Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Czarna
Czarna Górna 74
38-710 Czarna Górna
powiat: bieszczadzki
tel. 13 461 90 09, wew. 37, wew. 40
ochronasrodowiska@czarna.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czarna Górna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 461 90 09, w
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zamówieniem pn.: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej miejscowości Czarna Górna"
6. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy
wykonaniu zamówienia pn.: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej
miejscowości Czarna Górna"
Wymagane uprawnienia: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej
i elektrycznej.
Składając ofertę Wykonawca potwierdza tym samym, że posiada uprawnienia o w/w.
specjalnościach lub dysponuje osobami posiadającymi takie uprawnienia.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć Zamawiającemu:
1) wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnym
zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa,
2) kopię aktualnej umowy regulującej współpracę podmiotów wchodzących w skład
Konsorcjum (jeżeli dotyczy).
Zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do wykonania na podstawie niniejszego
zapytania ofertowego określają:
1) art. 25-27 Prawa budowlanego,
2) Projektowane postanowienia umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego (Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego),
3) Program funkcjonalno-użytkowy: Poprawa gospodarki wodno - ściekowej
w popegeerowskiej m. Czarna Górna, który jest dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06e9951b-abac-11ee-a681-
52fe4aa7189e

Dokument nr: IŚ.271.2.2024, 2/IŚ/2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.04.2024 r. o godz. 13:15

Składanie ofert:
2. Miejsce i sposób składania ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 26.04.2024 r. do godz. 13:00
Oferty można składać e-mailem na adres - ochronasrodowiska@czarna.pl
Ofertę i wszystkie jej załączniki należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Miejsce i termin realizacji:
5. Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Czarna
Obręb ewidencyjny Czarna Górna
Powiat bieszczadzki
Województwo podkarpackie
7. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia upływu okresu gwarancji lub rękojmi za wady za roboty
budowlane pod nazwą: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej
miejscowości Czarna Górna".

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zastosowano procedurę udzielania zamówienia wynikającą z Regulaminu stanowiącego
Załącznik do Zarządzeniem Nr 154/2021 Wójta Gminy Czarna z dnia 11 lutego 2021 r.
w sprawie regulaminu postępowania przy dokonaniu wydatków publicznych nieobjętych
przepisami o zamówieniach publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł.
Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zaleca zapisanie dokumentów oferty w formacie PDF.
8. Zmiana treści zapytania ofertowego:
a) do upływu terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treści Zapytania
Ofertowego. Istotna zmiana Zapytania Ofertowego może spowodować zmianę terminu
składania ofert;
b) zmiana treści Zapytania Ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie
internetowej Zamawiającego i będzie wiążąca dla wykonawców.
9. Zamawiający dokona sprawdzenia złożonych ofert, poprawi oczywiste omyłki oraz omyłki
rachunkowe, o czym zawiadomi Wykonawcę, a także zastrzega sobie możliwość wezwania
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
10. Kryterium oceny ofert: najniższa cena 100%.
11. Wynagrodzenie: Za wykonanie umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
Cena ofertowa musi obejmować wszelkie koszty konieczne do wykonania umowy oraz
koszty w niej nie ujęte, a których poniesienie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania
przedmiotu umowy.
12. Warunki płatności:
a) wypłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po wykonaniu umowy, na warunkach
określonych w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (Załącznik nr 2);
b) ustala się, że nie ma możliwości zwiększenia ustalonego wynagrodzenia za pełnienie
obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od pierwszego dnia po dniu, w którym upływał termin
składania ofert.
14. Unieważnienie zapytania ofertowego: Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania,
w szczególności w sytuacji:
- wystąpienia okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania nie
leży w interesie publicznym,
- wartość najkorzystniejszej oferty przekracza środki zabezpieczone na zadanie
w budżecie,
15. Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty
wymagają zachowania formy pisemnej;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi
Wykonawcami;
3) do przeprowadzanego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej
wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, przy jednoczesnym braku stosowania
regulacji wynikających z ustawy Prawo Zamówień publicznych, a zapytanie nie stanowi
zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy;
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnej oferty;
6) Zamawiający odrzuci ofertę w szczególności, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) została złożona przez wykonawcę:
- niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
- który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka
dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
d) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego;
e) została złożona przez wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, na których poprawienie Wykonawca nie
wyraził zgody,
g) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej
na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w
treści oferty;
h) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu
związania ofertą;
j) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych
do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy
Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji;
8) Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania;
9) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Kontakt:
4. Kontakt z Zamawiającym może odbywać się w formie:
a) pisemnej na adres: Urząd Gminy Czarna, 38-710 Czarna Górna 74;
lub
b) za pomocą e-mail na adres: ochronasrodowiska@czarna.pl
Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
1) Adam Laszkiewicz, tel.13 461 90 09 wew. 37;
2) Paulina Płocica, tel.13 461 90 09 wew. 40.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.