wielkopolskie (KÓRNIK)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Białymstoku ul. Słonimska 1 15-950 Białystok powiat: Białystok tel.: 85 879 7979, tel. (85) 879 7443 dgk@um.bialystok.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 85 879 7979, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z wykazem i lokalizacją istniejącego wyposażenia) zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. 3) Wykaz i lokalizację budek lęgowych, domków dla wiewiórek, domków dla owadów pożytecznych zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. 4) Zakres przedmiotu zamówienia przedstawia poniższa tabela: L.p. Rodzaj prac Przewidywana ilość 2024r. 2025r. Łącznie 1 Naprawa uszkodzeń 1 szt. budki (każdego rodzaju z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) polegająca na wymianie drewnianego elementu np. daszek, zmniejszenie otworu wlotowego itp. 30 szt. 30 szt. 60 szt. 2 Naprawa uszkodzeń 1 szt. domku dla wiewiórki polegająca na wymianie daszku, elementów drewnianych itp. 1 szt. 1 szt. 2 szt. 3 Naprawa uszkodzeń 1 szt. platformy wypoczynkowej dla ptaków polegająca na uzupełnieniu styropianu, kotwicy, impregnacji, wymianie siatki itp. 0 szt. 1 szt. 1 szt. 4 Przewieszenie 1 szt. budki (każdego rodzaju z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) /domku dla wiewiórki na inne drzewo 50 szt. 50 szt. 100 szt. 5 Wymiana 1 szt. opaski mocującej budkę (każdego rodzaju z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) / domek dla wiewiórki na drzewie 100 szt. 100 szt. 200 szt. 6 Usunięcie 1 szt. gniazda os lub szerszeni z budki (każdego rodzaju) /domku dla wiewiórek 50 szt. 0 szt. 50 szt. 7 Usunięcie chwastów, uzupełnienie żwiru i piasku na powierzchni 1 szt. platformy pływającej tzw. ,,wyspy pływającej" 1 szt. 10 szt. 11 szt. 8 Naprawa systemu kotwiczącego 1 szt. platformy pływającej tzw. ,,wyspy pływającej" polegająca na wymianie zawiesi (linka stalowa nierdzewna, okucia, kausze, szekle, ściski) 1 szt. 1 szt. 2 szt. 9 Oczyszczanie 1 szt. budki (każdego rodzaju z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) 236 szt. 0 szt. 236 szt. 10 Oczyszczanie 1 szt. domku dla wiewiórki 15 szt. 0 szt. 15 szt. 11 Oczyszczanie 1 szt. kosza lęgowego dla kaczek 2 szt. 0 szt. 2 szt. 12 Oczyszczanie 1 szt. platformy wypoczynkowej dla ptaków 6 szt. 0 szt. 6 szt. 13 Oczyszczanie 1 szt. budki lęgowej dla jerzyka 15 szt. 0 szt. 15 szt. 14 Oczyszczanie 1 szt. wieży dla nietoperzy na Skwerze ks. H. Szlegiera 1 szt. 0 szt. 1 szt. 15 Miesięczne utrzymanie 1 szt. domku dla owadów pożytecznych- kontrole min 1 raz w tygodniu (w całym okresie obowiązywania umowy) 144 ryczałtów 72 ryczałty 216 ryczałtów 16 Sporządzenie raportu z okresu lęgowego ptaków i zasiedlenia domków dla wiewiórek 1 raport 0 raportów 1 raport 17 Bieżący monitoring wyposażenia dla ptaków (ryczałt miesięczny)- kontrole min 1 raz w tygodniu 8 ryczałtów 4 ryczałty 12 ryczałtów 5) Prace określone w ppkt 4 l.p. tabeli od 1-14 będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego protokołem konieczności w trakcie realizacji umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia, w tym w szczególności np. zakup drabiny, łódki / pontonu. CPV: 98390000-3, 90600000-3, 43325000-7 Dokument nr: DGK-IV.271.38.2024 Składanie ofert: Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub pisemnie. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: dgk@um.bialystok.pl do dnia 24 / 04 /2024r. do godz. 10 : 00 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: od 02.05.2024 r do 30.04.2025 r., w tym: 1) prace o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 9-14 tabeli (po sezonie lęgowym) do dnia 31 października 2024 r., 2) prace, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 16 tabeli do dnia 15 listopada 2024 r. Wymagania: 3. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa brutto 100%. 1) za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową brutto (COF); 2) jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych; 3) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 4. Warunki udziału: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 5. Wymagane dokumenty w ofercie: 1) formularz ofertowy zawierający cenę ofertową brutto za realizację zamówienia uwzględniającą należny podatek VAT (załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu), 2) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 4) inne dokumenty (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10. Zamawiający po otwarciu ofert opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach. 11. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto z zastrzeżeniem pkt 15). 14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia. 15. Zamawiający poprawi w treści oferty: 1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie, 2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli Wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 16. Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryteria oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17. 17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie. 18. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie. 19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej. 20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu Wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu. 21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 532/22 Uwagi: 22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych: Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119.2016., str. 1, sprost. Dz. Urz. UE L127.2018., str. 2, sprost. Dz. Urz. UE L74 s.35 z 2021 r.), zwanego RODO, informuję, że: 1) Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok; 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta; 4) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności osobom, których dane zostały zawarte w ofercie; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana - w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO; b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO; c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO; d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO; e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO. 7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty; 9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Kontakt: 12. Osobą do kontaktu z Wykonawcami jest: - Pani Ewa Kotlarska- Łucka, tel. (85) 879 7443, e- mail: dgk@um.bialystok.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024