Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa zestawu wirtualnej rzeczywistości wraz z laboratorium oraz wyposażeniem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa zestawu wirtualnej rzeczywistości wraz z laboratorium oraz wyposażeniem

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Niepublicznych Placówek Edukacyjnych Elżbieta Oleś-Urdzoń
Uzdrowiskowa 4
43-230 Goczałkowice-Zdrój
powiat: pszczyński
tel. 502243181
biuro@nzpe.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Goczałkowice-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 502243181
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Rodzaj przedmiotu zamówienia: dostawa
2. Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa zestawu wirtualnej rzeczywistości wraz z laboratorium oraz wyposażeniem w ramach projektu pn. ,,Rozwój przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie innowacyjnej metody terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania i spektrum autyzmu wykorzystującej wirtualną rzeczywistość" w ramach podziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego programem w zakresie Rozwijania działalności gospodarczej - w tym podnoszenie kompetencji osób realizujących operacje w tym zakresie.
3. Dodatkowe przedmioty zamówienia: brak
SPECYFIKACJA
Zestaw wirtualnej rzeczywistości :
o Zestaw VR Premium (8x8 sztuk w 2 skrzyniach transportowych) - 2 zestawy
o Zestaw 16 ręcznych kontrolerów USB - 1 zestaw
o Licencja - roczny dostęp do portalu Wirtualnych gier - 1 sztuka
Laboratorium :
o Jednostka centralna systemu PC Pro z wbudowanym wzmacniaczem audio, cyfrowa regulacja siły głosu z mikrofonów oraz ze źródeł dźwięku, możliwość stworzenia dowolnych grup 2,3,4,5,6
1 osobowych losowych lub dowolnie konfigurowanych dwójek, trójek, czwórek itd. (np. 2-10-13, 1-3-5-8, 4-6-7-9-11-12), praca w dowolnie rozmieszczonych parach w Sali np. 2-9, 3-8, 6-14, 8-4, cyfrowa indywidulana regulacja głośności dla każdego ucznia z poziomu programu z możliwością blokady regulacji głośności.
o Monitor dotykowy LED zintegrowany z blatem biurka terapeuty - 1 sztuka
o Oprogramowanie zarządzające pracownią - 1sztuka
o Oprogramowanie do cyfrowego nagrywania rozmów - 1sztuka
o Słuchawki z mikrofonem pojemnościowym - 21sztuk
o Przyłącze stanowiska - 20 sztuk
o Okablowanie systemowe i przyłącza stanowisk - 20sztuk
o Głośniki do zabudowy w biurku lub analogiczne - 2sztuki
o Biurko z szafką na komputer, krzesło ergonomiczne - 1 zestaw
o Stolik dwuosobowy z kanałami kablowymi i dwoma krzesłami - 10 zestawów lub analogiczne
Wyposażenie dodatkowe pracowni PC PRO - rozbudowa elektroniki, funkcjonalności:
o Monitor interaktywny LED 75" o rozdzielczości 4K z androidem o parametrach: rozdzielczość 4K (16:9), 20 punktów dotyku, żywotność min. 30 000h, wbudowane głośniki 2x15W - 1 sztuka
o Laptop, Chromebook, notebook lub analogiczny - 20 sztuk

