Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
9z dziś
4869z ostatnich 7 dni
24826z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Toruniu
ul. Polna 109/111
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 653 82 82
kierownik.administracja@word.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 653 82 82
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości WORD w Toruniu"
I OPIS PRZEDMIOTU.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ,,Wykonania mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości w WORD w Toruniu".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został zgodnie z załącznikiem 1.
Specyfikacja techniczna.
Rodzaj i kolor płyt: ? płyta meblowa laminowana dwustronnie - grubość 18 mm; ? blaty wykonane z płyty dwustronnie laminowanej - grubość 18 mm; ? kolor płyt : front/korpus/blat - szary ncs s 5000-n RAL 7037/ biały RAL 9001/ brzoza mainau U1733 -zgodnie z załączonym projektem.
Lp. Nazwa opis wymiar ilość
1 Biurko narożne z szafką Blat z płyty dwustronnie laminowanej gr. 36mm. -stelaż lakierowany proszkowo na kolor biały (rama pod blatem z profilu 40x20mm, nogi o przekroju 50x50mm). Przelotka na kable w blacie. 1600/800xl400/600x750mm 2 szt.
2 Kontener mobilny Kontener mobilny z trzema równymi szufladami. Prowadnice z pełnym wysuwem i dociągiem. Uchwyt mały krawędziowy biały. 450x520x650mm 2 szt.
3 Komoda Komoda zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm. Drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty laminowanej gr. 18mm, w środku 2 półki przestawne. Szafa na stopkach. Szafa z uchwytami krawędziowymi bądź otwierana na,,tip on". 800x420xll00mm 2 szt.
4 Zestaw szaf ? lxSzafa zbudowana z płyty aminowanej gr. 18mm, drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty. W środku 5 półek przestawnych. Szafa na cokole. Uchwyty. -lxRegał zbudowany z płyty laminowanej gr. 18mm. W środku 5 półek przestawnych. Regał na cokole. 1200x420x2000mm 1 kpi
5 Zestaw szaf 3x Szafa zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm, drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty. 2800x420x2000mm 1 kpi
W środku 5 półek przestawnych. Szafa na cokole. Uchwyty. -lxRegał zbudowany z płyty laminowanej gr. 18mm. W środku 5 półek przestawnych. Regał na cokole.
6 Komoda Komoda zbudowana z płyty laminowanej gr. 18mm.Drzwi rozwierane dwuskrzydłowe z płyty laminowanej gr. 18mm, w środku 2 półki przestawne. Szafa na stopkach. Szafa z uchwytami krawędziowymi bądź otwierana na ,,tip on". 800x420xll00mm 3 szt.

CPV: 39130000-2, 45421153-1, 39143113-1, 39151300-8, 39298900-6

Dokument nr: ZA.262.10.2024

Specyfikacja:
3. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip2.word.torun.pl oraz do wglądu w siedzibie WORD Toruń, Ul. POLNA 109/111, pokój A10, telefon: 56 653 82 52, w godz.ch od 8:00 do 14:00.

Składanie ofert:
II. Terminy.
1. Ofertę należy przesłać do dnia 25 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu Ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach księgowości w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Toruniu."

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania usługi: od 14.06.2024 r. do 18.06.2024 r.

Wymagania:
5. Zamawiający sugeruje odbycie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji usługi) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, jednakże nie jest to konieczne
2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys / wypełniony formularz ofertowy uwzględniający wszystkie koszta - Załącznik nr 3.
3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania w pełnym zakresie.
6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami umowy - wzór umowy stanowi załącznik 4.
IIIKryteria
1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty zakupu, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, opisem przedmiotu.
3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena 90%
2. Gwarancja 10%
4. Ocena zostanie wyliczona, stosując zasadę, iż oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma najwyższą punktację jest ofertą najkorzystniejszą. 3.1.4 Ocena oferty zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: E = C + G
Gdzie:
E - łączna liczba punktów, jakie uzyskała oferta.
C- liczba punktów w kryterium - cena.
G - liczba punktów w kryterium - udzielenie gwarancji pełnej.
3.1.5. Punktacja w poszczególnych kryteriach: 3.1.5.a
Kryterium - cena:
C = Cn/Cb x 90% x 100
Gdzie:
Cn - najniższa cena oferty brutto Cb - cena brutto oferty badanej
3.1.5.b.
Kryterium - gwarancja pełna
Maksymalna ilość punktów za kryterium gwarancja wynosi 10 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza krótszego okresu gwarancji pełnej niż 12 miesięcy.
W przypadku zaproponowania przez wykonawcę okresu gwarancji pełnej krótszej niż 12
miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Punktacja:
12 miesięcy - O punktów;
24 miesięcy - 2 punktów;
36 miesięcy - 4 punktów;
48 miesięcy - 6 punktów;
60 miesięcy - 10 punktów;
Więcej niż 60 miesięcy - 10 punktów.
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji w ofercie, przyjmuje się okres minimalny tj. 12 miesięcy i nie przyznaje się punktów w tym kryterium (0 pkt).
3.1.6 Ocena oferty w powyższych kryteriach odbywać się będzie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w przesłanej ofercie.
IV. Sposób opakowania i dostarczenia oferty.
1. Ofertę należy przesłać do dnia 25 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00 na adres mailowy: kierownik.administracja@word.torun.pl lub pocztowy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Toruniu ul. Polna 109/111, 87-100 Toruń z dopiskiem: Oferta na wykonanie usługi ,,Wykonanie mebli biurowych w pomieszczeniach WORD w Toruniu."
2. Do oferty należy dostarczyć kosztorys uwzględniający wszystkie koszta.
3. Do oferty należy załączyć poświadczoną kopię aktualnego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Specyfikacja techniczna. Załącznik nr 2 - Rzut, wizualizacja. Załącznik nr 3 - formularz ofertowy. Załącznik nr 4 - wzór umowy.
Zamawiający informuje, że nabór ofert/y nie jest jednoznaczny z koniecznością wyboru oferenta i podpisaniem umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.