mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
zachodniopomorskie (Gryfice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Puławach ul. Lubelska 7 24-100 Puławy powiat: puławski tel. 81 8885585 jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 8885585 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ANALIZA RYNKU W celu zbadania oferty rynkowej, oszacowania wartości zamówienia oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, Sąd Rejonowy w Puławach zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej kosztów realizacji wykonywania okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych pozostających w użytkowaniu Sądu Rejonowego w Puławach. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania okresowych przeglądów, konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz z przeprowadzeniem kontroli szczelności i napraw oraz dokonanie, jeśli to wymagane prawem, niezbędnych rejestracji i wpisów do karty urządzenia w systemie CRO, w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach dla następujących urządzeń typu split i przenośnych: 1) Innova (Racker) IWMC18NI - szt. 1 2) Toshiba RAS - 18N3KV2 E1- szt. 1 3) Blaupunkt BAC-PO-1312-A06D - szt. 1 4) Haier AS12TA2HRA - szt. 3 5) Haier AS18TD2HRA - szt. 1 6) Haier AM12AN1HAA - szt. 4 7) VIVAX ACP-12PT35AEH - szt. 3Zakres zamówienia: 1. Przeprowadzanie okresowych konserwacji i przeglądów klimatyzatorów w zakresie zgodnym z wymogami przepisów polskiego prawa, wytycznymi producenta systemów klimatyzacyjnych, obejmujące swoim zakresem w szczególności: a) kontrola układów sterowania, podstawowych parametrów pracy i funkcji urządzenia b) kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów c) czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe d) czyszczenie jednostki wewnętrznej i zewnętrznej klimatyzatora e) kontrola szczelności układu klimatyzacji f) sprawdzenie, oczyszczenie i ewentualnie udrożnienie odpływów skroplin g) czyszczenie zespołów pompek skroplin h) dezynfekcja parownika jednostki wewnętrznej i) sprawdzenie połączeń i parametrów elektrycznych w instalacji zasilającej oraz sterowania j) kontrola wentylatorów k) sprawdzenie wydajności urządzenia l) uzupełnienie czynnika chłodzącego w razie potrzeby 2. Gotowość do utrzymania w sprawności klimatyzatorów objętych umową, a nie będących w okresie gwarancji i w przypadku wystąpienia ich awarii, Wykonawca zobowiązuje się do: - rozpoczęcia naprawy w ciągu 2 godzin od zgłoszenia w przypadku klimatyzatorów w serwerowniach oraz w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w pozostałych przypadkach; - usunięcia awarii w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, o ile usterki nie wymagają zakupu części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii w przypadku klimatyzatorów w serwerowniach; - usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, o ile usterki nie wymagają zakupu części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii w przypadku pozostałych klimatyzatorów; - złożenia maksymalnie w ciągu 24 godzin oferty cenowej dotyczącej zakupu części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii, jeśli usterki faktycznie wymagają ich zakupu, a po jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego do dokonania stosownego zakupu, w oparciu o warunki złożonej oferty; - Usunięcia awarii w ciągu 12 godzin od chwili uzyskania ww. części zamiennych (należy Zamawiającego poinformować o konieczności oczekiwania na dostawę części zamiennej i przewidywanym terminieotrzymania części zamiennej) lub poinformowaniu przez Zamawiającego o zakupie takich części; Podjęcie przez Wykonawcę jakichkolwiek ewentualnie prac, które wiązać się będą z koniecznością poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z wymianą wadliwych, zakupem dodatkowych elementów itp. - nastąpi po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kalkulacji tych kosztów sporządzonej przez Wykonawcę (części zapewnia Wykonawca, uprzednio przekazując Zamawiającemu stosowny kosztorys do akceptacji; Zamawiający zastrzega sobie możliwość, zgodnie z obowiązującymi u niego procedurami, do zakupu części u innego Wykonawcy). Zużyte lub zniszczone elementy urządzeń w tym materiały eksploatacyjne, Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca udziela gwarancji na części zamienne i podzespoły dostarczone i zainstalowane przez Wykonawcę, zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak nie krótszą nie z12 miesięcy, liczoną od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu. 3. Serwisant wykonujący usługę na rzecz