Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Kołczygłowach
ul. Słupska 56
77-140 Kołczygłowy
powiat: bytowski
Telefon: (59) 82 13 231, 232, 233 Fax: (59) 82 13 597, tel. 59 82139 18
ug@kolczyglowy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Kołczygłowy
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (59) 82 13
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych związanych z przedsięwzięciem pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy"
ZAPYTANIE OFERTOWE NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 130 000,00 ZŁ NETTO
zapraszamy do złożenia oferty na zadanie pn.:
Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych związanych z przedsięwzięciem pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy" w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
2. Rodzaj zamówienia - usługa.
3. Przedmiotem zamówienia jest wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy", składającego się następujących zadań:
A. Cześć nr 1 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej z salą sportową w Kołczy'głowach, która swoim zakresem obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnei nad realizacją następujących robót budowlanych:
? wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczających,
? wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych budynku sali sportowej wraz z wykonaniem nowej opaski wokół obiektu,
? wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku sali sportowej wraz z położeniem tynków elewacyjnych cienkowarstwowych i malowaniem,
? docieplenie dachu budynku sali sportowej poprzez położenie dodatkowej płyty dachowej PIR,
? wykonanie ogniomuru,
? wymiana rynien i rur spustowych oraz opierzeń, rynhaków i mocowań,
? wymiana opierzeń okapowych i podbitki na kasetony,
? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na sali sportowej,
? likwidacja barier architektonicznych poprzez ukształtowanie wejścia/podjazdu bez stopnia,
? odmalowanie 3 elewacji czołowych budynku szkoły,
? montaż napisu podświetlanego zewnętrznego na elewacji,
? remont kotłowni poprzez wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych oraz odmalowanie,
? wymiana istniejących źródeł ciepła na kotły na biomasę - pellet o mocy 300kW i 240kW z obudowami i izolacją wyposażonych w m.in. palnik peletowy z automatycznym zgarniaczem i zapalarką, podajnik do peletu, sterownik pogodowy w kotłowni budynku Szkoły Podstawowej,
? modernizacja i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej wraz z wskazanymi w dokumentacji elementami wyposażenia.
B. Cześć nr 2 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Kołczygłowach, która swoim zakresem obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej nad realizacją następujących robót budowlanych:
? wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczających,
? wykonanie izolacji termicznej tylnej ściany zewnętrznej budynku,
? montaż napisu z logo podświetlanego zewnętrznego na elewacji,
? wymiana bram garażowych,
? malowanie wraz z uzupełnieniem tynków elewacji budynku,
? demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien i parapetów zewnętrznych,
? remont posadzki i ścian w pomieszczeniu kotłowni oraz biegu schodowego do piwnicy,
? remont łazienek,
? remont pomieszczenia porządkowego,
? remont korytarzy,
? wymiana instalacji co. z rur stalowych na miedziane w remontowanych
pomieszczeniach,