Dokument nr: 03/18/04/2024

Składanie ofert:
Koniec terminu składania ofert
2024-04-25

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
2024-04-30

Uwagi:
Kryteria
Kryterium Waga
Cena 80
Termin dostawy 20
Opis sposobu przyznania punktacji
KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający będzie oceniał oddzielnie według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena netto 80 %
2 Termin dostawy 20 %
2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
(1) Punkty w ramach kryterium ceny netto PLN będą przyznawane wg następującej formuły:
An = (C min / C r) x 100 x 80%
gdzie:
C min - cena minimalna w zbiorze ofert
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - ilość punktów przyznana ofercie
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena zamówienia netto (bez Vat). W przypadku ceny w innej walucie niż PLN, w celu porównania ofert, będzie ona przeliczona przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia sporządzania protokołu wyboru ofert.
(2) Punkty w ramach kryterium czas realizacji (w dniach) zamówienia będą przyznawane wg następującej formuły :
Cr = (Crmo / Crbo ) x 100 x 20%
gdzie:
Crmo - minimalny czas realizacji w zbiorze ofert,
Crbo - czas realizacji w ofercie badanej,
Cr - ilość punktów przyznana ofercie
Limit czasu realizacji maksymalny ustalony przez Zamawiającego 3 dni.
Całkowita liczba punktów = Liczba punktów kryterium 1 + Liczba punktów za kryterium 2
Oferta wygrywająca to taka, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów wynikającą
z powyższego wzoru.
Oferta wygrywająca to taka, która uzyska największą całkowitą liczbę punktów wynikającą
z powyższego wzoru.
3. W wyniku dokonanej oceny wg kryteriów wskazanych w ust. 1, oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
5. Cena powinna być podana w złotych polskich (PLN). W przypadku ceny w innej walucie niż PLN, w celu porównania ofert, będzie ona przeliczona przy uwzględnieniu średniego kursu NBP z dnia sporządzania protokołu wyboru ofert.
6. Cena musi być podana liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
7. Podana cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym od towarów i usług).
8. Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
9. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy warunkowej.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają wymagane prawem uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia
- Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Powyższe kryteria, zostaną weryfikowane i uznane za spełnione będą na podstawie oświadczenia będącego Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wskazane powyżej warunki muszą być spełnione łącznie.
4. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w rodz. V, winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań wskazanych w rozdziale V pkt.1-3 (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
5. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu najpóźniej w dniu upływu terminu na złożenie oferty.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Z załączonych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca te warunki spełnia.
7. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawcę, podając uzasadnienie wykluczenia.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V;
2) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (lub mniej jeśli tak wynika z przepisów prawa)
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
3. W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone.
4. W celu wykazania braku istnienia przesłanek, o których mowa w ust. 2, będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ,,Formularzem Oferty" sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytana Ofertowego, oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego ,,Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych".
5. Niezłożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia oznacza odrzucenie jego oferty.
6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców, których oferty wpłynęły w terminie ale zawierają braki lub błędy, do ich uzupełnia, korekty lub do złożenia wyjaśnień, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin oraz wskazując zakres wymaganych korekt, uzupełnień oraz sposób ich dostarczenia. Niedotrzymanie wskazanego przez Zamawiającego terminu, będzie skutkować odrzuceniem oferty. Wezwanie do korekty, uzupełnień, wyjaśnień może dotyczyć jedynie braków lub błędów o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany złożonej oferty.
WARUNKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postępowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny.
2. Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w ust. 1.
Szczegółowe wytyczne i opis znajdują się w załączniku "Zapytanie ofertowe_01.04.2024". Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z wszystkimi załącznikami oraz ich zapisami.
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Sposób składania ofert:
a) osobiście lub przesyłką poleconą lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego: adres:
Zespół Niepublicznych Placówek Edukacyjnych Elżbieta Oleś-Urdzoń
ul. Uzdrowiskowa 4, 43-230 Goczałkowice- Zdrój
Oferty składane osobiście lub przesyłką poleconą lub za pośrednictwem posłańca należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/04/2024 - nie otwierać przed 26.04.2024 godzina 08:00,,
Oferta
Wypełniony formularz ofertowy oraz załączniki, które zostaną przesłane osobiście lub przesyłką poleconą lub za pośrednictwem posłańca w związku z zapytaniem ofertowym, należy podpisać popisem własnoręcznym.
b) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: biuro@nzpe.pl
Składając ofertę w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty wraz z załącznikami) na adres: biuro@nzpe.pl w tytule/temacie e-maila należy wpisać: ,,Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/04/2024".
Oferty składane w formie elektronicznej należy przygotować w formie elektronicznej poprzez wypełnienie wymaganych dokumentów (Rozdział VI. Pkt. 2), podpisanie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz ofertowy oraz załączniki (w tym pełnomocnictwo - jeśli dotyczy), należy wyeksportować do formatu ,,zip" zabezpieczonego hasłem, w celu ich nienaruszalności do terminu otwarcia. Tak przygotowany plik należy przesłać na adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
biuro@nzpe.pl
Hasło zabezpieczające ofertę Wykonawca przekaże za pomocą wiadomości tekstowej (SMS) na wskazany przez Zamawiającego numer telefonu +48 502 243 181 lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail biuro@nzpe.pl
Hasło należy przekazać Zamawiającemu w dniu otwarcia ofert tj. 26.04.2024 w godzinach 08:00 - 08:20 .
Wypełniony formularz ofertowy oraz załączniki, które zostaną przesłane elektronicznie za pomocą adresu e-mail w związku z zapytaniem ofertowym, należy podpisać elektronicznie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 25.04.2024 (godzina 24:00).
2. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu składania ofert. W takim przypadku Zamawiający każdorazowo zamieści stosowną informację w miejscu publikacji Zapytania Ofertowego Nr 1/04/2024.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.04.2024 w siedzibie Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
WSKAZANIE WYBRANEJ OFERTY WRAZ Z UZASADNIENIEM WYBORU
1. Zamawiający zamieści informację o wynikach postępowania wskazując nazwę wybranego Wykonawcy w miejscu opublikowania Zapytania Ofertowego Nr 1/04/2024 tj.: na stronie www.nzpe.pl nie później niż w terminie 30 dni od upływu terminu składania ofert.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni począwszy od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
TERMIN, MIESJCE DOSATWY I SPOSÓB REALIZACJI UMOWY
1. Termin realizacji zamówienia - do 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Nie przewiduje się etapowania dostaw.
3. Przedmiot zamówienia zostanie uznany za wykonany w całości po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego zamówienia, potwierdzonego protokołami zdawczo - odbiorczymi i braku zastrzeżeń do sposobu wykonania umowy.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na adres: Zespół Niepublicznych Placówek Edukacyjnych Elżbieta Oleś-Urdzoń, ul. Uzdrowiskowa 4, 43-230 Goczałkowice- Zdrój
5. Zamawiający dokona płatności za realizację zamówienia potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym i braku zastrzeżeń do sposobu wykonania umowy, w terminie do 7 dni na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Wartość faktury będzie odpowiadała wartości wskazanej w umowie.
6. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany i zaakceptowany protokół odbioru dostawy, będący potwierdzeniem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.