Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie audytu energetycznego kompleksu budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytu energetycznego kompleksu budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Koszalinie
ul. Szpitalna 2
75-720 Koszalin
powiat: Koszalin
tel (94) 3471-670 fax (94) 34-11-697, 539 023 894
zamowienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel (94) 3471-670 fa
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie audytu energetycznego kompleksu budynków
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klasycznego audytu energetycznego
kompleksu budynków dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został załączniku nr 2
do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
5. Jeżeli w treści dokumentacji zapytania ofertowego, w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 2) użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie produktu, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub
usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować wyłącznie
jako przykładowe, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych. Zamawiający wskazuje, że składanie ofert równoważnych jest
Strona 3 z 9dopuszczalne pod warunkiem, że oferowany przedmiot jest podobny funkcjonalnie
i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest
wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca w ofercie wykaże,
iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno - eksploatacyjno -
użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych w poniższym załączniku przedmiotu
zamówienia. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane
z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną
należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia
o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone
w niniejszym załączniku, lecz oznaczonych np. innym znakiem towarowym, patentem
lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które
odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty
lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w zapytaniu oraz ich nie obniżają.
Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia
równoważność oferowanych produktów lub rozwiązań. Zamieszczone w dokumentach,
wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu
przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie
mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania
wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób,
że towarzyszy im określenie ,,lub równoważne". Przez pojęcie ,,lub równoważne"
Zamawiający
rozumie
oferowanie
produktu
gwarantujące
realizację
zadania
zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie
może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do
przewidzianych
w dokumentacji zamówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy bez
podawania przyczyny.

CPV: 79212000-3, 71314300-5

Dokument nr: M-2375-2374/05/2024

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 10:00 drogą elektroniczną
na adres-mail: zamówienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl - jako potwierdzenie
złożenia oferty traktuje się otrzymanie wiadomości zwrotnej z potwierdzeniem wpływu
ofert.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1. Termin wykonania umowy - do 60 dni kalendarzowych.

