Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Termomodernizacja hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego oraz Instalacja fotowoltaiczna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego oraz Instalacja fotowoltaiczna

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: SMULDERS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kolonialna 13A
59-140 Chocianów
powiat: polkowicki
maciej.orzechowski@smulders-polska.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188430
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Chocianów
Wadium: 50 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3/2024
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0238/23 - Zwiększenie efektywności energetycznej Smulders Polska dzięki termomodernizacji zakładu i zastosowanie OZE

Część 1
Generalny Wykonawca

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego oraz Instalacja fotowoltaiczna produkująca średniorocznie 399 MWh. Prace zostaną wykonane przez Generalnego Wykonawcę.
a) Planowany zakres termomodernizacji obejmie następujące działania:
? Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania polegająca na izolacji rur (zgodnie z WT) i instalacji nowych grzejników szt. 30 wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji w hali produkcyjnej.
? Wymiana okien w części biurowej na nowe o współczynniku max U=0,9W/(m2*K) wraz z pracami towarzyszącymi.
? Wymiana okien w części produkcyjnej na nowe o U=0,9W/(m2*K) wraz z pracami towarzyszącymi.
? Wymiana drzwi w części biurowej na nowe o współczynniku max U=1,3W/(m2*K) wraz z pracami towarzyszącymi.
? Ocieplenie ścian w części produkcyjnej płytami warstwowymi o współczynniku przewodzenia ciepła max ?=0,025W/(m*K), o grubości 10cm z izolacją fundamentów i z pracami towarzyszącymi.
? Wykonanie nowego pokrycia oraz ocieplenie dachu 1 hali styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła max ?=0,032W/(m*K), o grubości 10 cm wraz z pracami towarzyszącymi.
? Wykonanie nowego pokrycia oraz ocieplenie dachu 2 hali styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła max ?=0,032W/(m*K), o grubości 10 cm wraz z pracami towarzyszącymi.
? Ocieplenie ścian parteru w części biurowej płytami warstwowymi o współczynniku przewodzenia ciepła max ?=0,025 W/(m*K), o grubości 10 cm wraz z pracami towarzyszącymi.
? Ocieplenie ścian piętra w części biurowej wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepła max ?=0,025 W/(m*K) i wykonanie warstwy oblicowej z kasetonów, wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres zadań znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Gwarancja na wykonane roboty min. 36 miesiące.
Dokumentacja dostępna jest pod linkiem: DOKUMENTACJA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
b) W ramach instalacji fotowoltaicznej produkującej średniorocznie 399 MWh przewiduje się następujące działania:
W ramach realizacji zamówienia przewiduje się następujące działania:
? przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami
? uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę
? montaż instalacji o minimalnej mocy 398kWp z ograniczeniem produkcji do 399MWh/rok, jednostkowa masa instalacji wraz z podkonstrukcją max 25kg/m2, urządzenia z optymalizacją mocy oraz możliwością diagnostyki układów PV modernizacja instalacji odgromowej na dachach hali 3/4
? dostosowanie trafostacji oraz uzgodnienie i wytworzenie telemechaniki zgodnie z warunkami przyłączeniowymi WP/121210/2023/O02R00 z dnia 04.01.2024
? dokonania odbioru, uruchomienia i przekazania do użytkowania wykonanej instalacji
? zapewnienie opieki serwisowej w okresie trwania rękojmi i gwarancji
W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga:
? akceptacji rozmieszczenia i doboru elementów instalacji przez Inwestora (na etapie przygotowania projektu budowlanego). Określenie lokalizacji falowników oraz innych elementów kolidujących z remontem elewacji (np. trasy kablowe) musi zostać wykonane w ciągu 30 dni od podpisania umowy
? uwzględnienia wymogów inwestora do okresu gwarancji:
o inwerterów - min 10 lat
o paneli - min 15 lat (na wady) oraz min 20 lat (na wytwarzanie)
o na montaż (rękojmia) - min 60 miesięcy
? zapewnienia uprawnionego nadzoru nad realizacją inwestycji
? zgłoszenia rozpoczęcia budowy
? prowadzenia dokumentacji budowy
? udziału w naradach budowy (także na etapie przygotowywania projektu budowlanego w przypadku kolizji z robotami termomodernizacyjnymi, na tym etapie dopuszcza się udział online, jeżeli będzie wystarczający)
? przygotowania dokumentacji powykonawczej
? dokonania wymaganych uzgodnień i odbiorów z Tauron Dystrybucja, zgłoszenie zakończenia budowy do PINB, przykazanie do użytkowania
? corocznego przeglądu i mycia instalacji w okresie rękojmi
W celu przygotowania oferty należy zapoznać się z:
- warunkami przyłączeniowymi oraz umową przyłączeniową
- charakterystyką zużycia energii elektrycznej
- rysunkami i szkicami terenu zakładu, dachów oraz propozycją rozmieszczenia elementów instalacji
- dokumentacja fotograficzną
- wykonanymi ekspertyzami nośności konstrukcji dachów (należy zwrócić uwagę, że zostały już wykonane wzmocnienia konstrukcji dachu hali produkcyjnej)
- mapą zasadniczą (do celów opiniodawczych) oraz wypisami i wyrysami
Dokumentacja dostępna jest pod linkiem: DOKUMENTACJA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
W przypadku, gdy w opisie lub wymogach podano do zastosowania nazwy ze wskazaniem określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, mogą być one zastąpione rozwiązaniami równoważnymi lub lepszymi, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane.
Miejsce realizacji: Ul. Kolonialna 13A, 59-140 Chocianów
Wymaga się aby oferent zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem, w tym celu wyznacza się dzień wizji lokalnej 26.04.2024 r., godz. 10:00.
Podczas wizji lokalnej Zamawiający będzie wymagał złożenia podpisu na liście obecności.
Koszt oględzin miejsca budowy ponosi oferent.
Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty wykonania robót zgodnie z zakresem opisanym powyżej, w tym:
- koszty robocizny i inne osobowe,
- koszty materiałów, urządzeń, wyrobów i materiałów budowlanych podstawowych i pomocniczych,
- koszty wykonania dokumentacji warsztatowej i powykonawczej,
- koszty sprzętu, transportu i narzędzi,
- koszty ewentualnych podwykonawców,
- koszty organizacji, utrzymania budowy i zaplecza budowy, w tym obiektów socjalnych, biurowych i sanitarnych,
- koszty uporządkowania i rekultywacji terenu budowy oraz zaplecza po zakończeniu budowy,
- koszty ubezpieczeń od wszelkich ryzyk, minimalna wartość ubezpieczenia została określona
w warunkach udziału w postępowaniu Wykonawca odpowiedzialny będzie finansowo za wstrzymanie produkcji bez uprzedzenia i uzyskania zgody, strat produkcyjnych wynikających z przestoju
- koszty ogólne, podatki, cła, zysk itp.
- inne koszty nie wymienione wyżej, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia.

