wielkopolskie (KÓRNIK)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | URZĄDZENIE PLACU ZABAW |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA TERESIN ZIELONA 20 96-515 Teresin powiat: sochaczewski +48 46 864 25 39 zam.publiczne@teresin.pl https://josephine.proebiz.com/pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Teresin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 46 864 25 39 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
URZĄDZENIE PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI TERESIN Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zamontowanie, fabrycznie nowych i wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, n/w elementów wyposażenia na placu zabaw w miejscowości Teresin (działka nr. ew. 210/3, obręb geodezyjny Teresin - Gaj): 1) Zestaw sprawnościowy wielofunkcyjny - 1 komplet: Opis techniczny zestawu: Konstrukcja nośna z rur stalowych, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie i malowana proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV, o różnej średnicy, ścianki z kolorowego tworzywa HDPE, odpornego na wilgoć i UV, podesty z antypoślizgowej płyty podestowej HPL lub sklejki wodoodpornej, łańcuchy atestowane ze stali nierdzewnej, wszelkie elementy łączeniowe ze stali nierdzewnej. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 445 x 525 cm, b) wysokość: max 275 cm, c) wysokość upadku: 90 cm, d) wykończenie: płyta HDPE e) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) wieże z dachem - 2 szt.; b) wieże bez dachu - 4 szt.; c) ślizg - 2 szt.; d) pomost linowy - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 2) Stolik do gry w szachy - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, profile z rur stalowych, listwy aluminiowe, zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 180 x 180 cm, b) wysokość: max 80 cm, c) konstrukcja: profile stalowe i listwy aluminiowe, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) siedzisko - 4 szt.; b) stół z grą - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 3) Huśtawka metalowa podwójna - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 210 x 390 cm, b) wysokość: max 250 cm, c) wysokość upadku: max 140 cm, d) konstrukcja: rury stalowe, e) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) nogi stalowe - 4 szt.; b) belka stalowa - 1 szt.; c) siedziska mieszane z łańcuchem nierdzewnym: płaskie i koszyk - 2 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 4) Huśtawka metalowa bocianie gniazdo - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 350 x 210 cm, b) wysokość: max 250 cm, c) wysokość upadku: max 140 cm, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) nogi stalowe - 4 szt.; b) belka stalowa - 1 szt.; c) siedzisko bocianie gniazdo - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 5) Czworościan gimnastyczny - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, wykończenie z płyty HDPE, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 220 x 220 cm, b) wysokość: max 210 cm, c) wysokość upadku: max 210 cm, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) przeplotnia pozioma - 1 szt.; b) przeplotnia pionowa - 1 szt.; c) ścianka wspinaczkowa - 1 szt.; d) drążek - 1 szt.; e) uchwyt do podciągania - 1 szt. W ramach zakresu dostawy i montażu w/w urządzenia jest również wykonanie nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej w kolorze RAL 6011 o powierzchni max 40 m2. Zakres obejmuje kompleksowe wykonanie nawierzchni czyli: a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat I-IV na głębokość 30 cm b) profilowanie i zagęszczenie podłoża c) wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią bezpieczną (HIC 2,1m) d) wykonanie obrzeży betonowych (20x6 cm) na posypce piaskowej Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym zagospodarowania terenu i urządzenia placu zabaw i w przedmiarze robót. CPV: 37535200-9 Dokument nr: 2024/BZP 00294070, ZP.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://josephine.proebiz.com/pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (nie dotyczy to oferty i dokumentów wraz z nią składanych przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ): 1). za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu JOSEPHINE, zwanego dalej ,,Systemem" znajdującego się pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl lub 2.) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zam.publiczne@teresin.pl. 2.Osoba upoważniona rejestruje się w systemie JOSEPHINE, wypełniając formularz rejestracyjny na domenie https://josephine.proebiz.com, postępując w sposób określony w formularzu. Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00. 3. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych są zawarte w Rozdziale 10 ust.10 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Teresin, reprezentowana przez Wójta Gminy Teresin z siedzibą, ulica Zielona 20, 96-515 Teresin, z którym można się skontaktować: telefonicznie: +48 (46) 861-38-15, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: urzad.gminy@teresin.pl. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: ido.gminy@teresin.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy Teresin, Ul. Zielona 20, 96-515 Teresin z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych". 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, a podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień spoczywających na Zamawiających, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą Pzp. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 21 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zamontowanie, fabrycznie nowych i wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, n/w elementów wyposażenia na placu zabaw w miejscowości Teresin (działka nr. ew. 210/3, obręb geodezyjny Teresin - Gaj): 1) Zestaw sprawnościowy wielofunkcyjny - 1 komplet: Opis techniczny zestawu: Konstrukcja nośna z rur stalowych, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie i malowana proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV, o różnej średnicy, ścianki z kolorowego tworzywa HDPE, odpornego na wilgoć i UV, podesty z antypoślizgowej płyty podestowej HPL lub sklejki wodoodpornej, łańcuchy atestowane ze stali nierdzewnej, wszelkie elementy łączeniowe ze stali nierdzewnej. