dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż i dostarczenie gotowych do użytku, fabrycznie nowych krzeseł/foteli biurowych, obrotowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skarb Państwa - Rządowe Centrum Legislacji UL. KRUCZA 36/WSPÓLNA 6 00-522 WARSZAWA powiat: Warszawa zamowienia_wzp@rcl.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | WARSZAWA |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: 2.1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie gotowych do użytku, fabrycznie nowych krzeseł/foteli biurowych, obrotowych w ilości 34 sztuk. 2.2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych, nieregenerowanych, wolnych od wad, pełnowartościowych, w pierwszym gatunku, nie noszących znamion użytkowania, wykonanych w taki sposób i z takich materiałów, aby zapewniały długoletnią trwałość oraz gotowych do użytku krzeseł/foteli biurowych, obrotowych w ilości 34 sztuk. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia produktów do montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dokument nr: RCL.BDG.2711.54/2024, 14/2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 24 kwietnia 2024 r. do godz.: 1000. Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres: zamowienia_wzp@rcl.gov.pl (należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 6 zapytania). Miejsce i termin realizacji: 3.Miejsce wykonania zamówienia: DOSTAWA i wniesienie we wskazane miejsce w siedzibie Zamawiającego - Ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa. 4.Terminy wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia: do 16 maja 2024 r. w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Wymagania: 5.Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 6. Dokumenty wymagane od Wykonawcy (zawartość oferty): 6.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 6.2. Dokumenty rejestrowe firmy (odpis KRS, wydruk CEiDG, PESEL właściciela w wypadku działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący, jako Spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki). 6.3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów 1(Zamawiający dopuszcza dostarczenie/przesłanie katalogów producenta z zaznaczeniem konkretnie oferowanych foteli). 7. 7.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Uwagi końcowe: 10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyny. 10.2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami. 10.4. Wykonawcom uczestniczącym w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania albo jego unieważnienia. 10.5. Ocena zgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie wykonawca zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami. 10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji. 410.7. W zapytaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.). Ocena zaistnienia wyżej wymienionej podstawy wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w załączniku nr 2 do zapytania ofertowe (Formularz oferty). 10.8. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Centrum do zawarcia umowy, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720). Uwagi: 9.Informacja o przetwarzaniu przez Zamawiającego danych osobowych w celu wyboru najkorzystniejszej oferty W wykonaniu obowiązków informacyjnych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako ,,RODO", Rządowe Centrum Legislacji uprzejmie informuje: 1. W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe 14/2024, Rządowe Centrum Legislacji, jako Zamawiający otrzymało od podmiotów zainteresowanych dostawą, oferty zawierające w swej treści dane osób fizycznych, które złożyły oferty we własnym imieniu, oraz osób reprezentujących oferenta (w szczególności imię, nazwisko, stanowisko służbowe, miejsce zatrudnienia, dane zawarte w dokumentach potwierdzających prowadzenie określonej działalności), a także osób wskazanych do kontaktu w prowadzonym postępowaniu zmierzającym do wyboru najkorzystniejszej oferty (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu). 2. Administratorem danych osobowych otrzymanych w okolicznościach wskazanych w pkt 1 jest Rządowe Centrum Legislacji z siedzibą w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6. Kontakt z Administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest za pomocą: o podań składanych w formie papierowej w siedzibie urzędu albo listownie na adres siedziby urzędu: ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00 - 522 Warszawa, o wiadomości e-mail wysyłanych na adres: kancelaria@rcl.gov.pl. 3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym związanych z korzystaniem z praw przysługujących osobie, której dane dotyczą. Kontakt możliwy jest za pomocą: o podań składanych w formie papierowej w siedzibie urzędu albo listownie na adres siedziby urzędu: ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00 - 522 Warszawa (ze wskazaniem na kopercie: ,,Inspektor Ochrony Danych"), 24. 5. 6. 7. 8. 9. 10. o wiadomości e-mail wysyłanych na adres: iod@rcl.gov.pl. Dane osób fizycznych, które złożyły oferty we własnym imieniu, będą przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest, bowiem niezbędne do rozpatrzenia ofert złożonych przez oferentów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a zatem następuje w celu zawarcia umowy. Dane osób reprezentujących oferenta, a także osób wskazanych przez oferenta, jako osoby do kontaktu, będą przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest, bowiem niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Należyte zabezpieczenie i ochrona tych interesów wymaga, aby dane osobowe wskazane w pkt 1 były przetwarzane przez Administratora w celu rozpatrzenia złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, bieżącego kontaktu w toku postępowania z osobami wyznaczonymi przez oferentów, oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrony przed roszczeniami. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1, będą upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora, a także uprawnione osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z prowadzonym postępowaniem ofertowym. Mogą nimi być także podmioty, które realizują dla Administratora usługi z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa danych, obsługi IT, rozliczania płatności lub obsługi prawnej. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania postępowania ofertowego oraz następujący po nim okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizacji. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po upływie okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte. Administrator nie będzie wykorzystywał danych osobowych, o których mowa w pkt 1, w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Na warunkach określonych w przepisach RODO przysługuje Pani/Panu: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz informacji o przetwarzaniu tych danych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana/y do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania i ułatwienie wyszukania danych osobowych), o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 3o o o o o na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia Pani/Pana danych osobowych - jednakże z istotnymi wyłączeniami określonymi w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 20 RODO prawo do otrzymania od Administratora przetwarzanych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, a także żądania przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi - uprawnienie przysługuje osobom, których dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, na podstawie art. 21 ust. 1 RODO prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO; sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie; można go wnieść wyłącznie z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą; wnoszący sprzeciw powinien precyzyjnie wskazać przyczyny swojego żądania oraz wykazać ich związek ze szczególną sytuacją, w jakiej się znajduje; przyczyny te powinny uzasadniać konieczność zaprzestania przetwarzania danych wnoszącego sprzeciw; wniesienie sprzeciwu powoduje, że Administrator nie będzie już mógł przetwarzać danych osoby, która skorzystała z prawa sprzeciwu, chyba, że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania danych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Kontakt: 8.Osoba ze strony Zamawiającego wyznaczona do kontaktu: Pan Marcin Strzelczyk - e-mail: mstrzelczyk@rcl.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024