (?50%) w oparciu o ceny zaproponowane
przez Wykonawcę w ofercie.
c. odwołania oraz do unieważnienia przedmiotowego zapytania i nie wybrania oferty na
każdym etapie bez podania przyczyny.
10.2. W trakcie oceny złożonych ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców
do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty.
11. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) 1.
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7
ust. 1 w/w ustawy (oświadczenie zostało ujęte w treści formularza ofertowego).

Uwagi:
4.Przy wyborze oferty do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium
4.1. Cena-100%.

Kontakt:
8.Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:
8.1. Paweł Konicki - ref. Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój 5c,
telefon: /018/ 440-10-35 w.34, e-mail: pkonicki@gminagrodek.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.