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 445 x 525 cm, b) wysokość: max 275 cm, c) wysokość upadku: 90 cm, d) wykończenie: płyta HDPE e) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) wieże z dachem - 2 szt.; b) wieże bez dachu - 4 szt.; c) ślizg - 2 szt.; d) pomost linowy - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 2) Stolik do gry w szachy - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, profile z rur stalowych, listwy aluminiowe, zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 180 x 180 cm, b) wysokość: max 80 cm, c) konstrukcja: profile stalowe i listwy aluminiowe, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) siedzisko - 4 szt.; b) stół z grą - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 3) Huśtawka metalowa podwójna - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 210 x 390 cm, b) wysokość: max 250 cm, c) wysokość upadku: max 140 cm, d) konstrukcja: rury stalowe, e) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) nogi stalowe - 4 szt.; b) belka stalowa - 1 szt.; c) siedziska mieszane z łańcuchem nierdzewnym: płaskie i koszyk - 2 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 4) Huśtawka metalowa bocianie gniazdo - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 350 x 210 cm, b) wysokość: max 250 cm, c) wysokość upadku: max 140 cm, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) nogi stalowe - 4 szt.; b) belka stalowa - 1 szt.; c) siedzisko bocianie gniazdo - 1 szt. Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 5) Czworościan gimnastyczny - 1 szt.: Konstrukcja stalowa, zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, wykończenie z płyty HDPE, odpornymi na UV. Dane techniczne urządzenia: a) wymiary: max 220 x 220 cm, b) wysokość: max 210 cm, c) wysokość upadku: max 210 cm, d) fundament: urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe min.: a) przeplotnia pozioma - 1 szt.; b) przeplotnia pionowa - 1 szt.; c) ścianka wspinaczkowa - 1 szt.; d) drążek - 1 szt.; e) uchwyt do podciągania - 1 szt. W ramach zakresu dostawy i montażu w/w urządzenia jest również wykonanie nawierzchni bezpiecznej bezspoinowej w kolorze RAL 6011 o powierzchni max 40 m2. Zakres obejmuje kompleksowe wykonanie nawierzchni czyli: a) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat I-IV na głębokość 30 cm b) profilowanie i zagęszczenie podłoża c) wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią bezpieczną (HIC 2,1m) d) wykonanie obrzeży betonowych (20x6 cm) na posypce piaskowej Uwaga: Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wskazanych wymiarów +/- 10%. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej tj. w projekcie budowlanym zagospodarowania terenu i urządzenia placu zabaw i w przedmiarze robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, waga tych kryteriów i sposób oceny ofert: CENA 100 punktów Kryterium nr 1 - CENA: Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: Cena = najniższa oferowana cena brutto (zł) / cena badanej oferty brutto (zł) x 100,00 pkt. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Kryterium ceny zostało zastosowane na poziomie 100 % punktacji oceny ofert, gdyż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. W terminie składania ofert określonym w Rozdziale 11 SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą: 1) formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SWZ) wraz z zestawieniem asortymentowo-rzeczowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego; 2) oświadczenie własne wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (według załącznika nr 2 do SWZ); 3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (według załącznika nr 2 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów; 4) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załącznika nr 2 do SWZ), o ile oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr 3 do SWZ). 2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy dołączenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, i wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust.2, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 5. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5) W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 6) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze. 7) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 12 i 13, 9) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w Rozdziale 12 i 13, Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone Rozdziale 10, w sposób i w trybie tam określonym. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, oraz okoliczności wskazanych w niniejszej umowie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, w tym zmiany okresu obowiązywania Umowy, wynagrodzenia umownego czy zmiany przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) zmiany elementu przedmiotu zamówienia w stosunku do zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, pod warunkiem, że od dnia podpisania umowy z Wykonawcą na wykonanie zamówienia, nie będzie możliwa jego dostawa z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji, czego wcześniej nie można było przewidzieć. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego, w którym winien wykazać brak możliwości zrealizowania zamówienia w określonej części i uzasadnić, że oferowany produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 3 ust.1 nie może ulec zmianie; 2) pojawienia się przyczyn będących następstwem zaistnienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, 3) pojawienia się innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości wykonywania czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie/przeszkodę w zrealizowaniu umowy w terminie o którym mowa w § 2 ust. 1, 4) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem zawierającym uzasadnienie konieczności zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 w terminie 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji. 3. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający prześle Wykonawcy projekt zmian do umowy (aneks) przed upływem terminu wykonania zamówienia, a Wykonawca odeśle podpisany aneks do umowy, bądź prześle Zamawiającemu swój projekt zmian do umowy (aneks), bądź udzieli pisemnej odpowiedzi zawierającej odniesienie do propozycji aneksu przedłożonego przez Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, waga tych kryteriów i sposób oceny ofert: CENA 100 punktów Kryterium nr 1 - CENA: Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: Cena = najniższa oferowana cena brutto (zł) / cena badanej oferty brutto (zł) x 100,00 pkt. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Kryterium ceny zostało zastosowane na poziomie 100 % punktacji oceny ofert, gdyż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024