Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41 349 72 77, 41 349 72 76
bfluder@ujk.edu.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41 349 72 77,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi pn.: ,,Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu obsługi technicznej oraz serwisu elektrycznych i hydraulicznych urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Konserwację urządzeń objętych niniejszym postępowaniem należy prowadzić zgodnie z Dokumentacją Techniczną producenta danego urządzenia oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 03.06.2016 r., w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (t.j.Dz.U.2016 r,.poz.811) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dn. 30.10.2018 r. (Dz.U.2018 r., poz.2176) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykaz urządzeń wraz z nazwą i adresem jednostki w której się znajdują dźwigi stanowi Załącznik nr 1a
do SWZ
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było
zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku epidemii itp. w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.

CPV: 50750000-7, 50531400-0

Dokument nr: ADP.2302.11.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi 26.04.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 26.04.2024 r. do godz. 10:00.
Oferty należy składać za pośrednictwem jednego z niżej wskazanych sposobów:
1) w postaci papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
,,Oferta w postępowaniu nr ADP.2302.11.2024 pn. ,, Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach " oraz ,,Nie.
otwierać przed dniem: 26.04.2024 r. godz. 10:15"; na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, Dział Zamówień Publicznych pokój 02. Data wpływu oferty do Zamawiającego zostanie potwierdzona przez osobę przyjmującą.
2) drogą mailową na adres: bfluder@ujk.edu.pl.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.

Wymagania:
1. Zapytanie ofertowe prowadzane jest na podstawie:
- art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej PZP)
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
- Zarządzenia Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach nr 19/2021 z dnia 29 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.
3. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują i skierują do realizacji zamówienia (minimum dwie osoby):
- co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do obsługi dźwigów osobowych i towarowych, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie Rozporządzenia Przedsiębiorczości Ministra i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008 z późn. zm.);
oraz
- co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV E i D (SEP) na stanowisku dozoru, określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392 późn. zm.);
Funkcji nie można łączyć.
2. Na poświadczenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia składanego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie z postępowania.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), tj.:
1) nie jestem wykonawcą wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
2) nie jestem wykonawcą, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r., poz. 593
1 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) nie jestem wykonawcą, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujący dokument wraz z ofertą:
- Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanym przez Zamawiającego, stanowiący złącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
VI. WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2).
2. Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia (załącznik nr 4).
3. Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty lub adres bezpłatnej bazy danych z której Zamawiający samodzielnie pobierze taki dokument.
4. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej jeśli z dokumentów rejestrowych nie będzie wynikać umocowanie, o którym mowa w pkt 3.
5. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca składa w formie pisemnej i/lub droga elektroniczną.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto (cena - 100%).
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U.2024.0.361) dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
6. W ofercie, o której mowa w ust. 5, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) sprzętu lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości sprzętu lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą. Termin związania ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia zapytania ofertowego.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo - jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisana własnoręcznie na papierze) przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Cenę oferty należy podać w kwocie netto, brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8. Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
Ofertę należy przesłać jako zeskanowany podpisany załącznik/załączniki do wiadomości lub pliku zabezpieczonym przed edycją np. pdf opatrzona podpisem (zaufanym/osobistym/kwalifikowanym). W tytule wiadomości należy zawrzeć informację: Oferta w postępowaniu nr ADP.2302.11.2024 pn. ,,Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ".
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego po terminie na składanie zostanie odrzucona.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień podobnych.
4. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym terminie, do złożenia, wyjaśnienia lub uzupełnienie złożonych wraz z oferta dokumentów.
5. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści
oferty;
chyba, że mimo ich poprawiania oferta Wykonawcy jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o dokonaniu poprawy omyłek Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie jeżeli środki przeznaczone na realizację zamówienia, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jego realizację nie zostały mu przyznane.
8. Zamawiający zawrze umowę (załącznik nr 3) w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
11. Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty przekaże informację o wyborze oferty za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania oraz e-mailem.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
14. Zamawiający unieważni postępowanie, w szczególności jeżeli.:
- do terminu składania ofert nie wpłynie żadna oferta,
- wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- postępowanie obarczone jest wadą.

Uwagi:
16. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej ,,RODO" w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. Urz. z 2023 r. poz. 1605 ze. zm.), zwana dalej ,,p.z.p.", niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, e-mail: kancelaria@ujk.edu.pl.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzjelenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
15. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Barbara Fluder, email: bfluder@ujk.edu.pl,
2) w zakresie merytorycznym: Waldemar Świder, email: waldemar.swider@ujk.edu.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.