mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż krzeseł biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jana Kazimierza 10 01-248 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 3689927, 22 5537866, 22 1010202 cwk@platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/917287 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 3689927, 22 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WSA-ZP-PP-17-2024 DOSTAWA i montaż krzeseł biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Krzesło biurowe I (INTRATA M-22HRUA-ST44POL-R32R-ESPT-VL4043 ESH - lub równoważny) dostawa i montaż przedmiotu umowy, zgodnie z OPZ, wzorem umowy 5 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Krzesło biurowe II (INTRATA O-12-TS25-R20I-FST-XR046-SH - lub równoważny) dostawa i montaż przedmiotu umowy, zgodnie z OPZ, wzorem umowy 84 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 917287, WSA-ZP-PP-17-2024 Otwarcie ofert: Otwarcia : 29-04-2024 09:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917287 Składania : 29-04-2024 09:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa 89 sztuk krzeseł biurowych spełniających wymogi określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. poz. 973 i z 2023 r. poz. 2367), do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie: 1) przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie; 2) przy ul. Juliusza Słowackiego 7 w Radomiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 2 do umowy. TERMIN REALIZACJI: 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. WARUNKI UDZIAŁU: O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie i montażu krzeseł biurowych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto oraz potwierdzą wykonane zamówienie stosownym dokumentem. Na potwierdzenie warunku wykonawca złoży wraz z ofertą: referencje lub inne dokumenty (np. protokół z wykonania umowy) poświadczającym, że dostawa została wykonana należycie. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy. ZAŁĄCZNIKI załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 - wzór umowy, załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego, Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu: 22 368 99 27 Dawid Wietrzyński - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia, 22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne, związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu", tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 7 Gwarancja - Oświadczam, że udzielam gwarancji producenta na okres min. 60 miesięcy na przedmiot umowy - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" lub wpisać dłuższy oferowany okres w miesiącach (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 8 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 40 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 9 Doświadczenie wykonawcy - Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu i na spełnienie waunku załączam stosowne dokumenty (np. referencje, protokół odbioru etc.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jana Kazimierza 10 01-248 Warszawa Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024