Zamawiającego musi posiadać świadectwo kwalifikacji z zakresu substancji kontrolowanych (tzn. świadectwo F-gaz) oraz świadectwo uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 4. Niezbędne jest każdorazowe wystawianie wymaganego przepisami protokołu z przeglądu i konserwacji i kontroli szczelności oraz z naprawy. Dokument nr: D.262.26.2024 Składanie ofert: Informacje o sposobie składania oferty: 1. Oferty należy przesłać na skrzynkę pocztową: jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Puławach, 24 - 100, Ul. Lubelska 7, Biuro Podawcze (parter) 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Zamawiający w okresie objętym umową wymaga wykonania 3 przeglądów - konserwacji: - pierwszy w terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy, - drugi w listopadzie 2024 r. - trzeci w kwietniu 2025 r. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na okres do dnia 30.04.2025 r. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca oświadcza, że: 1. Posiada niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia pozwalające wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami przepisów polskiego prawa oraz wytycznymi producenta systemów klimatyzacyjnych. 2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Dysponuje aktualnym na dzień składania oferty certyfikatem wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającym, że przedsiębiorstwo Wykonawcy jest uprawnione do instalacji, napraw, konserwacji i serwisowania stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. 5. Dysponuje pracownikiem kadry technicznej posiadającym aktualne świadectwo kwalifikacyjne (np. wydane przez SEP) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 6. Dysponuje pracownikiem kadry technicznej posiadającym świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych (tzw. świadectwo F-gaz). 4. Oferta powinna być sporządzona na załączonym formularzu ofertowym i podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Oferenta (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis). Wybór oferty: 1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, z najniższą ceną. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania usługi łącznie z materiałami eksploatacyjnymi (filtry, preparat grzybobójczy itp.), czynnikiem chłodniczym i drobnymi materiałami jak baterie, śruby, nakrętki, końcówki kablowe itp., bez kosztów części zamiennych. 2. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja w kryterium ceny będzie przyznawana w oparciu o następujące kryteria: a) Cena brutto za usługę przeglądu i konserwacji wszystkich urządzeń klimatyzacyjnych wraz z przeprowadzeniem kontroli szczelności (łącznie za 3 kompletne przeglądy) = 70% Ilość punktów w kryterium przyznawana będzie wg. wzoru: (Cena oferty z łączną ceną brutto w zł/Cena oferty ocenianej w zł)*70 b) Cena brutto za roboczogodzinę usuwania awarii/wykonywania naprawy = 30% Ilość punktów w kryterium przyznawana będzie wg. wzoru: (Cena oferty z najniższą ceną jednostkową brutto w zł/Cena jednostkowa oferty ocenianej w zł)*30Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wymagania określone w niniejszym zapytaniu oraz uzyska najwyższą łączna liczbę punktów w ww. kryterium cena /pkt. a) i b)/. Zaproponowane w ofercie ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie podać cenę zawierająca wszystkie koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, w tym m.in.: koszt robocizny, koszty materiałów, sprzętu, narzędzi i urządzeń użytych do świadczenia usługi, koszty odzieży, koszty transportu, dojazdu do miejsca świadczenia usługi, wszelkie koszty utrudnień związanych z realizacją umowy, zysk, narzuty, ewentualne opusty, ubezpieczenia, oraz pozostałe składniki cenotwórcze, wszelkie podatki, w tym należny podatek VAT i inne należności publicznoprawne oraz elementy wskazane w ww. pkt. 1. 4. W przypadku zmiany w trakcie trwania umowy ilości urządzeń podlegających przeglądowi i konserwacji, cena za przedmiotowe usługi ulegnie obniżeniu o jednostkową cenę za 1 przegląd - konserwację danego rodzaju urządzenia (wskazaną w ofercie) w stosunku do łącznej ceny za jeden przegląd - konserwację. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części w każdym momencie bez podania przyczyny. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: oimię i nazwisko - Jacek Mogielnicki oadres e- mail: jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl ogodziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30 -15:30 osposób porozumiewania się: telefonicznie, e-mailem, pisemnie. tel. 81 8885585 |
© eurobudowa.pl 2004-2024