Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branża drogowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branża drogowa

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród
ul. Mickiewicza 2
38-230 Nowy Żmigród
powiat: jasielski
tel. (013) 44 15 605, tel.13 44 826 17
syIwia@nowyzmigrod.eu
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowy Żmigród
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (013) 44 15 605
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branża drogowa
na zadaniu pod nazwą:
,,Przebudowa rozbudowa i modernizacja dróg gminnych wewnętrznych na terenie gminy
Nowy Żmigród "
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego branża drogowa nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: ,,Przebudowa rozbudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Żmigród"
Zadanie obejmuje:
a. Przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 113535 r ,,Galanty" w km 0+000 - 1+385 w Łysej Górze,
b. Przebudowę drogi gminnej na działkach nr 1755/2, 347/3, 348 w km 0+000,00 do km 0+760,43 do przysiółka ,,Karczmarskie" w Nienaszowie"
Zadanie realizowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2) Czas pełnienia nadzoru będzie tożsamy z czasem realizacji robót przez Wykonawcę robót, łącznie z czasem przewidzianym na wprowadzenie na teren robót i ich końcowym odbiorem.
2. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 póz. 2351 z późn. zm.).
3. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji Umowy Wykonawca nadzoru zapewnił, co najmniej 1 osobę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia budowlane pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jako inspektor nadzoru inwestorskiego:
a) 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub posiadającej uprawnienia równoważne, uzyskane na podstawie odpowiednich wcześniejszych przepisów albo przepisów nie będących
prawem krajowym, sprawującej funkcję inspektora nadzoru branży drogowej.
4. Zakres czynności związanych z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru
inwestorskiego,
obejmuje:
1) reprezentowania Zamawiającego na etapie wykonawczym przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) kontroli zgodności robót z dokumentacją projektową, przepisami, normami aktualnie obowiązującymi,
3) współpracą z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej,
4) bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót,
5) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, a w przypadku zagrożenia terminu wcześniejszego informowania Zamawiającego o tym fakcie,
6) przeprowadzania kontroli Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt Wykonawcy posiadają ważną legalizację i odpowiadają wymogom norm,
7) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót,
8) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu,
9) sprawdzania i dokonywania odbiorów robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych,
10) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,
11) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
12) kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót,
13) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
14}uczestniczenia w dokonywaniu odbiorów technicznych, częściowych i końcowych inwestycji,
15) przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej do rozliczenia dofinansowania z Rządowego Funduszu Inicjatyw Lokalnych,
16) sprawdzania faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót,
17) sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji,
18) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu postępu prac,
19) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru,
20) uczestnictwa, na wezwanie Zamawiającego, w ewentualnych kontrolach przez instytucje dotujące.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: IOŚ.272.14.9.2024

Składanie ofert:
2. Sposób złożenia oferty
1) Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną - na adres syIwia@nowyzmigrod.eu. w temacie
wiadomości wpisując ,, Inspektor Nadzoru nad zadaniem pn: ,,Przebudowa rozbudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Żmigród " faxem na nr ( 013) 44 826 37, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nowy Żmigród lub drogą pocztową - na adres: Urząd Gminy Nowy Żmigród Ul. Mickiewicza 2,38-230 Nowy Żmigród, do dnia 26.04.2024 rok do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji Zamówienia przez Wykonawcę nadzoru od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2024 r.

Wymagania:
5. Dodatkowe informacje dotyczące Zamówienia.
1) Szczegółowy zakres Inwestycji zamieszczony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowy żmigród https: //platformazakupowa.pl/transakcja/728228
Zakres obowiązków został określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3, niniejszego zapytania ofertowego,
6. Przepisy związane:
o ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2351 ze zm.),
II. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną,
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego.
4. Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2
38-230 Nowy Żmigród.
5. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: sylwia@nowyzmigrod.eu
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca winien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, to jest:
Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji Umowy Wykonawca nadzoru zapewnił, co najmniej
1 osobę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i uprawnienia budowlane pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jako inspektor nadzoru inwestorskiego:
1] 1 (jednej) osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub posiadającej uprawnienia równoważne, uzyskane na podstawie odpowiednich wcześniejszych przepisów albo przepisów nie będących prawem krajowym, sprawującej funkcję inspektora nadzoru branży drogowej;
2) Wykaz osób wymaganych do spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA_____________________
W celu złożenia prawidłowej oferty wykonawca powinien zapoznać się z całością zapytania ofertowego, którego integralną część stanowią załączniki. Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykaz osób wymaganych do spełnienia warunku udziału w postępowaniu,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Uprawnienia budowlane.
4. Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wymagania podstawowe:
1) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
2) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
VI. KRYTERIUM OCENY OFERT
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100%.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest Grzegorz Ziomek, tel.13 44 826 17.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.