Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
132z dziś
4988z ostatnich 7 dni
24944z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czarna
Dworcowa 6
39-215 Czarna
powiat: dębicki
janusz.inwestycje@czarna.com.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917914
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czarna
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Koszenie odbywać się będzie wzdłuż dróg powiatowych i gminnych:
1) orientacyjna długość dróg powiatowych na terenie gminy - 60 km,
2) orientacyjna długość dróg gminnych gminy - 95 km,
3) zakres robót obejmuje również poza koszeniem poboczy, koszenie skarp rowów przydrożnych jak i pasa poza rowami;
3. Łączna przewidywana długość poboczy do skoszenia w 2024 r. - drogi gminne 1400 km, drogi powiatowe 1100 km (suma wszystkich przejazdów);
4. Koszenie odbywać się będzie od 3 do 5 razy w ciągu roku na podstawie zleceń ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze) - gotowość koszenie 24 h od momentu zlecenia

CPV: 77314100-5

Dokument nr: 2024/BZP 00293383, IUE.271.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 14:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; poczty elektronicznej:
janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"; za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
"Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna do konkretnego wykonawcy;
oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Roboty budowlane Poświadczenia za
zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które
każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z
oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowychjest Gmina Czarna, Ul. Dworcowa 6, 39-215 Czarna. nr tel. 14 676 10 30, adres: email:
sekretariat@czarna.com.pl,2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z
którymmożna się kontaktować pod adresem: e-mail: m.kusek@czarna.com.pl,3) Pani/Pana dane
osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym beznegocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5)
Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na
podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzieleniezamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
PZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18
RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz
przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do
PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w
związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do
przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobecOgłoszenie nr 2021/BZP 00017597/01 z dnia 2021-03-152021-03-15 Biuletyn
Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/917914
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 14:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IUE.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Koszenie odbywać się będzie wzdłuż dróg powiatowych i gminnych:
1) orientacyjna długość dróg powiatowych na terenie gminy - 60 km,
2) orientacyjna długość dróg gminnych gminy - 95 km,
3) zakres robót obejmuje również poza koszeniem poboczy, koszenie skarp rowów przydrożnych jak i pasa poza rowami;
3. Łączna przewidywana długość poboczy do skoszenia w 2024 r. - drogi gminne 1400 km, drogi powiatowe 1100 km (suma wszystkich przejazdów);
4. Koszenie odbywać się będzie od 3 do 5 razy w ciągu roku na podstawie zleceń ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze) - gotowość koszenie 24 h od momentu zlecenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (w przypadku warunków pogodowych, które spowodują intensywny wzrost traw, przewidujemy udzielenie tegoż zamówienia do 50% wartości części podstawowej).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na
zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub
finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) zdolności
technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,
że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
jednej usługi polegającej na koszenie poboczy dróg powiatowych o łącznej
wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu
dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ,2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.