Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja pomieszczeń piwnicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja pomieszczeń piwnicznych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy
powiat: nyski
tel. 77 40 92 115/116
inw@glucholazy.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Głuchołazy
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 40 92 115/11
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
,,Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w PP nr 1 w Głuchołazach"

Cel zamówienia:

Zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego prace budowlane dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w PP nr 1 w Głuchołazach".

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres prac dla zadania pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w PP nr 1 w Głuchołazach" obejmuje m.in.:

wykonanie remontu ścian, w tym iniekcję poziomą ścian budynku metodą iniekcji krystalicznej,
gruntowanie podłoża,
położenie tynków renowacyjnych na ścianach,
położenie gładzi gipsowych na ścianach,
dwukrotne malowanie ścian,
prace montażowe instalacyjne c.o. i elektryczne,
montaż grzejników c.o.,
prace porządkowe,
wywiezienie gruzu.

Szczegółowy opis przedmiotowych robót budowlanych zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
Ofertę Wykonawca może złożyć:

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, Ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 25.04.2024r.

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja realizacji zadania:

Publiczne Przedszkole nr 1 w Głuchołazach, dz. nr 1367, Ul. M. Curie- Skłodowskiej 4, 48-340 Głuchołazy
Pożądany termin realizacji zamówienia: 31.05.2024 r.

Wymagania:
Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in.:

1) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją,

2) koszty badań i ekspertyz,

3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,

4) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,

5) koszty dozoru budowy,

6) koszty wywozu odpadów na wysypisko,

7) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,

8) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,

9) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,

10) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów, testów itp.

11) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy

Uwagi i obowiązki Wykonawcy:

1. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy

2. Wykonawca przed obiorem prac budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia atestów na materiały

zastosowane w trakcie modernizacji szatni

3. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty sprzętu, narzędzi oraz materiałów niezbędnych do realizacji

przedmiotu niniejszego zamówienia

4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością

5. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia

6. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów, które skutkują optymalizacją kosztów

7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz

uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do

przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w roboty budowlanej
Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

1) wynagrodzenie ryczałtowe,

2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń piwnicznych w PP nr 1 w Głuchołazach"

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Uwagi:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:

1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;

5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.

9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115/116

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.