mazowieckie (Płock)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Żyrardów)
małopolskie (Tarnów)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16-402 Suwałki powiat: Suwałki tel. 087 56-32-540, tel. +48 796 067 051 przetargi_wpn@wigry.org.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Suwałki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 087 56-32-540, |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie zapraszamy do złożenia oferty 3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA sprzętu komputerowego do projektu wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Drukarka etykiet Zebra ZD621 Termotransferowa / 203dpi / USB / USBHost /Ethernet /RS232 /BTLE5 2) Drukarka etykiet Zebra ZD411d Termiczna / 203dpi /USB / Ethernet 3) Uniwersalny skaner kodów kreskowych LS2208 4) QNAP TS-855eU-RP-8G z pamięcią RAM 32 GB i szynami rack 5) 6 dysków HDD Seagate IRONWOLF PRO 10TB 6) TP?Link 28p TL?SG3428 7) Base Link BL-SRS19428100SM-1C Szafa rack 19" 42U 800x1000, stojąca, z szybą, czarna 8) Zasilacz UPS QOLTEC Rack 3kVA 2400W LCD 9) Windows Server 2022 Standard - 16 Core License Pack (dla firm) + 50 User CAL + 5 Device CAL Otwarcie ofert: 3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.04.2024 godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego Składanie ofert: 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1) Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wigierskiego Parku Narodowego; 16-402 Suwałki; Krzywe 82 w terminie do dnia 25.04.2024 godz. 11:00. 2) Plik zawierający ofertę składaną w formie elektronicznej musi być zabezpieczony hasłem i przesłany na adres e-mail: przetargi_wpn@wigry.org.pl nie później niż do dnia 25.04.2024 godz. 11:00 Hasło umożliwiające otwarcie oferty należy przesłać odrębną wiadomością najpóźniej do dnia 25.04.2024 godz. 11:15 na adres poczty elektronicznej przetargi_wpn@wigry.org.pl lub jako wiadomość SMS na nr telefonu +48 796 067 051 Miejsce i termin realizacji: 6. Termin realizacji: Wymagany termin realizacji do 17 maja 2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Nie dopuszcza się dostawy urządzeń typu refubrished (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta). Urządzenia, o ile nie jest zaznaczone inaczej, muszą być fabrycznie nowe i objęte gwarancją na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewnia, że dane związane z oprogramowaniem i kluczami licencyjnymi nie będą udostępniane osobom trzecim. Kwota złożonej oferty powinna obejmować wszystkie opisane powyżej elementy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 5. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu 8. Podstawy wykluczenia Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art.7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą" - z dnia 15 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 z 2022 r wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Zamawiający i wykonawcy będą porozumiewać się w sposób pisemny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawcy mogą zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z zapytaniem ofertowym, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na adres Wigierski Park Narodowy, Krzywe 82, 16-402 Suwałki, e-mail przetargi_wpn@wigry.org.pl Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem o ile wpłyną one najpóźniej na 2 dni przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 11. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert 12. Opis sposobu przygotowania ofert. 1) Oferta powinna być złożona na druku przygotowanym przez zamawiającego i zawierać dane o oferencie (nazwa firmy, adres, telefon). Oferta powinna być napisana w języku polskim trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Każda strona oferty powinna być trwale spięta, w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów oferty, ponumerowana i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty, zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie. Oferta taka nie weźmie udziału w postępowaniu. 2) Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie opisanej według wzoru: Oferta na dostawę sprzętu komputerowego do projektu wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). Nie otwierać przed 25.04.2024 roku godz. 11:15 Koperta powinna zawierać również nazwę adres Wykonawcy oraz numer telefonu. 3)Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej (plik w formacie pdf) podpisany podpisem elektronicznym. Podpis kwalifikowany, podpisem z profilu zaufanego lub podpis osobisty (dowód osobisty z warstwą elektroniczną). W przypadku składania oferty w formie elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na dostawę sprzętu komputerowego do projektu wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). Nie otwierać przed 25.04.2024 roku godz. 11:15 Podpisany plik z ofertą powinien być spakowany do archiwum (zip, rar) i zabezpieczony hasłem. 4) Zamawiający odrzuci oferty: a) nie zabezpieczone hasłem - w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej b) nie podpisane podpisem elektronicznym - w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej c) które wpłyną po terminie składania ofert d) nie obejmujące całego zakresu zamówienia 14. Opis sposobu obliczania ceny. 1) Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen towaru netto + podatek VAT 15. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. 16. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert wraz z podaniem znaczenia kryteriów oraz sposobu oceny ofert. Kryteria wyboru : Cena 100 % 17. Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie ustala się. 18. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do zapytania ofertowego. Kontakt: 10. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. Maciej Łapiński, e-mail; m.lapinski@wigry.org.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024