Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
313z dziś
5169z ostatnich 7 dni
25126z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowych kontroli budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowych kontroli budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku
ul Bitwy Warszawskiej 1
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
Tel. 59 848 89 30, Faks: 59 841 54 03., 609 801 068, 609 819 575
mzk@mzk.slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 59 848 89 30, F
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie okresowych kontroli budynków Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku spełniających wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt 1 i 3 Prawa budowlanego
ROZDZIAŁ III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych kontroli:
1) spełniających wymogi art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlanego (przegląd okresowy roczny) i dotyczących n/w budynków Zamawiającego:
a) budynek administracyjno-warsztatowy położony w Kobylnicy przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica, o powierzchni zabudowy 3 883,28 m2;
b) budynek dyspozytorni położony w Słupsku przy Ul. Bitwy Warszawskiej 1, 76-200 Słupsk, o powierzchni zabudowy 95,89 m2;
c) budynek dyspozytorni położony w Słupsku przy Ul. Szczecińskiej 41, 76-200
w Słupsku, o powierzchni zabudowy 97,20 m2 ;
d) budynek stacji paliw położony w Kobylnicy przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica, o powierzchni zabudowy 156,00 m2 ;
e) budynek portierni położony w Kobylnicy przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica 39,00 m2;
f) budynek magazynowy (magazyn odpadów) położony w Kobylnicy przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica, o powierzchni zabudowy 93,40 m2;
w terminie do 1 grudnia 2024 r.
2) spełniających wymogi art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy z dn. 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i dotyczących budynku administracyjno-warsztatowego położonego przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica o powierzchni zabudowy 3 883,28 m2,
w terminach do 31 maja 2024 r. oraz 30 listopada 2024 r.

Powyższe kontrole polegają na sprawdzeniu:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
tj. dotyczą zakresu określonego w art. 62 ust. 1 pkt 1 a i b Prawa budowlanego.

Zamawiający informuje, że kontrole instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - z art. 62 ust. 1 pkt 1 a i b Prawa budowlanego
są wykonywane przez Spółkę poza zakresem niniejszego zamówienia.

Kontrole przeprowadzają osoba/y posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa oraz wiedzę i doświadczenie z zakresu Prawa budowlanego niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych kontroli. Oświadczenie w powyższym zakresie znajduje się w formularzu ofertowym.

Dokument nr: 5/TG/2024

Składanie ofert:
ROZDZIAŁ IX - MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 26 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą brały udziału w konkursie ofert. Decydujące znaczenie do złożenia oferty w terminie ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego,
a nie data wysłania oferty z programu do obsługi poczty elektronicznej Wykonawcy.
2. Oferty należy przesłać w formie elektronicznej - na adres mzk@mzk.slupsk.pl.
3. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wykonawców na swojej stronie internetowej.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ IV - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Kontrole winny być przeprowadzone w następujących terminach
1) kontrole spełniające wymogi art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (przegląd okresowy roczny) dla wszystkich budynków wymienionych
w Rozdziale III pkt 1 - w terminie do 1 grudnia 2024 r.
2) kontrole spełniające wymogi art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (przegląd okresowy roczny) - dla budynku administracyjna warsztatowego położonego w Kobylnicy przy Ul. Jolanty Szczypińskiej 36, 76-251 Kobylnica,
o powierzchni zabudowy 3 883,28 m2, w terminach do:
a) do 31 maja 2024 r.
b) do 30 listopada 2024 r.

Wymagania:
RODZIAŁ II - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie kodeksu cywilnego oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2023.1605 t.j. ze zm.)
ROZDZIAŁ VI - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wymaga:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej na wszystkich nieruchomościach wskazanych
w Rozdziale III ogłoszenia o zamówieniu;
2) przeprowadzenia kontroli przez osobę/y posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa oraz wiedzę i doświadczenie z zakresu Prawa budowlanego niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych kontroli.

Oświadczenia w powyższym zakresie znajdują się w formularzu ofertowym.

