Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
325z dziś
5181z ostatnich 7 dni
25138z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i obsługa awaryjnych systemów bezpieczeństwa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i obsługa awaryjnych systemów bezpieczeństwa

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury w Toruniu
ul. Przedzamcze 11/15
87-100 Toruń
powiat: Toruń
mdk@mdktorun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na konserwację i obsługę awaryjną systemów bezpieczeństwa w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Toruniu.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi konserwacji i obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji pożaru (SSP), telewizji przemysłowej (CCTV), sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz oświetlenia awaryjnego zainstalowanych w obiekcie Młodzieżowego Domu Kultury w Toruniu. Szczegółowa informacja o systemach zawarta została w załączniku 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Konserwacja w/w systemów polegać będzie na okresowym (zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik 1) sprawdzeniu i dokonaniu wszelkich niezbędnych czynności konserwacyjnych w zakresie systemów SSP, SSWiN ,CCTV oraz oświetlenia awaryjnego, w szczególności na:
a) sprawdzeniu instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń wszystkich systemów,
b) sprawdzeniu poprawności funkcjonowania urządzeń detekcyjnych, zasilających i sygnalizacyjnych (100% czujników),
c) sprawdzeniu poprawności funkcjonowania stanowisk sterowania i nadzoru,
d) skontrolowaniu poprawności zapisu rejestrowanych obrazów i zdarzeń w postaci próbnego odtworzenia nagrania,
e) wyczyszczeniu obudów i obiektywów kamer, czujników mchu i czujek dymu,
f) wykonaniu korekt ustawień urządzeń i parametrów systemów na wniosek użytkownika,
g) wykonaniu niezbędnych poprawek mających umożliwić prawidłowe działanie systemów,
h) sprawdzenie akumulatorów (pomiar rezystancji wewnętrznej oraz pojemności) oraz oświetlenia awaryjnego pod kontem czasu działania z wymaganymi parametrami jasności, sprawdzenie działania opraw w przypadku zaniku napięcia,
i) dokonywaniu na bieżąco wpisów do książek serwisowych systemów.
j) sprawdzenie poprawności połączenia sygnału wychodzącego do firmy obsługującej monitorowanie sytemu do straży pożarnej oraz firmy ochrony fizycznej.
k) wykonanie raportu z powyższych czynności z wyszczególnieniem i usytuowaniem niesprawnego urządzenia.

CPV: 50700000-1

Otwarcie ofert: 9. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:
1) Rozpatrzenie złożonych ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 25.04.2024 r. do godz. 12:00
2) Dopuszcza się złożenie oferty:
a) w formie pisemnej na adres: Młodzieżowy Dom Kultury, Ul. Przedzamcze 11/15, 87-100 Toruń (decyduje data i godz. wpływu do MDK),
b) w formie elektronicznej, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej (wersja pdf/skan) na adres email: mdk@mdktorun.pl.. decyduje data i godz. wpływu do MDK.
3) W przypadku złożenia oferty w formie papierowej Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie, która powinna być oznakowana następującym tekstem: ,,OFERTA NA KONSERWACJĘ I OBSŁUGĘ AWARYJNĄ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W TORUNIU", a następnie złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na wskazany powyżej adres. Liczy się data dostarczenia oferty na wskazany adres, a nie data nadania.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od 26.04.2024 do 31.12.2024

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia
l) Zapytanie ofertowe - do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Ofertę
w formie elektronicznej należy złożyć w formie skanu.
2) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką
w formie pisemnej.
3) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do Reprezentowania wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikająca z właściwego rejestru bądź na podstawie pełnomocnictwa.
4) Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką.
5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby określone w pkt 5 ppkt 3). Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
6) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
7) Wykonawca może zastrzec, które jego dokumenty nie będą ujawniane, ponieważ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913, z 2021 r. poz. 1655. ze zm.).
8) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę, której nie może zmienić.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi oferentami, których oferty nie zostały odrzucone.
10) Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
11) W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, zamawiający zawrze umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do oferty.
2) Podpisany załącznik nr 2 - informacja o systemach
3) Dokument potwierdzający prawo do reprezentacji - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
4) Zaparafowany załącznik nr 3 do zapytania - wzór umowy
5) Potwierdzenie należycie wykonanej usługi
6) Certyfikat przeszkolenia SSP SIEMENS
6. Informacje na temat zakresu wykluczenia. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z postępowania wyklucza się wykonawców którzy: są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym przy czym przez powiązania kapitałowe i osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli lub pozostawaniu w innym związku niż wskazane w lit. a-d jeżeli naruszają zasady konkurencyjności (w tym zasady wydatkowania środków publicznych).
7. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.w
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poda do wiadomości publicznej informację o wyborze wykonawcy za pośrednictwem umieszczenia informacji na strome http://mdktomn.naszbip.pl/
11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki pozwalające na ocenę zdolności wykonawcy do realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki:
a) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem
zamówienia;
b) Posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia;
c) Posiadać certyfikat przeszkolenia z zakresu przeglądów systemu/sprzętu SSP SIEMENS;
d) Wykazać realizację należycie wykonanej usługi z zakresu konserwacji jednego z czterech systemów objętych przedmiotem zamówienia w budynku użyteczności publicznej, tj.: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia (co najmniej jeden system).
e) Nie znajdować się w trudnej sytuacji ekonomicznej, nie jest prowadzone przeciwko firmie postępowanie egzekucyjne, nie jest w stanie upadłości, nie zalega z opłacaniem podatków i opiat oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

Punktacja w kryterium ceny ..C"
Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę uzyska maksymalną ilość punktów w tym kryterium 100 pkt. (waga kryterium 100%), natomiast pozostałe oferty odpowiednio mniej punktów wg następującego wzoru:
Liczba punktów C = (najniższa cena netto : cena netto badanej oferty) x 100 pkt.
Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taka samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa, niż cena wskazana w ofercie pierwotnej.
Cena oferty (netto) za zamówienie jest ceną ryczałtową, tj. obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia i musi być podana cyfrowo z wyodrębnieniem podatku VAT. Cena oferty winna być obliczona i zapisana zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1.
Wymienione wartości w ofercie (netto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miej se po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom zapytania ofertowego.
13. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności a w przypadku zmian dotyczących terminu, zakresu, wynagrodzenia i organizacyjnych w przypadkach wystąpienia następujących okoliczności:
1) Zmiany terminu wykonania umowy - w przypadkach gdy:
a. wystąpiły okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności oraz przyczyn wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron
umowy,
b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (np. klęska żywiołowa itp.),
c. powstały opóźnienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
d. zaistniały przyczyny uznane przez Zamawiającego za uzasadnione,
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty.
2) Zmiany wynagrodzenia
a. zmiany urzędowej stawki podatku VAT;
b. uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego.
3) Zmiany parametrów przedmiotu Umowy, nie prowadzące do zmiany charakteru Umowy, w szczególności konieczność realizacji Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w Zapytaniu ofertowym, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
Umowy,
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
14. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania
1) W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie mają przepisy wyłącznie
Kodeksu cywilnego.
2) Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. póz.
1129, 1598, z późn. zm.).

Kontakt:
10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
p. Katarzyna Całus kierownik gospodarczy, e-mail: kier.gosp@mdk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.