Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-950 Białystok
powiat: Białystok
tel.: 85 879 7979, tel. (85) 879 7443
dgk@um.bialystok.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 85 879 7979, t
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z wykazem i lokalizacją istniejącego wyposażenia) zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
3) Wykaz i lokalizację budek lęgowych, domków dla wiewiórek, domków dla owadów pożytecznych zawiera załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
4) Zakres przedmiotu zamówienia przedstawia poniższa tabela:
L.p.
Rodzaj prac
Przewidywana ilość

2024r.
2025r.
Łącznie
1
Naprawa uszkodzeń 1 szt. budki (każdego rodzaju
z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) polegająca na wymianie drewnianego elementu np. daszek, zmniejszenie otworu wlotowego itp.
30 szt.
30 szt.
60 szt.
2
Naprawa uszkodzeń 1 szt. domku dla wiewiórki polegająca na wymianie daszku, elementów drewnianych itp.
1 szt.
1 szt.
2 szt.
3
Naprawa uszkodzeń 1 szt. platformy wypoczynkowej dla ptaków polegająca na uzupełnieniu styropianu, kotwicy, impregnacji, wymianie siatki itp.
0 szt.
1 szt.
1 szt.
4
Przewieszenie 1 szt. budki (każdego rodzaju
z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) /domku
dla wiewiórki na inne drzewo
50 szt.
50 szt.
100 szt.
5
Wymiana 1 szt. opaski mocującej budkę (każdego rodzaju z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka) / domek dla wiewiórki na drzewie
100 szt.
100 szt.
200 szt.
6
Usunięcie 1 szt. gniazda os lub szerszeni z budki (każdego rodzaju) /domku dla wiewiórek
50 szt.
0 szt.
50 szt.
7
Usunięcie chwastów, uzupełnienie żwiru i piasku
na powierzchni 1 szt. platformy pływającej tzw. ,,wyspy pływającej"
1 szt.
10 szt.
11 szt.
8
Naprawa systemu kotwiczącego 1 szt. platformy pływającej tzw. ,,wyspy pływającej" polegająca
na wymianie zawiesi (linka stalowa nierdzewna, okucia, kausze, szekle, ściski)
1 szt.
1 szt.
2 szt.
9
Oczyszczanie 1 szt. budki (każdego rodzaju
z wyłączeniem budki lęgowej dla jerzyka)
236 szt.
0 szt.
236 szt.
10
Oczyszczanie 1 szt. domku dla wiewiórki
15 szt.
0 szt.
15 szt.
11
Oczyszczanie 1 szt. kosza lęgowego dla kaczek
2 szt.
0 szt.
2 szt.
12
Oczyszczanie 1 szt. platformy wypoczynkowej
dla ptaków
6 szt.
0 szt.
6 szt.
13
Oczyszczanie 1 szt. budki lęgowej dla jerzyka
15 szt.
0 szt.
15 szt.
14
Oczyszczanie 1 szt. wieży dla nietoperzy na Skwerze ks. H. Szlegiera
1 szt.
0 szt.
1 szt.
15
Miesięczne utrzymanie 1 szt. domku dla owadów pożytecznych- kontrole min 1 raz w tygodniu (w całym okresie obowiązywania umowy)
144 ryczałtów
72 ryczałty
216 ryczałtów
16
Sporządzenie raportu z okresu lęgowego ptaków
i zasiedlenia domków dla wiewiórek
1 raport
0 raportów
1 raport
17
Bieżący monitoring wyposażenia dla ptaków (ryczałt miesięczny)- kontrole min 1 raz w tygodniu
8 ryczałtów
4 ryczałty
12 ryczałtów

5) Prace określone w ppkt 4 l.p. tabeli od 1-14 będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego protokołem konieczności w trakcie realizacji umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia, w tym w szczególności np. zakup drabiny, łódki / pontonu.

CPV: 98390000-3, 90600000-3, 43325000-7

Dokument nr: DGK-IV.271.38.2024

Składanie ofert:
Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub pisemnie.
Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: dgk@um.bialystok.pl
do dnia 24 / 04 /2024r. do godz. 10 : 00

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: od 02.05.2024 r do 30.04.2025 r., w tym:
1) prace o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 9-14 tabeli (po sezonie lęgowym) do dnia
31 października 2024 r.,
2) prace, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 16 tabeli do dnia 15 listopada 2024 r.

Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa brutto 100%.
1) za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową brutto (COF);
2) jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych;
3) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. Warunki udziału:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Wymagane dokumenty w ofercie:
1) formularz ofertowy zawierający cenę ofertową brutto za realizację zamówienia uwzględniającą należny podatek VAT (załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu),
2) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
4) inne dokumenty (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Zamawiający po otwarciu ofert opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona
i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach.
11. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto z zastrzeżeniem pkt 15).
14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia.
15. Zamawiający poprawi w treści oferty:
1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli Wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
16. Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryteria oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17.
17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie.
18. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie.
19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej.
20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu Wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu.
21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 532/22

Uwagi:
22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119.2016., str. 1, sprost. Dz. Urz. UE L127.2018., str. 2, sprost. Dz. Urz. UE L74 s.35 z 2021 r.), zwanego RODO, informuję, że:
1) Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski
w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a
(w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta;
4) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym
(np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane
na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności osobom, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana - w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO;
e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;
9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Kontakt:
12. Osobą do kontaktu z Wykonawcami jest:
- Pani Ewa Kotlarska- Łucka, tel. (85) 879 7443, e- mail: dgk@um.bialystok.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.