Wizję lokalną można umówić pod nr 609 801 068 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

RODZIAŁ VII - TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

ROZDZIAŁ VIII - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Na ofertę składają się:
1) wypełniony formularz ofertowy;
2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę albo osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika
z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych, Wykonawca obowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo.
3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z uczestnictwem w niniejszym postępowaniu.
4. Wszelkie uwagi i niejasności powinny być wyjaśnione z Zamawiającym przed terminem składania ofert.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania skanu oferty, bez konieczności opatrywania jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

ROZDZIAŁ X - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
W ofercie należy podać ryczałtową cenę netto, za realizację usługi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

ROZDZIAŁ XI - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
W wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny netto obliczonej zgodnie
z postanowieniami rozdziału poprzedniego.

ROZDZIAŁ XII - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty, jak również prowadzenia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi lub niektórymi Wykonawcami, w tym także po złożeniu ofert.
Termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury. Prawo do wystawienia faktury Wykonawca nabywa wykonaniu każdej kontroli objętej niniejszym zamówieniem.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XII - INFORMACJE DOTYCZĄCE RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - dalej: RODO), Zamawiający informuje osoby fizyczne, których dane zamieszczone zostaną w dokumentacji postępowania złożonej Miejskiemu Zakładowi Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przez wykonawców, że:
1) Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku (76-200), ul. Bitwy Warszawskiej 1, KRS: 0000002203, NIP: 8390410217, REGON: 771486860, tel.: (59) 84 89 300 faks: (59) 841 71 49, e-mail: mzk@mzk.slupsk.pl jest Administratorem Danych osób fizycznych, w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, posiadanych wskutek ogłoszenia zamówienia publicznego i realizowania procedur wyłonienia wykonawcy w zakresie i trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2) Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przetwarza dane osobowe,
o których mowa w pkt. 1, w niżej wskazanych celach oraz na następujących podstawach prawnych:
o w celu udokumentowania działań i wymogów proceduralnych związanych z przeprowadzeniem ogłoszonego postępowania o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy na wykonanie usług, objętych przedmiotem umowy z wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę;
o w celu uaktualniania i korygowania danych osobowych uczestników postępowania, jak również kontaktowania się z nimi w sprawach wniosków, skarg, postulatów
w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
o w celach dowodowych będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych polegającego na zabezpieczeniu informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
o w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3) Osobom, których dane Zamawiający przetwarza przysługują prawa:
o dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
o sprostowania (poprawiania) danych (skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą - uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą - podstawa prawna art. 8a ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych);
o wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie (jeśli zgoda była podstawą przetwarzania danych);
o usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO);
o do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 18 RODO). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
o do przenoszenia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 20 RODO);
o wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 21 RODO).
4) Osobie, której dane Zamawiający przetwarza, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna że przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.
z siedzibą w Słupsku narusza przepisy RODO.
5) Dotyczące Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku, w tym profilowaniu.
6) Administrator Danych przechowywał będzie Państwa dane osobowe:
o przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania lub do czasu przedawnienia roszczeń;
o w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych przez okres do czasu złożenia przez sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania danych do końca okresu niezbędnego do ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
7) Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej,
w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz podwykonawcom związanym z naszą Spółką umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. kancelarie radców prawnych, firmy zapewniające Spółce obsługę informatyczną.
8) Administrator Danych, deklaruje że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym skontaktować można się:
o telefonicznie: 609 819 575,
o drogą elektroniczną: kjanczuk@mzk.slupsk.pl,
o osobiście w siedzibie Spółki po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania drogą telefoniczną.

Kontakt:
ROZDZIAŁ V - INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski i informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać e-mailem - na adres: mzk@mzk.slupsk.pl;
2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w sprawach merytorycznych - Danuta Zajko, tel. 609 801 068, email: dzajko@mzk.slupsk.pl
2) w sprawach formalnych - Krzysztof Janczuk, tel. 609 819 575,
e-mail: kjanczuk@mzk.slupsk.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.