? remont sali konferencyjnej,
? remont komina z przewodami spalinowymi,
? wymiana podłóg i remont pomieszczeń biurowych,
? wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
? odnowienie schodów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z wymianą poręczy,
? odnowienie murków oporowych,
? przebudowa wejścia głównego do budynku poprzez przebudowę przegród wewnętrznych i zewnętrznych oraz montaż nowych drzwi i witryn aluminiowych, a także wymianę zadaszenia nad wejściem,
? wymiana źródeł światła i modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz zewnętrznego na energooszczędne typu LED,
? wykonanie pożarowego wyłącznika prądu (PWP),
? montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
? wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji fotowoltaicznej sieci energetycznej do właściwych instytucji i podmiotów,
? wymiana instalacji odgromowej.
C. Cześć nr 3 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Przedszkola w Kotczy'głowach, która swoim zakresem obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej nad realizacją następujących robót budowlanych:
? wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczających, " montaż napisu podświetlanego zewnętrznego na elewacji,
? malowanie wraz z uzupełnieniem tynków elewacji budynku,
? demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien i parapetów zewnętrznych,
? remont schodów zewnętrznych przy wejściach do budynku oraz dostosowanie podjazdu dla niepełnosprawnych,
? remont schodów do piwnicy,
? remont pomieszczenia kotłowni/piwnicy,
? remont i przebudowa tarasów zewnętrznych poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych i balustrad,
? wymiana balustrad i poręczy na zewnątrz budynku,
? wymiana źródeł światła i modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz zewnętrznego na energooszczędne typu LED,
? wymiana instalacji odgromowej,
? wykonanie podziemnego przyłącza WLZ.
4. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem, których dotyczy niniejsze zapytanie, zawarty jest w dokumentacji projektowej, dostępnej na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e5d6dc3-elde-llee-9fce-3adbe5eb3a3d (pod ogłoszeniem o zamówieniu na roboty budowlane).
5. Zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz Ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U, z 2023 r. poz. 45) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
6. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności i obowiązki:
a) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia, zgodnie z zakresem obowiązków i praw wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane,
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej;
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania;
d) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, a także w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania;
e) prowadzenie w imieniu Inwestora oraz we współpracy z Kierownikiem budowy/robót nieobowiązkowego dziennika budowy (tj. w sytuacji, w której nie wymagają tego przepisy) w celu kontroli przebiegu zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku wykonywania robót budowlanych oraz udokumentowania harmonogramu prac, ich jakości i sposobu realizacji, a także uwzględnieniu ewentualnych zmian czy odstępstw. Prowadzenie nieobowiązkowego dziennika budowy ma zapewnić właściwą kontrolę nad procesem inwestycyjnym, jakością i płynnością wykonywanych robót budowlanych ze względu na specyfikę i pełniące funkcję obiektów użyteczności publicznej objętych nadzorem;
f) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych nawierzchni oraz instalacji i urządzeń technicznych;
g) dokonanie rozliczeń budowy w zakresie zgodności rachunków/faktur wystawionych przez Wykonawcę robót Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz ich weryfikacja i potwierdzenie poprawności pod względem ilościowym i jakościowym;
h) koordynowanie wszystkich specjalności technicznych i branżowych w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej;
i) pełny zakres czynności określonych w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), a szczególności czynności wymienione w art. 25 w/w ustawy;
j) nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych koniecznych do odbioru;
k) opiniowanie, celem akceptacji przez Zamawiającego, podwykonawców robót budowlanych, projektów umów Wykonawcy robót budowalnych z podwykonawcami, kontroli umów i płatności pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a podwykonawcami;
I) w porozumieniu z Zamawiającym, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zawiadomienia
właściwego organu nadzoru o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska;
m) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu w trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją każdego zadania inwestycyjnego oraz na wezwanie kierownika budowy lub robót, a także Zamawiającego;
n) właściwa dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego w sposób zapewniający, że na wezwanie Zamawiającego lub w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie niezwłocznie od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową;
o) pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych;
p) udzielanie pomocy Wykonawcy robót w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacja przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, informowanie Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych w obowiązujących przepisach;
q) nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac;
r) współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania wszelkich dokumentów wymaganych do otrzymania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeśli dotyczy;
s) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn;
t) bez zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych;
u) przygotowanie rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane;
v) bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych;
w) przygotowania dla Zamawiającego protokołu przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, nadzoru autorskiego zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót;
x) przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych (kosztorysy, wyliczenia itp.)
y) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących ewentualnych nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
z) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych z Wykonawcą robót (min. raz do roku) przez
okres gwarancji, który wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez dodatkowego i oddzielnego wynagrodzenia;
aa) sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym;
bb) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemnego poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji.
7. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo
a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
c) przy uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru może wprowadzić zmiany w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
8. Niedopuszczalne jest łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy/robót, w czasie realizacji umowy na roboty budowlane.
9. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Inspektor nadzoru jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP, sztuką budowlaną oraz przepisami szczegółowymi.

CPV: 71247000-1, 71520000-9

Dokument nr: MK.272.14.2024.ZPP

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć lub przesłać na adres: Urząd Gminy Kołczygłowy, Ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, pokój nr 8 (sekretariat) w terminie do dnia 26.04.2024 roku do godz. 1200.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji umowy:
1. Wymagany termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, do końcoweeo odbioru robót budowlanych i podpisania bezusterkoweeo protokołu odbioru końcowego wraz z kompleksowym rozliczeniem inwestycji.
2. Termin realizacji robót budowalnych zaplanowano na 9 miesięcy do dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót. Szacowany termin zakończenia robót to styczeń 2025 r,