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45000000-7, 45260000-7, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2024-65479-188430, 3/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
polkowicki
Gmina
Chocianów
Miejscowość
Chocianów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia
z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
- Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
- Złożenie wadium zgodnie z punktem 3 niniejszego zapytania ofertowego.
- Złożenie dokumentu właściwego organu lub instytucji potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz dokumentu właściwego organu lub instytucji potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Złożenie minimum dwóch referencji potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji prac polegających na termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min 2 000 000,00 zł
- Złożenie minimum dwóch referencji potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 320 kWp
- Brak przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Udział w wizji lokalnej w terminie wskazanym w niniejszym zapytaniu ofertowym, tj. 26.04.2024 r. (spełnienie warunku zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie dokumentów, potwierdzających udział potencjalnego oferenta w wizji lokalnej - lista obecności).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej:
? Nazwę, adres, e-mail i NIP oferenta
? Miejscowość i datę wystawienia oferty
? Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów
? Termin ważności oferty
2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
- Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
- Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
? Wykonawca oświadcza, że:
a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie.
? Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3) Dokument właściwego organu lub instytucji potwierdzający, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków lub potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz dokument właściwego organu lub instytucji potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) Referencje (minimum 2) potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji prac polegających na termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min 2 000 000,00 zł.
5) Referencje (minimum 2) potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji instalacji fotowoltaicznych o mocy min 320 kWp.
6) Potwierdzenie wniesienia wadium.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-19
Data ostatniej zmiany
2024-04-19 19:25:48

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,ceny netto (w PLN/inna waluta)" będą przyznawane wg następującej formuły:
A c = (C min / C r) x 65
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A c - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,gwarancja na roboty budowlane termomodernizacyjne" będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = (C r / C max) x 10
C max - gwarancja maksymalna w rozpatrywanym zbiorze
C r - gwarancja oferty rozpatrywanej (w miesiącach)
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,gwarancja na prace montażowe" będą przyznawane wg następującej formuły:
A gi = (C r / C max) x 10
C max - maksymalny czas trwania w zbiorze
C r - czas trwania oferty rozpatrywanej
A gi - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,gwarancja na inwerter" będą przyznawane wg następującej formuły:
A gp = (C r / C max) x 5
C max - maksymalny czas trwania w zbiorze
C r - czas trwania oferty rozpatrywanej
A gp - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,gwarancja na wady (panele)" będą przyznawane wg następującej formuły:
A gp = (C r / C max) x 5
C max - maksymalny czas trwania w zbiorze
C r - czas trwania oferty rozpatrywanej
A gp - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium ,,gwarancja na wytwarzanie (panele)"będą przyznawane wg następującej formuły:
A gp = (C r / C max) x 5
C max - maksymalny czas trwania w zbiorze
C r - czas trwania oferty rozpatrywanej
A gp - liczba punktów przyznana ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Maciej Orzechowski
tel.:
e-mail: maciej.orzechowski@smulders-polska.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.