Wymagania:
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy P.z.p.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami
Zarządzenia nr 2/2021 Dyrektora SP ZOZ MSWiA w Koszalinie z dnia 04.01.2021r.,
w oparciu o ustawę z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z późn. zm.,
oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny z późn. zm.
4. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady
konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
6. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona z należytą starannością
i nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto.
7. Cena może być tylko jedna; Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Wszystkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte przy obliczaniu ceny tak,
by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności
dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
8. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
IV. Kryteria oceny ofert:
1. Pod uwagę będzie brane kryterium:
1)
cena brutto - 80 pkt (cenę ogółem netto i brutto za przedmiot zamówienia
(należy podać w formularzu ofertowym w złotych polskich PLN cyfrowo
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku).
2)
termin wykonania - 20 pkt
Strona 4 z 92. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1)
Cena (C) - waga 80 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 80 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie całkowita cena
ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym - Załącznik
nr 1
2)
Termin wykonania (T) - waga 0 - 20 pkt.
Termin wykonania:
< 30 dni - 20 pkt.
31 - 45 dni - 10 pkt.
46 - 60 dni - 0 pkt.
Oferty, z terminem wykonania umowy powyżej 60 dni kalendarzowych zostaną
odrzucone.
3. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu
zamówienia, w tym koszty dostawy, montażu, instalacji, konfiguracji, krótkiego
szkolenia z obsługi systemu dla minimum dwóch osób, serwisu, odnoszące się do
przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane obowiązującymi przepisami
podatki i opłaty, w tym stawkę podatku VAT.
4. Cena przedmiotowej dostawy określona w ofercie jest ustalona na okres ważności
umowy i nie będzie podlegała zmianom z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
5. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały
w projekcie umowy - Załącznik nr 4
6. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
7. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, która
przedstawi najniższą oferowaną cenę brutto oraz najdłuższą gwarancję liczona
w miesiącach. W przypadku, gdy w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe,
wpłyną do Zamawiającego oferty, wśród, których dwie lub więcej ważnych ofert
będzie oferowało taką samą wartość końcową wykonania usługi Zamawiający
zastrzega sobie możliwość negocjacji.
Strona 5 z 9V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych
w ofercie:
1. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się osobami
wpisanymi
do
Wykazu
osób
uprawnionych
do
sporządzania
świadectw
charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministra Rozwoju i Technologii.
2. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą
techniczną, wykona zlecone prace z należytą starannością, zgodnie z aktualnie
obowiązującymi przepisami oraz metodologiami audytowymi opisanymi między
innymi w niżej wskazanych przepisach:
1)Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2024.266 t.j.);
2)Ustawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U.2021.2166
t.j.);
3)
Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów
oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz.U.2023.2496 t.j.);
4)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków
(Dz.U.2024.101 t.j.);
5)
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r.
w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub
części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U.2015.376
z późn. zm.);
6)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu
remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności
przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U.2020. 879);
7)
Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie
szczegółowego
zakresu
i
sposobu
sporządzania
audytu
efektywności
energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz.U.2023.1220);
8)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie
szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu
remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty,
którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji
audytów (Dz.U.43.347 ze zm.);
9)
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz.U.2022.1225 t.j.);
10) I innych związanych z przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca jest zobowiązany do opisania proponowanych materiałów i urządzeń
za pomocą dostatecznie dokładanych określeń, z zachowaniem przepisów ustawy
Strona 6 z 9Prawo zamówień, w szczególności art. 101-102. W przypadku, gdy nie można
opisać proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą dostatecznie dokładnych
określeń oraz gdy jest to uzasadnione ich specyfikacją, Wykonawca może opisać
proponowane materiały i urządzenia przez wskazanie znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, a wskazaniu takiemu towarzyszyć muszą wyrazy
,,lub równoważny". W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wyraźnie
wskazać, gdzie w dokumentach, do opracowania, których Wykonawca jest
zobowiązany, wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz
dokładnie określić (opisać) parametry techniczne lub jakościowe stanowiące
o równoważności parametrom proponowanych materiałów i urządzeń opisanych za
pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w dokumentach do opracowania, których jest
zobowiązany, użyje do opisu projektowanych robót norm, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy
P.z.p. jest on zobowiązany sporządzić listę użytych w opisie projektowanych robót
norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia oraz wyraźnie
wskazać, gdzie w tych dokumentach zostały one użyte.
5. Dokumenty, do opracowania których Wykonawca jest zobowiązany, muszą
zawierać optymalne rozwiązania z punktu widzenia warunków dofinansowania
przedsięwzięcia w ramach przedmiotowego naboru projektów (m.in. kwalifikalności
wydatków, kryteriów wyboru projektów), a także innych działań aby możliwe było
przedłożenie wszystkich informacji wymaganych na etapie składania wniosku
o dofinansowanie.
6. Dokumenty, do opracowania, których Wykonawca jest zobowiązany, muszą zostać
wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami (w szczególności
techniczno-budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), z zasadami
współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i normatywami,
w szczególności muszą być zgodne z aktualnymi aktami prawnymi.
7. Zamawiajacy wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
1)Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1;
2)zaparafowany Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2;
3)oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3;
4)zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4.
8. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
1)Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
2)Nie złożono wymaganych dokumentów dotyczących przedmiotowego Zapytania;
3)Zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić;
4)Oferta nie została podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentacji
Strona 7 z 9Wykonawcy;
5)
Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie;
6)
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który będzie podlegał
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024.507
t.j.). W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do oferty
oświadczenia dotyczącego ww. podstawy wykluczenia (wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
7)
Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania podlega odrzuceniu.
9. Oferta winna:
1) być sporządzona w języku polskim;
2) być przygotowana przez Wykonawcę zgodnie ze wzorcowym formularzem oferty
tj. Załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego;
3) posiadać datę sporządzenia;
4) zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa
pełnomocnik;
10. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem
osobistym lub w postaci papierowej na adres Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Płatność:
Płatność 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
IX. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Strona 8 z 9X. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Do prowadzonego zapytania ofertowego nie przysługują Wykonawcy środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wszystkie informacje dostępne będą na stronie internetowej www.poliklinika.koszalin.pl
2. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z udzielonymi odpowiedziami na stronie
internetowej prowadzonego postepowania bez ujawniania źródła zapytań. Zamawiający
zastrzega sobie, że zapytania złożone po terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków i terminów prowadzonego
postępowania.
4. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawca mogą przekazywać drogą elektroniczną.

Uwagi:
9. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
Strona 1 z 91) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH
I ADMINISTRACJI W KOSZALINIE;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: IODO@POLIKLINIKA.KOSZALIN.PL;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
P. z. p;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p.
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisanych ustawy P.z.p.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po
stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą P. z. p. oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
Strona 2 z 9zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,
gdyż
podstawą
prawną
przetwarzania
Pani/Pana
danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne
z
RODO
przetwarzanie
Pani/Pana
danych
osobowych
przez
administratora.
Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
11) nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji;
12) dane udostępniane przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.

Kontakt:
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Pytania
dotyczące
zapytania
można
zadawać
pocztą
na
e-mail:
zamówienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl do dnia ...............2024 r.
5. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie zamówienia
publicznego jest - referent ds. Zamówień publicznych, tel.
539 023 894,
e-mail: zamówienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.