Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż i dostawa filtrów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż i dostawa filtrów

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel/fax (17)780-01-46
oferty@szpital.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax (17)780-01-4
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu zaprasza do złożenia oferty cenowej na poniżej
opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę filtrów do central wentylacyjnych, modułów
cyrkulacyjnych, nawiewników Bloku Operacyjnego i OAiT Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda
Biernackiego w Mielcu, w tym:
L.P. Nazwa Wymiary Opis J.m. Ilość
Filtry do central wentylacyjnych
1 Filtr kieszeniowy M-5 6K 592x592x300
6k, metal
25mm szt. 24
2 Filtr kieszeniowy M-5 6K 592x287x300
6k, metal
25mm szt. 12
3 Filtr kasetowy M-5 425x475x50 Z-line, metal szt. 1
Filtry do modułów recyrkulacyjnych
4 Filtr kasetowy G-4 1175x645x50 Z-line, metal szt. 3
5 Filtr kompaktowy F-9 592x592x400
rama plastik,
4V szt. 6
Filtry Hepa do nawiewników i stropów laminarnych
6
Filtr ABSOLUTNY H13 335x335x80
rama metal,
minipleat 50
mm
szt. 6
7
Filtr ABSOLUTNY H13 557x557x80
rama metal,
minipleat 50
mm
szt. 14
8
Filtr ABSOLUTNY H13 435x435x80
rama metal,
minipleat 50
mm
szt. 4
9 Filtry HEPA H13
560x560x69
rama metal,
minipleat 50
mm
szt. 72
10 Filtry HEPA H13
610x610x69
rama metal,
minipleat 50
mm
szt. 24
Klasy filtracji zgodnie z normą ISO 16890

CPV: 42.51.43.10-8

Dokument nr: SzP.ZP.271.30.24

Otwarcie ofert: Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 29.04.2024 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
8.1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności
w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf. Przesyłany plik należy spakować do formatu zip
z ustawionym hasłem.
Spakowany plik oraz hasło do niego składa się na adres:
oferty@szpital.mielec.pl
wiadomość należy oznakować napisem:
,,Postępowanie, znak SzP.ZP.271.30.24"
8.2. W przypadku przesłania pliku bez hasła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie treści oferty
przed terminem otwarcia ofert i nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń względem Zamawiającego.
8.3. Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 29.04.2024r. godz. 9
00
O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego wpływu oferty na adres: oferty@szpital.mielec.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: 6 tygodni
Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu,
ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec.

Wymagania:
3
1) Wykonując obowiązki określone w trybie art. 28 ogólnego Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego ,,RODO", w przypadku umów których wykonanie
związane jest z koniecznością powierzenie i przetwarzania danych osobowych gromadzonych
przez Zamawiającego, strony zawrą porozumienie powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie zdolności do przetwarzania danych zgodnie z art. 28.Wzór
umowy powierzenia przetwarzania danych oraz arkusz weryfikacyjny i inne wymagania w zakresie
ochronnych danych osobowych są opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego
www.szpital.mielec.pl.
2) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie
z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym
w niniejszym Zapytaniu.
3) Do asortymentu wskazanego w Zaproszeniu, dla którego są wskazane nazwy producenta, nazwy własne,
znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można zaproponować asortyment równoważny pod względem
parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Parametry wskazanego
przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe,
funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa
handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE
W OFERCIE:
3.1. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3.2. Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do Zapytania wzorem (zaleca się złożyć ofertę
na załączonym wzorze - Załącznik nr 1 do Zapytania),
b) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania:
? Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca
np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
4.1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4.2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie
uprawniającym do występowania w obrocie prawnym. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA! Podpis osobisty nie jest podpisem własnoręcznym, a podpisem elektronicznym.
,,Podpis osobisty", w oparciu o art. 2 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych, to zaawansowany podpis
elektroniczny w rozumieniu rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu
4
osobistego, którym jest poświadczenie elektroniczne przyporządkowujące dane, służące do walidacji
podpisu osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza.
4.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
notarialnie.
4.4. Do oferty Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
4.5. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia
ta powinna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem".
4.6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU:
5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna.
5.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego
na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.
5.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynie
do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści
Zapytania Ofertowego.
5.4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą
elektroniczną na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.
5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.
6. CENA OFERTY:
6.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Cena oferty - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany
zapłacić Wykonawcy za towar.
6.2. Cena powinna być skalkulowana w sposób jednoznaczny i powinna uwzględniać wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia, m.in.:
a) sukcesywną sprzedaż i dostawę transportem własnym, na swój koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia
do siedziby Zamawiającego,
b) wniesienie towaru do magazynu i jego rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika
upoważnionego przez Zamawiającego
c) marże, rabaty - jeżeli Wykonawca stosuje upusty cenowe
d) ubezpieczenie
e) podatek VAT (jeśli dotyczy)
f) cło (jeśli dotyczy),
g) podatek akcyzowy (jeśli dotyczy)
oraz wszystkie inne koszty nie wymienione wyżej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
6.3. Cena oferty to iloczyn ceny jednostkowej towaru i ilości asortymentu wskazanego w Zapytaniu
powiększona o wartość VAT.
Cena jednostkowa towaru - jest to cena ustalona za jednostkę określonego towaru, którego ilość jest
określona w jednostkach miar.
5
6.4. Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych.
6.5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty
doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć
zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, wskazuje
wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która z zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała
zastosowanie.
7. KRYTERIA OCENY OFERT:
7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
? najniższa cena - 100 %
7.2. Sposób oceny ofert:
kryterium ,,najniższa cena" jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
??? =
??
??? ? ??
gdzie:
Wpc - Wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena"
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które zostały złożone
Cof - cena brutto oferty badanej
Rc - ranga kryterium ,,najniższa cena" (100)
W kryterium ,,najniższa cena" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
8.6. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi
być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: ,,ZMIANA / WYCOFANIE".
6
8.7. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
8.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień
lub uzupełnień złożonej oferty.
9. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
UMOWY:
9.1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.
9.2. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest
do Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
10. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA:
Zamawiający jednocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę
wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są
miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację
przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
c) unieważnieniu postępowania.
oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.
11. INFORMACJE DODATKOWE:
11.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania Zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia
nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.2. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać
umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę
punktów.

Uwagi:
13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
? poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
? telefon: 17 780-01-39
b) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail
iod@szpital.mielec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę central wentylacyjnych,
modułów cyrkulacyjnych i nawiewników Bloku Operacyjnego i OAiT Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda
7
Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.30.24 prowadzonym w trybie postepowania o wartości poniżej kwoty
130.000,00 zł (Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu z
dnia 22.07.2022r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty
130.000,00 zł).
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2176),
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
? Adam Golba, Krzysztof Bujak- w sprawach merytorycznych
? Magdalena Darłak-Golec, Arkadiusz Brach - w sprawach formalno-prawnych

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.