Wymagania:
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej Umowy, o którym mowa powyżej do czasu faktycznego zakończenia i rozliczenia inwestycji.
4. W przypadku wydłużenia terminu zakończenia inwestycji, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania swoich obowiązków w ramach oferowanego wynagrodzenia.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca składający ofertę i ubiegający się o realizację zamówienia oświadcza, że:
1) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
3) posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie t.j. dla:
A. Cześć nr 1 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej z salą sportową w Kołczygłowach:
Co najmniej iedna osoba posiadająca:
a) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Poświadczenie zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował lub kierował robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, w ramach realizacji: co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego swoim zakresem budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku użyteczności o kubaturze niemniejszej niż 4 000 m3;
b) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
B. Cześć nr 2 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Kołczygłowach:
Co najmniej jedna osoba posiadająca:
a) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; oraz
Doświadczenie zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował lub kierował
oraz
robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, w ramach realizacji: co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego swoim . zakresem budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku użyteczności - o kubaturze niemniejszej niż 2 500 m3;
b) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
C. Cześć nr 3 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Przedszkola w Kokzygłowach:
Co najmniej jedna osoba posiadającą:
a) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
oraz
Doświadczenie zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował lub kierował robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej, w ramach realizacji: co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego swoim zakresem budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku użyteczności o kubaturze niemniejszej niż 1000 m3;
b) uprawienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
2. Dopuszcza się pełnienie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w więcej niż jednej branży, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.
3. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
4. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
5. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r.; poz. 682 z późn. zm.) i - jeżeli jest to wymagane -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
6. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
7. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust. 3, pkt. 1 ppkt 3, Inspektor nadzoru zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz w celu potwierdzenia posiadania przez wskazanych konkretnie inspektorów nadzoru doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowalnymi w branży konstrukcyjno - budowlanej Wykaz usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
8. Zamawiający wyjaśnia, że pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty zgodnie z definicją wskazaną w §3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).
Podstawy wykluczenia z postępowania:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: 1) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.). Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia niezachodzenia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa powyżej, a tym samym braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa stosowne Oświadczenie, które zostało zawarte w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Kryteria wyboru ofert i sposobu ich oceny:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowane zostanie następujące kryterium oceny ofert:
Cena -100%
2. Za najkorzystniejszą ofertę, zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów, spełniająca wymagania niniejszego zapytania ofertowego.
3. Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalną liczbę punktów (100). Ocena punktowa ofert zostanie dokonana wg wzoru:
Kryterium cena = C
C=Cn/Cob x 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, Cob - cena zaoferowana w badanej ofercie.
4. Ilość punktów obliczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Sposób wyliczenia ceny
1. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest określić cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu, podając ją w złotych polskich (PLN), w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do gorsza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Cena oferty jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją niniejszego zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty i rabaty.
3. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
2. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Inspektora nadzoru oraz napis: Oferta na: Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych związanych z przedsięwzięciem pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy".
2. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
3. Ma być ona napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta może obejmować jedną, dwie lub trzy części stanowiące przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
6. Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
9. Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1).
2. Wykaz osób (załącznik nr 2} wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień i przynależność do izby.
3. Załącznik (załącznik nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza).
5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - w branży konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej lub elektrycznej.
6. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru.
7. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli podpisujących ofertę.
8. W przypadku braku w ofercie wymaganego dokumentu Zamawiający zwróci się jednorazowo o jego uzupełnienie w wyznaczonym terminie. W sytuacji nie uzupełnienia dokumentu oferta zostanie odrzucona.
10. Termin związania ofertą:
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2, Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
12. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym lub której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 2
2. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców jednokrotnych wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku jej niekompletności w zakresie wymaganych dokumentów podmiotowych wezwie do ich uzupełnienia.
3. Zamawiający poprawi w treści oferty:
a) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
b) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca wyrazi na nie zgodę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt. 6.
5. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą pisemną.
6. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania jeżeli:
a) nie wpłynęła żadna oferta;
b) wszystkie oferty zostaną odrzucone;
c) najkorzystniejsza oferta przekroczy wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczać na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z Wykonawcami;
d) procedura obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione;
7. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie.
8. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez wysłanie do potencjalnych Wykonawców oraz na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.kolczyglowv.pl/.

Uwagi:
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Nazwa zamawiającego: Gmina Kołczygłowy
Adres zamawiającego: ul. Słupska 56,77-140 Kołczygłowy
Telefon: 59 82 13 231
Fax: 59 82 13 597
Adres poczty elektronicznej: ug@kolczyglowy.pl
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować telefonicznie - tel. 59 821 39 14 lub poprzez e-mail:iod@kolczyglowy.pl* we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych związanych z przedsięwzięciem pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy", znak postępowania MK.272.14.2024.ZPP.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
* WyjaSnieme: informacja w lym zakresie jesl wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie s prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**>> Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze Środków ochrony prawnej lab w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi tut ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
11. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Inspektorami nadzoru:
1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Inspektorami nadzoru są:
a) Rafał Stoltman, tel. 59 82139 18, e-mail: r.stoltman@kolczvlowv.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.