Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi wewnętrznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi wewnętrznej

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jabłonna Lacka
ul. Targowa 4
08-304 Jabłonna Lacka
powiat: sokołowski
tel. 25 50 65 530
Województwo: mazowieckie
Miasto: Jabłonna Lacka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 25 50 65 530
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej w Bujałach-Gniewoszach (skrzyżowanie dz. nr 248 i 553)"
II. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Bujały-Gniewosze.
2.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiący integralną część niniejszego zapytania ofertowego.

Dokument nr: IZP.271.2.17.2024

Składanie ofert:
X. Miejsce składania ofert
1.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23.04.2024r. o godz. 10:00
2.
Ofertę cenową należy:
a)
złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Jabłonna Lacka Ul. Targowa 4, 08-304 Jabłonna Lacka w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Przebudowa drogi wewnętrznej w Bujałach-Gniewoszach (skrzyżowanie dz. nr 248 i 553)"
b)
przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@jablonnalacka.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Termin zakończenia całości przedmiotu umowy: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy

Wymagania:
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców
Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia 84 miesięcznej gwarancji.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego
2)
kosztorys ofertowy.

XI. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku gdy:
1. Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego ,
2. Została złożona przez Wykonawcę:
a) niespełniającego warunki udziału w postępowaniu,
b) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
3. Została złożona po terminie składania ofert.
XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIII. Prawo do unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn.
XIV. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
VII. Kryteria oceny ofert oraz informacji o wagach punktowych lub procentowych Kryterium - cena brutto - 100 %
VIII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
1.
Cena ofert musi zawierać wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków oraz ewentualnych upustów i rabatów,
2.
W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena
Ilość punków badanej oferty = -------------------------------------- x 100 punktów
cena oferty badanej
3.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg podanego wzoru.
XV. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jabłonna Lacka reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Targowa 4, 08-304 Jabłonna Lacka, e-mail: gmina@jablonnalacka.com.pl, tel. 25 50 65 530.
2)
Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, który jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl
3)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty obligującej do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. Dane osobowe osoby upoważnionej do reprezentowania będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ułatwienia kontaktu w sprawach związanych ze złożoną ofertą.
4)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy administratora danych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych.
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami prawa, w tym przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6)
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia. Podanie danych kontaktowych jest dobrowolne.
7)
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8)
Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody - zgodę można cofnąć osobiście lub wysyłając pisemne oświadczenie na adres korespondencyjny administratora danych. Załączniki:

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Grzegorz Przesmycki, tel. 25 506 55 43,
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 08:00-16:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.