mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu ul. Polna 109/111 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 56 653 82 82 kierownik.administracja@word.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 653 82 82 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości WORD w Toruniu" I OPIS PRZEDMIOTU. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ,,Wykonania mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości w WORD w Toruniu". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został zgodnie z załącznikiem 1. Specyfikacja techniczna. Rodzaj i kolor płyt: ? płyta meblowa laminowana dwustronnie - grubość 18 mm; ? blaty wykonane z płyty dwustronnie laminowanej - grubość 18 mm; ? kolor płyt : front/korpus/blat - szary ncs s 5000-n RAL 7037/ biały RAL 9001/ brzoza mainau U1733 -zgodnie z załączonym projektem. Lp. Nazwa opis wymiar ilość 1 Biurko narożne z szafką Blat z płyty dwustronnie laminowanej gr. 36mm. -stelaż lakierowany proszkowo na kolor biały (rama pod blatem z profilu 40x20mm, nogi o przekroju 50x50mm). Przelotka na kable w blacie. 1600/800xl400/600x750mm 2 szt. 2 Kontener mobilny Kontener mobilny z trzema równymi szufladami. Prowadnice z pełnym wysuwem i dociągiem. Uchwyt mały krawędziowy biały. 450x520x650mm 2 szt. 3 Komoda Komoda zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm. Drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty laminowanej gr. 18mm, w środku 2 półki przestawne. Szafa na stopkach. Szafa z uchwytami krawędziowymi bądź otwierana na,,tip on". 800x420xll00mm 2 szt. 4 Zestaw szaf ? lxSzafa zbudowana z płyty aminowanej gr. 18mm, drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty. W środku 5 półek przestawnych. Szafa na cokole. Uchwyty. -lxRegał zbudowany z płyty laminowanej gr. 18mm. W środku 5 półek przestawnych. Regał na cokole. 1200x420x2000mm 1 kpi 5 Zestaw szaf 3x Szafa zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm, drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty. 2800x420x2000mm 1 kpi W środku 5 półek przestawnych. Szafa na cokole. Uchwyty. -lxRegał zbudowany z płyty laminowanej gr. 18mm. W środku 5 półek przestawnych. Regał na cokole. 6 Komoda Komoda zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm.Drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty laminowanej gr. 18mm, w środku 2 półki przestawne. Szafa na stopkach. Szafa z uchwytami krawędziowymi bądź otwierana na ,,tip on". 800x420xll00mm 3 szt. CPV: 39130000-2, 45421153-1, 39143113-1, 39151300-8, 39298900-6 Dokument nr: ZA.262.10.2024 Specyfikacja: 3. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip2.word.torun.pl oraz do wglądu w siedzibie WORD Toruń, Ul. POLNA 109/111, pokój A10, telefon: 56 653 82 52, w godz.ch od 8:00 do 14:00. Składanie ofert: II. Terminy. 1. Ofertę należy przesłać do dnia 25 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu Ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Toruniu." Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania usługi: od 14.06.2024 r. do 18.06.2024 r. Wymagania: 5. Zamawiający sugeruje odbycie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji usługi) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, jednakże nie jest to konieczne 2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys / wypełniony formularz ofertowy uwzględniający wszystkie koszta - Załącznik nr 3. 3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w pełnym zakresie. 6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami umowy - wzór umowy stanowi załącznik 4. IIIKryteria 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty zakupu, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, opisem przedmiotu. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena 90% 2. Gwarancja 10% 4. Ocena zostanie wyliczona, stosując zasadę, iż oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma najwyższą punktację jest ofertą najkorzystniejszą. 3.1.4 Ocena oferty zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: E = C + G Gdzie: E - łączna liczba punktów, jakie uzyskała oferta. C- liczba punktów w kryterium - cena. G - liczba punktów w kryterium - udzielenie gwarancji pełnej. 3.1.5. Punktacja w poszczególnych kryteriach: 3.1.5.a Kryterium - cena: C = Cn/Cb x 90% x 100 Gdzie: Cn - najniższa cena oferty brutto Cb - cena brutto oferty badanej 3.1.5.b. Kryterium - gwarancja pełna Maksymalna ilość punktów za kryterium gwarancja wynosi 10 pkt. Zamawiający nie dopuszcza krótszego okresu gwarancji pełnej niż 12 miesięcy. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji pełnej krótszej niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona. Punktacja: 12 miesięcy - O punktów; 24 miesięcy - 2 punktów; 36 miesięcy - 4 punktów; 48 miesięcy - 6 punktów; 60 miesięcy - 10 punktów; Więcej niż 60 miesięcy - 10 punktów. W przypadku nie wskazania okresu gwarancji w ofercie, przyjmuje się okres minimalny tj. 12 miesięcy i nie przyznaje się punktów w tym kryterium (0 pkt). 3.1.6 Ocena oferty w powyższych kryteriach odbywać się będzie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w przesłanej ofercie. IV. Sposób opakowania i dostarczenia oferty. 1. Ofertę należy przesłać do dnia 25 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach WORD w Toruniu." 2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys uwzględniający wszystkie koszta. 3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Załączniki: Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna. Załącznik nr 2 - Rzut, wizualizacja. Załącznik nr 3 - formularz ofertowy. Załącznik nr 4 - wzór umowy. Zamawiający informuje, że nabór ofert/y nie jest jednoznaczny z koniecznością wyboru oferenta i podpisaniem umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024